Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با تاکید بر بازآموزی دستاوردهای ایثار در جامعه گفت: ۶۸ یادمان شهدای گمنام در مازندران احداث شد. ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲ استانها مازندران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سردار عبدالله ملکی امروز در نشستی خبری با اصحاب رسانه مازندران به مناسبت دهه فجر، اظهار داشت: دهه فجر یادآور رشادت مردانی است که یاد و خاطره همه بزرگمردان و شهدا به خصوص امام شهدا را گرامی می‌داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قرار است در ایام دهه فجر امسال در 10 استان کشور، مراکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس افتتاح شود که در مازندران فاز نخست موزه دفاع مقدس بهره برداری می‌شود.

ملکی با بیان اینکه خانواده شهدا منتظر افتتاح باغ موزه و مراکز فرهنگی هستند، تصریح کرد: تدبیری انجام شد که فاز نخست با نگاه عملیات والفجر هشت شامل عملیات هفت تپه و اروند مطالعه شد و یکشنبه 15 بهمن افتتاح می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: محتوای موزه بیشتر از ساخت آن از بعد فیزیکی اهمیت دارد که 60 هکتار عرصه سایت است که24 هکتار بستر خشکی و 36 هکتار رودخانه است که در فاز اول شامل 17 پروژه است که 19 میلیاردو 26 میلیون تومان هزینه شد.

وی افزود: نمایشگاه به مدت دو سال با 14 غرفه تجهیزات نظامی شده برای تعمیر آن 280 میلیون تومان هزینه شد برای کار محتوایی آن اقدامات مناسب انجام شد، حسینیه وداع نیز مردم تصاویر وداع رزمندگان را داشته باشند و بهداری نیز افتتاح می‌شود.

ملکی با اشاره به جنگ نرم دشمنان، گفت: اصحاب رسانه سربازان واقعی جنگ نرم هستند که باید برای خنثی کردن توطئه دشمنان با هوشیاری و بصیرت دستاورد نظام و انقلاب را انعکاس دهند بسیجی‌وار حقایق را در جامعه منعکس کرده و به رفع مشکلات و دغدغه‌ها کمک کنند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به وجود 295 شهید خوشنام در استان گفت: 68 یادمان دراستان قرار دارد که 38 یادمان توسط مردم احداث شد و 10 شهید خوشنام اواخر بهمن وارد استان می‌شوند، و شب وداع درحسینیه ثارالله قائم‌شهر برگزار می‌شود که پیکر هفت شهید در ساری، محمودآباد و بابل و سه شهید در سوم اسفند در فریم تدفین می‌شوند.

انتهای پیام/ش

R41358/P1377/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۹۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران

همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام) آئین تشییع و تدفین دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس عصر امروز با حضور پرشور قشر‌های مختلف مردم و مسئولان استانی در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

در این آیین پیکر‌های مطهر این دو شهید والامقام از میدان آل یاسین تشییع و در صحن جامع امام مهدی (عج) مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده شد. 

این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به شهادت رسیدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • دفاع مقدس ما امروز در جنگ نرم است
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند+ عکس و فیلم
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند
  • تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران