Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری سبزالبرز، حجت شعبانپور در حاشیه نخستین جلسه مشترک توسعه گردشگری دریایی و برند سازی خوراک و پوشاک سنتی در استانداری گیلان در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اهداف برگزاری این همایش اظهار کرد: گردشگری فصل جدیدی از فعالیت استانداری جهت جذب سرمایه گزاری باهدف ایجاد درآمد پایدار برای شهرستان‌ها و روستاهای استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه قسمت اعظم اهمیت بر مسئله گردشگری، توجه به بوم گردی است افزود: حفظ فرهنگ معماری، خود یکی از اهداف بوم گردی است که بر مبنای آن روستاییان در خانه، محوطه و زمین‌هایی که مساعد است بتوانند در آن گام‌هایی مؤثر درزمینه بوم گردی برمبنای کسب درآمد پایدار بردارند.

معاون عمرانی استانداری گیلان با بیان اینکه با ساماندهی ظرفیت روستایی، این اماکن توسط شرکت‌های بزرگ تبلیغ خواهند شد بیان کرد: مرکز درآمد روستایی در قالب ۵ هزار واحد بوم گردی در استان گیلان آغازشده است.

وی با اشاره به جلسه روز گذشته استاندار با جهانگیری درباره تأمین اعتبار گردشگری تصریح کرد: مقررشده است اگر این مهم در غالب یک طرح جامع ارائه شود ۲۰۰ میلیارد تومان به این مسئله اختصاص داده شود.

معاون عمرانی استانداری گیلان گفت: بعد منحصرانه این طرح گردشگری، تأمین اعتبار قبل از آغاز شدن طرح است.

وی با اذعان به اینکه عمده گردشگران گیلان باهدف بهره‌مندی از شنا گاه‌های گیلان قصد سفر می‌کنند افزود: باید با ابراز تأسف بگوییم که شنا گاه‌های گیلان لوازم و تجهیزات کافی را ندارند و گردشگران را دچار مشکل می‌کنند.

شعبانپور یکی از دلایل استفاده گردشگران از شنا گاه‌های غیر طرح را عدم امکانات لازم مناطق طرح‌شده عنوان کرد و گفت: این مسئله موجب غرق شدن میهمانان استان گیلان می‌شود که شایسته نیست.

معاون عمرانی استانداری گیلان با بیان اینکه مبلغی از کمک‌های فنی اعتباری قریب به ۲۰ میلیارد تومان تخصیص داده‌شده است تصریح کرد: اولویت تجهیز شنا گاه‌ها با ۳۸ نقطه در حال فعالیت است و بر اساس ابلاغ فرمانداران این مناطق، پیگیر تجهیز شنا گاه‌ها خواهیم بود.

شعبانپور با بیان اینکه امروز با دستور استاندار به فرمانداران ۹ شهرستان دارای ساحل، پالایش دستگاه‌های خصوصی فعال در شنا گاه‌ها داده‌شده است تصریح کرد: پایلوت شنا گاه‌های شهرستان آستارا در دستور کار قرار داده‌شده و جهت تحقق آن ۱۸۰ میلیون تومان به فرماندار آستارا پرداخت‌شده است.

انتهای پیام/

منبع: سبز البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sabzalborz.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «سبز البرز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۹۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با مأموریت‌های چندگانه در حال فتح قله‌ها هستیم/ سد «معشوره» و «راه آهن» لرستان در دستور کار دولت است

 احمد وحیدی عصر امروز در جلسه تکریم و معارفه استاندار لرستان، اظهار داشت: ملت ما در حال نزدیک شدن به فتح قله‌ها است و به تعبیر مقام معظم رهبری در این مسیر نباید خسته شویم.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق، اضافه کرد: این عملیات از قله‌های فتح محسوب می‌شود و ملت ایران در مسیر تحول و تکامل تاریخ نقش‌آفرینی کرده‌است.

وزیر کشور با تأکید به مقاومت ملت ایران، یادآور شد: غیورمردان ما در اقصی نقاط کشور و جبهه مقاومت در حال فعالیت هستند و کشور ما با مأموریت‌های چندگانه در حال حرکت در مسیر قله‌ها است.

وحیدی با بیان اینکه ما افول رژیم غاصب در نقشه راه کشور را دنبال می‌کنیم، بیان کرد: دشمن می‌خواهد وعده‌های دروغین به ما تحمیل کند.

سد «معشوره» و «راه آهن» لرستان در دستور کار دولت است

وحیدی با اشاره به اینکه لرستان کارهای زیادی دارد و باید کارهای زیادی در آن صورت گیرد، در این رابطه نیز کار دولت با خواسته‌ها کاملاً تطابق دارد، افزود: ساخت سد معشوره مطالبه مردم بوده و اتفاقاً دولت آن را هم دنبال کرده است، جزو مصوبات سفر قرار گرفت، البته احداث آن زمان بر است و با تأمین اعتبارات لازم احداث خواهد شد.

وی با اشاره به راه اندازی مجدد پروژه راه آهن به عنوان مطالبه مردم، گفت: اتفاقاً این پروژه هم در دستور کار دولت قرار گرفت و الان ۵۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وزیر کشور با اشاره به افزایش تولید گندم در لرستان طی این دولت، افزود: احیای نزدیک به ۲۰۰ واحد اقتصادی از اقدامات دیگر دولت بوده است.

وحیدی با بیان اینکه اینها موج حرکتی است که در استان بوده و باید تقویت شود، ادامه داد: ۳۰ هزار میلیارد تومان در استان سرمایه گذاری شده که ۲۰ هزار میلیارد آن از سوی بخش خصوصی صورت گرفته است.

وی با تاکید بر بستر سازی برای مشارکت مردم در حوزه سرمایه‌گذاری و اقتصاد لرستان، بیان داشت: از عملکرد، اخلاق و تلاش استاندار قبل تقدیر و تشکر می‌کنم، برای استاندار جدید هم که از مدیران برجسته و توانمند هستند و در کارنامه خود تجربه استانداری را دارد، آرزوی موفقیت دارم.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • آقای استاندار؛حل مشکل آزادراه زنجان_تبریز کار یک مدیرکل نیست
  • آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های استان بوشهر تجهیز می‌شوند
  • با مأموریت‌های چندگانه در حال فتح قله‌ها هستیم/ سد «معشوره» و «راه آهن» لرستان در دستور کار دولت است
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • ضرورت تجهیز دهیاری‌های دره‌شهر به تجهیزات اطفای حریق
  • استقبال گردشگران خارجی از ۵ شهر گیلان
  • استقبال گردشگران خارجی از سفر به گیلان
  • مدیریت بحران سیستان و بلوچستان تجهیزات کافی ندارد
  • هموفیلی ها دارو ندارند؛ خطر معلولیت با درمانی غیر علمی‌
  • سایت پسماند سراوان، درد بی درمان گیلان/ از جمع آوری سطل‌های زباله تا بحران زباله در آینده نزدیک + فیلم