Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان حجت‌الاسلام حسین تقی‌زاده رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی در مراسم تجدید عهد با ولایت در سالن همایش مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریزگفت: امسال ایام‌الله دهه فجر از ویژگی‌های زیادی برخوردار بوده که یکی از آنها تقارن این ایام با ایام فاطمیه است که به حق یک تقارن مبارکی است تا بتوانیم درس‌های عظیمی از آن را فرا بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تقارن دهه فجر با ایام فاطمیه نشانگر دوباره این است که ریشه اصلی انقلاب که برگرفته از اسلام و ائمه اطهار(ع) است و با توجه به اینکه رهبری و امامت و ولایت جزو ارکان اصلی یک نظام است، از این رو در زندگی حضرت فاطمه(س) نیز ایشان در همین راه حرکت کرده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن ماه آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران است،گفت: از خداوند می‌خواهیم عنایت خود را هیچ‌گاه از انقلاب بر ندارد و ما نیز قدردان این نعمت بزرگ خواهیم بود.

وی تصریح کرد: ایام‌الله دهه فجر را بسیار مغتنم می‌دانیم زیرا اذهان به بازخوانی تاریخ انقلاب معطوف می‌شود و فرصتی است تا ابعاد شخصیتی رهبر کبیر انقلاب را بیان کنیم زیرا این انقلاب بی‌نام خمینی در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست.

تقی‌زاده اذعان داشت: باید در این ایام نقش مردم که جهادگونه حرکت کردند، مطرح شود و نقش ولایت فقیه و حضور ایشان در هدایت جامعه بعد از ارتحال امام خمینی (ره) بصیرت، دشمن شناسی، امید به آینده و اطاعت از فرامین رهبر فرزانه انقلاب گفته شود.

وی خاطرنشان کرد: صاحب اصلی انقلاب مردم بوده، ولی در کنار مردم ستادهای دهه مبارک فجر در ۲۴ کمیته تخصصی در حال برنامه‌ریزی برنامه‌ها بوده به طوریکه در ۲۲ شهرستان و توابع شهرستان‌ها ستاد برگزاری مراسم ایام‌الله تشکیل یافته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: 2 هزار و 500 برنامه برای این ایام در استان پیش‌بینی شده است و البته برنامه‌ها در چند بخش طرح‌ریزی شده است.

وی افزود:امروز سالروز ورود حضرت امام(راحل) به کشور است و فرصتی دانسته تا تجدید عهدی با آرمان‌های ایشان بکنیم.

تقی‌زاده یادآور شد: در این ایام نزدیک به یک هزار پروژه در استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که البته عصاره تمام برنامه‌ها راهپیمایی است که نشان می‌دهد هنوز جوانان و ملت ایران پشت انقلاب و دستاوردهای انقلاب ایستاده‌اند.

انتهای پیام/ش

افتتاح و کلنگ زنی 1000 پروژه در استان در آذربایجان شرقی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۹۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی از سرمایه‌گذاری ۱۸ هزار و ۱۷۳ میلیارد تومانی و اشتغال هفت هزار و ۸۲۷ نفری در بخش معدن و صنایع معدنی استان خبر داد.

حیدر فتح‌زاده در نشستی با معاونان شورای نظام فنی و اجرایی سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار کرد:  بخش اعظمی از سهم ارزش افزوده استان مربوط به بخش معدن بوده و بر اساس آمارگیری سال گذشته حدود ۱۳.۷ درصد سهم ارزش افزوده معدن کل کشور در آذربایجان شرقی است.

وی اضافه کرد: حدود ۱۸ هزار و ۱۷۳ میلیارد تومان در بخش معدن استان سرمایه گذاری شده و میزان اشتغال این بخش هفت هزار و ۸۲۷ نفر است.

وی وضعیت نرخ مشارکت و نرخ بیکاری استان را مطلوب دانست و افزود: ۴۲ درصد ارزش افزوده استان مربوط به صنعت و معدن، ۹ درصد در بخش کشاورزی و مابقی ارزش افزوده استان در بخش خدمات است.

فتح زاده افزود: اصلی‌ترین قابلیت فراروی توسعه استان، تعدد و توانمندی بخش خصوصی استان است که توانسته بخش اعظم فرصت‌ها و منابع توسعه در استان از جمله اراضی حاصلخیز، معادن، بازار خدمات، مرز و ... را در مسیر فرآوری و مولدسازی قرار دهد و با هدایت سرمایه‌گذاری‌های گسترده و ایجاد کارگاه‌ها و کارخانه‌های متنوع، بستر مطلوبی برای ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی فراهم سازند.

وی گفت: بر اساس آخرین برآوردهای مرکز آمار ایران این استان با ۴ میلیون و ۷۵ هزار نفر جمعیت دارای ۲۳ شهرستان، ۷۲ شهر، ۱۴۲ دهستان و ۵۲ بخش است. تبریز به عنوان پرجمعیت ترین شهر آذربایجان شرقی، ۴۱ درصد جمعیت استان را به خود اختصاص داده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی، فتح‌زاده تصریح کرد: آذربایجان شرقی ۲۳۵ کیلومتر مرز مشترک با کشورهای آذربایجان و ارمنستان دارد و سهم ارزش افزوده این استان از کل کشور ۳.۶ درصد است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • 900 برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • 9۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • اجرای صد‌ها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
  • ابلاغ و اجرای طرح جامع نقش اساسی در رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه دارد
  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود