Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی گفت: پویایی انقلاب اسلامی در این است که ببینیم آیا امروز همچنان آرمان‌های آن از آرمان‌های جامعه است یا خیر؟

به گزارش گروه سیاسی رکنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلی خمینی در مراسم 12 بهمن که در حرم امام خمینی (ره) برگزار شد، با تاکید بر اینکه دهه فجر، دهه یادآوری آرمان‌های انقلاب است، اظهار کرد: لازم است هر سال در ایام دهه فجر به سال‌های اول پیروزی انقلاب اسلامی باز گردیم و آرمان‌های این انقلاب را مرور کنیم و ببینیم که آیا این آرمان‌ها همچنان آرمان ملت ایران و جوانان محسوب می‌شود یا خیر؟

وی گفت: بررسی و مقایسه وضعیت موجود جامعه با دوران انقلاب و آرمان‌های انقلاب اسلامی رمز گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه زنده یا مرده بودن انقلاب اسلامی در آن است که آرمان‌های آن در این است که امروز در جامعه وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: چنانچه که امروز مردم آرمان‌های سال 57 را داشته باشند باید بگوییم که انقلاب اسلامی همچنان زنده و پویا است. همچنین باید در نظر داشته باشیم که روزی انقلاب از بین خواهد رفت که آرمان‌های آن با آرمان‌های نسل جدید متفاوت باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۹۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، آیت الله عبادی در دیدار با اساتید حوزه های علمیه و روحانیون و کارمندان عقیدتی سیاسی سپاه انصارالرضا علیه السلام گفت: امروز دعوت به مکتب انبیا بر نوع بشر تاثیر گذاشته و تنها جوابگوی بن بست های پیش آمده برای بشر، اسلام است.

وی با بیان اینکه لحظه ای از تربیت و پرورش نیرو علیه استکبار جهانی غافل نشوید، افزود: امروز حوزه های علمیه با همه مشکلاتی که دارند مقابل کفر جهانی و استکبار ایستاده اند و این خروش دانشگاه های جهانی از آثار یک جمله امام امت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در بخش دیگری از سخنانش گفت: انسان تشنه علم آفریده شده و می خواهد در عمق زمین و آسمان چه وجود دارد و این نیاز فراگیر است و با آن پیوند و تعهد دارد و فلسفه خلقت انسان همین است.

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه علم را به شیوه ای که انبیا گفته اند به دست آورید، گفت: مشکل اصلی دنیای امروز این است که علوم را بر اساس سرگردانی به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است
  • مکتب امام صادق(ع) جامعه اسلامی را به سوی درستی هدایت کرد
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است
  • جهان شاهد صدور انقلاب امام خمینی(ره) است
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی