Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، به دنبال رضایت خانواده احمدرضا شاکر، بازیکن باشگاه آبی‌پوشان ماندگار، برای اهدای اعضای این جوان 18 ساله، گفت‌وگویی با مدیرعامل این باشگاه داشتیم:

نسیم خضری نژاد، مدیرعامل باشگاه آبی‌پوشان ماندگار در خصوص چگونگی جذب احمدرضا گفت: او از ابتدای سال 96 به باشگاه ما آمد. پیش از آن همراه با آقای مهدی قائدی برای تست به تیم‌های پایه استقلال رفته بود ولی لیست تیم جوانان بسته شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آن به تیم امید استقلال رفتند ولی از آن‌جا که از نظر سنی و فیزیکی برای این تیم مناسب نبودند، تیم امید احمدرضا را به ما معرفی کرد.

او ادامه داد: او بازیکن مستعد و خوبی بود و تکنیک خوبی داشت. همچنین از نظر فوتبالی در رتبه خوب و بالایی قرار می‌گرفت. احمدرضا با خانواده‌اش در تهران زندگی می‌کردند و اوایل که مهدی قائدی بازیکن تیم استقلال، پسر عمه‌ی او، به تهران آمده، در کنار خانواده احمدرضا بود و بعضی روزها احمدرضا با برادر کوچکتر مهدی قائدی برای تمرین می‌آمد.

در انتها خضری‌نژاد با مثبت دانستن فرهنگ اهدای عضو گفت: من هم کارت اهدای عضو دارم و به نظرم بسیار کار مهمی است و امیدوارم این فرهنگ همگانی شود.

خضری نژاد ادامه داد: من خودم با موضوع اهدای عضو خیلی موافق هستم. دیشب هم که با مربی‌ها صحبت می‌کردم، چند نفر از ایشان می‌خواهند همین کار را انجام دهند. بسیار علاقمندم که این فرهنگ جا بیفتد و دلم می‌خواهد برنامه‌ای بگذارم که این کار خداپسندانه حداقل برای کسانی که با من ورزش کار می‌کنند، نهادینه شود.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۹۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق‌شدن اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک شهرستان هیرمند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بنابر اعلام رئیس هلال‌احمر شهرستان هیرمند:عصر روز گذشته اعضای یک خانواده چهار نفره در رودخانه نیاتک هیرمند برای شنا رفته بودند که نوجوان ۱۳ ساله دچار غرق‌شدگی می‌شوند و برادر ۱۹ ساله آن به کمک برادر می‌رود؛ اما هر دو برادر غرق شدند و پدر خانواده توسط یکی از اهالی محل نجات پیدا می‌کند.
باتوجه‌به جستجوی نیرو‌های هلال‌احمر دقایقی بعد از اطلاع جسد غرق شده یکی از برادران پیدا شده، اما به علت تاریکی هوا امکان جستجوی نوجوان غرق شده میسر نیست و از صبح امروز جستجو ادامه پیدا کرده است.

دیگر خبرها

  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • دوست مهدی طارمی در پورتو، دشمن در میلان خواهد شد؟
  • تبادل مرگ و زندگی در جریان اهدای عضو
  • غرق‌شدن اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک شهرستان هیرمند
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • ثبت پنجمین اهدای عضو طی سالجاری درچهارمحال وبختیاری
  • اهدای زندگی دوباره به ۴ بیماربا اهدای عضو در مشهد
  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • پنجمین اهدای عضو در چهارمحال و بختیاری همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • نجات جان چند بیمار با اعضای بدن کارمند پست