Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@14:06:20 GMT

مصرف گاز اصفهان از مرز ۶۵ میلیون مترمکعب در روز گذشت

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۴۹۳۶۴

مصرف گاز اصفهان از مرز ۶۵ میلیون مترمکعب در روز گذشت

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با تاکید بر ضرورت مصرف بهینه گاز طبیعی، گفت: مصرف گاز در استان اصفهان روز دوشنبه هفته جاری از مرز ۶۵ میلیون متر مکعب گذشت.

به گزارش ایمنا به نقل از شرکت گاز استان اصفهان، سیدمصطفی علوی با اعلام این خبر، اظهار کرد: با افزایش برودت هوا از ابتدای هفته جاری تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیون متر مکعب گاز طبیعی در سطح استان در سه بخش خانگی، تجاری و صنعتی مصرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر رعایت نکات ایمنی گاز، با اشاره به اینکه شبکه های گازرسانی سراسر کشور به هم پیوسته است، از مشترکان گاز طبیعی بویژه بخش خانگی، درخواست کرد نسبت به مصرف بهینه و منطقی گاز توجه کنند.

علوی گفت: گاز طبیعی سوختی بسیار ارزان، سریع الوصول و پاک است که استفاده از این نعمت نه تنها رفاه را برای ما به ارمغان می آورد بلکه باعث رونق اقتصادی جامعه نیز می شود.

وی افزود: این شرکت علاوه بر توسعه چرخه تولید در راستای کاهش آلاینده های محیط زیست اهتمام  ویژه ای بر گازرسانی به واحدهای صنعتی استان و نیروگاه دارد به گونه ای که در حال حاضر بیش از ۶۸۰۰ واحد صنعتی را از این نعمت خدادادی بهره مند ساخته است، همچنین در تمامی نیروگاه های استان از گاز طبیعی به جای سوخت های مایع و فسیلی استفاده می شود.

گفتنی است؛ در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۷۴۲ هزار مشترک در سطح استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۹۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب استان در سال گذشته در راستای اجرای طرح تامین آب روستاهای استان و محرومیت زدایی از چهره روستاها از ۲ محل اعتباری طرح های ملی و استانی اقدام به تحت پوشش قراردادن ۴۰ روستا با بیش از ۱۵۷۰ خانوار در شهرستان اهر نموده است.

وی افزود: ارتقای هرچه بیشتر شاخص‌های فعلی به خصوص در بخش روستایی با روی کار آمدن دولت مردمی در دستور کار وزارت نیرو قرار گرفته است، بر این مبنا جهاد آبرسانی با هدف ارتقای شاخص‌های دسترسی جمعیت روستایی به آب پایدار جزو اولویت‌های وزارت نیرو قرار دارد تا از این طریق با استفاده از ابزارهایی نظیر تخصیص، توسعه زیرساخت توزیع آب و سایر ساخت و سازهای مورد نیاز شرایط جهش در آبرسانی روستایی مهیا شود.

خانی افزود: در این طرح با اجرای حفر و تجهیز ۳ حلقه چاه، احداث ۱۰ باب مخزن با مجموع ظرفیت ۶۵۰ متر مکعب و اجرای ۱۴ کیلومتر خط انتقال، ۵۵۰ نفر جمعیت از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شده و تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی قرار گرفته اند.

کد خبر 6092837

دیگر خبرها

  • اختتامیه نخستین جشنواره همیاران مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در همدان
  • بیش از ۳ هزار مشترک نهاد‌های حمایتی از نعمت گاز بهره‌مند شدند
  • امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند
  • مصرف عسل چه کمکی به سلامت دهان و دندان می‌کند؟
  • ذخیره‌ ۶ میلیون مترمکعب روان‌آب در سازه‌های آبخیز‌داری سمنان
  • اسراف در مصرف آب به لطف آبیاری گل‌ها در محدوده پل آذر اصفهان + فیلم و تصاویر
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • جلوه گری دریاچه سد حنا در شهر هزار چشمه + فیلم