Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@23:43:37 GMT

برگزاری مسابقه دومیدانی کشوری پیشکسوتان در سوادکوه

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۴۹۴۲۱

برگزاری مسابقه دومیدانی کشوری پیشکسوتان در سوادکوه

رئیس اداره ورزش و جوانان سوادکوه از برگزاری مسابقه دو میدانی کشوری پیشکسوتان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سوادکوه آنلاین، رضا احمدزاده شب گذشته در جمع خبرنگاران شهرستان سوادکوه، به برگزاری مسابقه دو میدانی کشوری پیشکسوتان در شهرستان سوادکوه در 19 بهمن ماه، اشاره و اظهار کرد: در این مسابقه، قهرمانان پیشکسوت تیم ملی دو میدانی حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تیم والیبال شهرستان در بازی مرحله اول لیگ دسته دو والیبال با برتری بر تیم والیبال جویبار، صدرنشین گروه خود است، از میزبانی شهرستان سوادکوه در مرحله دوم این سری از مسابقات خبر داد.
رئیس اداره ورزش و جوانان سوادکوه یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی-‌ورزشی شهرستان را پروژه سالن چندمنظوره شهر آلاشت دانست و گفت: احداث این مجموعه هزارمتری، یازده سال به‌طول انجامیده است، که اکنون، با اختصاص اعتبار 150 میلیون تومان، انتظار می‌رود این پروژه تا پایان سال آینده به بهره‌برداری برسد.

احمدزاده از ورود سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای احداث کمپ ورزشی به متراژ 5 هزار متر در روستای تاریخی لاجیم خبر داد و تصریح کرد: این مجموعه شامل مجتمع اقامتی ورزشی ویژه تیم‌های ورزشی، زمین فوتبال و والیبال ساحلی، سالن فوتسال با چمن مصنوعی، سالن سرپوشیده چندمنظوره، استخر و زمین تنیس خواهد بود و در حال حاضر، پیگیر کسب مجوز از اداره‌کل ورزش استان هستیم تا فاز اول آن با 6 میلیارد تومان آغاز شود.

وی با بیان اینکه در هفته آینده مسابقات کشتی چندجانبه در سه رده سنی با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه در این شهرستان برگزار می‌شود، افزود: همچنین، 32 برنامه و مسابقه سازماندهی‌شده از جمله 2 همایش پیاده‌روی روستایی و شهری در این ایام در شهرستان انجام خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان سوادکوه با اعلام اینکه در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته نوجوانان در اصفهان، سیدطاها حسینی مقام اول قهرمانی کاراته کشور را در رده سنی خود کسب کرد، ادامه داد: در رده بزرگسالان نیز از سوادکوه، به مسابقات انتخابی تیم ملی در کردستان، اعزام داریم.

احمدزاده در پایان از راه‌اندازی هیئت شمشیربازی شهرستان خبر داد و گفت: رئیس این هیئت، شهردار پل‌سفید است و مقرر شد تا به‌زودی سالن شمشیربازی این شهرستان تجهیز شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۹۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در این جشنواره که در ۸ هزار مدرسه برگزار شد،   ۴۰۰ هزار دانش آموز مقاطع ابتدایی و متوسطه استان حضور داشتند.

عبدالله حبیبی افزود: از میان این دانش آموزان ۲۰۰ هزار نفر برای مسابقات منطقه‌ای قرآن و عترت که در سه شهرستان ایذه، شوش و امیدیه برگزار شد با هم به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: در جشنواره نخبگان قرآنی که امروز برگزار شد از مرحله‌ای   منطقه‌ای ۵۵۰ نفر از سراسر استان راه یافتند که از میان آنها ۱۷۴ نفر برای شرکت در کارگاه‌های تخصصی انتخاب می‌شوند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: پس از برگزاری این کارگاه‌ها ۷۰ نفر انتخاب و در مسابقات کشوری قرآن و عترت آموزش و پرورش شرکت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۴ اردیبهشت
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان
  • حضور ۱۷ تیم باشگاهی اردبیل در جشنواره مینی والیبال
  • آغازمسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه