Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه از عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان به‌مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد. ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲ استانها کرمانشاه نظرات

معصومه حسنی خونسار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار کرد: پاسداشت این ایام الله به عنوان بخشی از پیکره فرهنگی کشور بر همه ما، یک فریضه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه با بیان اینکه انقلاب ایران رویدادی بزرگ در تاریخ بشریت است، افزود: رهبری انقلاب یکی از برجستگی های بارز آن بود که مانند چراغ هدایت انقلاب را به سر منزل خودش رهنمون کرد و نمونه چنین رهبری را در کل تاریخ معاصر جهان نمی‌توان دید.

حسنی خونسار در ادامه با تأکید بر لزوم برگزاری هر چه با شکوه تر ویژه برنامه‌های سالروز پیروزی انقلاب در کتابخانه‌های عمومی استان، اظهار کرد: باید مقارن با گرامیداشت این ایام، آگاهی از این رویداد بزرگ را نیز در مردم بالا برده و جامعه را با عظمت این انقلاب آشنا کنیم.

وی گفت: در همین راستا روز شنبه 14 بهمن ماه در ایام الله دهه مبارک فجر در تمامی کتابخانه‌های عمومی استان، به صورت رایگان از علاقه مندان جهت عضویت، ثبت نام به عمل می‌آید.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه، ضمن اعلام این خبر عنوان کرد: علاقمندان می‌توانند در این روز با حضور در کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه، با در دست داشتن اصل شناسنامه یا کارت ملی و یک قطعه عکس به صورت رایگان به عضویت کتابخانه در آیند.

وی همچنین از اجرای 400 برنامه فرهنگی مختلف ویژه ایام الله دهه فجر در سطح کتابخانه‌های عمومی استان خبر داد و گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و گرامیداشت دهه فجر، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و ادارات شهرستان های تابعه، 400 برنامه متنوع کتابخوانی و فرهنگی با عناوین آذین‌بندی و فضاسازی کتابخانه‌ها و تبلیغات محیطی متناسب با دهه فجر، معرفی و نمایش کتابهای مرتبط با موضوع انقلاب اسلامی، برگزاری نمایشگاه کتاب با موضوع انقلاب اسلامی، برگزاری کلاس قصه‌گویی و نقاشی با موضوع دهه فجر، برگزاری جشن انقلاب اسلامی با تقدیر از فعالین و نویسندگان حوزه انقلاب اسلامی، غبار روبی مزار شهدای انقلاب اسلامی، برگزاری نشست کتاب‌خوان مدرسه‌ای و کتابخانه‌ای، برگزاری مسابقات کتابخوانی و نقد کتاب، درج جملات مرتبط با دهه فجر در سربرگ مکاتبات اداری برگزار می‌کند.

انتهای پیام/م

R41380/P1486/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۹۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امانت ۶ هزار کتاب در ماه در کتابخانه مرکزی میبد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، رفیعی گفت: الحمدالله در کتابخانه‌های عمومی شهرستان میبد نزدیک ۶ هزار عضو فعال وجود دارد و ماهیانه ۶ هزار کتاب هم از کتابخانه‌های عمومی شهرستان میبد به امانت گرفته می‌شود. 


مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با بیان اینکه کتابخانه‌های عمومی بعنوان یک ظرفیت ارزشمند، پایگا‌های اجتماعی معرفی شده اند افزود: انواع فعالیت‌های فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی درحال برگزاری است و درسال گذشته، دور‌های آموزشی، مهارتی و اشتغال و کسب و کار خرد به خانواده‌ها در کتابخانه‌های عمومی شهرستان میبد برگزار شد.


وی تصریح کرد: بخش کودک کتابخانه مرکزی شهرستان میبد یکی از بهترین بخش‌های کودک کشور است که بیش از هزار و ۵۰۰ نفر عضو فعال دارد.


مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گفت: در بخش کودک کتابخانه مرکزی شهرستان میبد خدمات بسیارخوبی نظیر قصه گویی، بلند خوانی کتاب، داستان خوانی و فلسفه برای کودک ارائه می‌شود.


رفیعی افزود: با حمایت‌هایی که شورای اسلامی شهر و شهرداری، فرماندار و اعتبارات تملک دارایی که دیده می‌شود، در برنامه‌های نهاد کتابخانه ها است که بازطراحی کتابخانه مرکزی میبد انجام شود تا خدمت جدیدی مثل ایجاد سالن‌های ویژه و تالارمحققان ویژه اعضاء، بخش استان شناسی، شهرستان شناسی و سالن ویژه جلسات مطالعاتی به این کتابخانه اضافه شود تا مردم از این ظرفیت‌ها استفاده کنند.


 وی با بیان اینکه طراحی برای بخش‌های مختلف کتابخانه مرکزی میبد انجام شده است و منتظر مجوز معاونت توسعه و عمران هستیم گفت: کار باز طراحی کتابخانه مرکزی میبد از نیمه دوم امسال آغاز می‌شود و با همراهی‌هایی که شورای اسلامی و شهرداری خواهند داشت و از اعتبارات کشوری که منابع آن تامین خواهد شد کار در چند فاز انجام و به نتیجه خواهد رسید تا درخدمت مردم قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت روز ارتش
  • سرپرست اداره امور کتابخانه های عمومی گیلان منصوب شد
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان منصوب شد
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با کتابخانه‌های عمومی مازندران
  • هنرمندان برتر آذربایجان غربی در «جشن هنر انقلاب» مورد تقدیر قرار گرفتند
  • امانت ۶ هزار کتاب در ماه در کتابخانه مرکزی میبد
  • بیش از ۱.۱ میلیون کتاب در کتابخانه‌های عمومی خوزستان ثبت امانت شد
  • ثبت امانت بیش از یک میلیون نسخه کتاب در کتابخانه‌های عمومی خوزستان
  • همکاری‌ های مشترک کتابخانه های عمومی و تبلیغات اسلامی گیلان