Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-29@10:33:41 GMT

ترخیص کالا؛ مشاوره، صرفه‌‌جویی در وقت و هزینه‌ها

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۴۹۸۳۰

ترخیص کالا؛ مشاوره، صرفه‌‌جویی در وقت و هزینه‌ها

استفاده از خدمات این بازرگانی علاوه بر صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ها، این امکان را به شما می دهد تا بتوانید خدمات با کیفیت بالاتری را به مشتریان داخلی خارجی خود ارائه نمایید. علاوه بر این کالاهای شما سریعتر ترخیص می شوند، زودتر به مقصد نهایی می رسند و در نهایت شما زودتر به پول خود می رسید. آفتاب‌‌نیوز : شرکت بازرگانی مهرکالا طی فعالیت خود توانسته است خدمات بازرگانی مختلف از جمله ترخیص کالا، امورگمرکی، حمل و نقل و مشاوره‌های بازرگانی را به شرکت‌های تجاری و صنعتی اعم از دولتی و غیردولتی را به انجام برساند و روزانه حجم عظیمی از کالاهای مختلف را ترخیص و تحویل مشتریان نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهم نیست کشور مبدا یا مقصد شما کجا باشد، ترخیص کالا از گمرکات یک کار کاملا تخصصی و پیچیده می باشد. بدون داشتن تجربه و دانش کافی در زمینه قوانین/مقررات جاری، ممکن است انجام تشریفات ورود/صدور کالا به سختی و با تاخیر انجام پذیرد. عدم آشنایی با روند ترخیص کالا در گمرکات حتی ممکن است منجر به اتلاف غیر ضروری وقت پول شما گردد.
با استفاده از خدمات بازرگانی مهرکالا، به جای تماسهای متعدد با اشخاص مختلف و نگرانی راجع به نحوه انجام صحیح  تشریفات گمرکی، می توانید این اطمینان را داشته باشید که کالاهای شما با سرعت و دقت از گمرکات کشور ترخیص و به مقصد نهایی ارسال خواهند شد. استفاده از خدمات این بازرگانی علاوه بر صرفه جویی در وقت هزینه ها، این امکان را به شما می دهد تا بتوانید خدمات با کیفیت بالاتری را به مشتریان داخلی خارجی خود ارائه نمایید. علاوه بر این کالاهای شما سریعتر ترخیص می شوند، زودتر به مقصد نهایی می رسند و در نهایت شما زودتر به پول خود می رسید.

از جمله خدمات بخش بازرگانی مهرکالا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• ترخیص کالا با قیمت مناسب• ترخیص کالا از کلیه گمرکات و بنادر کشور• حمل و نقل بین المللی کالا از تمامی نقاط دنیا• مشاوره در امور گمرکی و بازرگانی• اخذ مجوز جهت سفارش بازرگانی از تهران و شهرستان• ترخیص کالا با حداقل زمان• ترخیص کالا به صورت امن و مطمئن
گروه بازرگانی مهر کالا به عنوان کارگزار رسمی گمرک مفتخر است خدمات ذیل را در جهت پیشبرد فعالیت های مشتریان ارئه نماید:

انجام تشریفات گمرکی (ترخیص) از گمرکات و بنادر سراسر کشور✔ ترخیص کالا از گمرک شهید رجایی و  گمرک باهنر، گمرک بندر عباس، گمرک بوشهر، گمرک گناوه، گمرک خرمشهر، بندر امام خمینی، عسلویه، بندرانزلی و ...✔ اخذ مجوزات مربوطه ترخیص از قبیل مجوز بازرگانی، استاندارد، بهداشت، صنایع و معادن و... ✔ اخذ سپرده بانکی برای شرکتهای تولیدی ✔ حمل ونقل و ترانزیت ✔ انجام كليه امور بازرگانی داخلی و خارجی ✔ صادرات و واردات و ترانزيت كليه كالاهای مجاز✔ مشاوره امور گمركی✔ انجام ثبت سفارش کالا✔ خريد و فروش كليه كالاهای مجاز✔ اخذ نمايندگی داخلی و خارجی در رابطه با موضوع شركت✔ اخذ ایران کد و انجام امور استاندارد و آزمایشگاه✔ ترخیص کالا و مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید کارخانه جات و شرکت های تولیدی✔ واردات کالا از ثبت و سفارش تا ترخیص و اخذ مجوزهای ورود کالا ✔ اخذ و تمدید ضمانت نامه بانکی جهت پرداخت حقوق و عوارض گمرکی✔ ارائه مشاوره در زمینه تهیه و تنظیم اسناد تجارتی کالا ✔ تعيين تعرفه كالا و ارزش و اخذ مجوزهاى ورود
امنیت کالا موضوع مهمی در امر ترخیص کالا می باشد. ما آن را با نهایت دقت برای شما انجام می دهیم.
ترخیص کالا در اسرع وقت. اگر به دنبال سرعت بالا هستید، با ما تماس بگیرید.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۹۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گواهی صرفه‌جویی، بهار در بورس عرضه می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، تعویض بخاری‌های فرسوده یا رده‌پایین در کشور از این جهت اهمیت دارد که طبق گفته کارشناسان حوزه انرژی، افت فشار پارس جنوبی که ۵۰ درصد گاز مورد نیاز کشور را تامین می‌کند از سال ۱۴۰۴ شروع خواهدشد و این درصورتی است که طبق گفته مسئولان شرکت ملی گاز در کشور بیست میلیون بخاری فرسوده یا رده پایین وجود دارد که دو برابر استاندارد گاز مصرف می‌کنند.

به منظور کاهش مصرف گاز وسایل گرمایشی در فصل سرد سال، ساجد کاشفی، سرپرست مدیریت انرژی و کربن شرکت‌ملی‌گاز از تعویض چهار میلیون بخاری توسط این شرکت خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی شده بود تا در پنج استان آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کرمانشاه و همدان ده هزار بخاری با رده A و B جایگزین بخاری‌های فرسوده یا با باراندمان پایین شود، اما به دلیل محدودیت‌هایی که مبحث ۱۷ مقررات ساختمان در نصب این بخاری‌ها به وجود آورده بود، از این تعداد فقط چهار هزار عدد بخاری تعویض شد.

همچنین به منظور افزایش بهره‌وری انرژی در کشور، شورای اقتصاد در سال ۱۴۰۱ طرحی را تصویب و شرکت ملی گاز را موظف کرد، طی پنج سال، چهار میلیون و صدهزار بخاری رده A و B را در کشور جایگزین بخاری‌های با بهره‌وری پایین کند.

سرپرست مدیریت انرژی و کربن شرکت ملی گاز درباره این مصوبه می‌گوید: شرکت ملی گاز اسامی مشترکانی که باید بخاری آنها تعویض شود را در اختیار سرمایه‌گذار می‌گذارد و به ازای هر بخاری رده A و رده B که جایگزین شود، ۴۶۶ و ۳۷۸ مترمکعب گواهی صرفه‌جویی صادر و در اختیار سرمایه‌گذاران می‌گذارد، آن‌ها می‌توانند یا این گواهی‌های صرفه‌جویی را در بورس انرژی بفروشند و یا معادل فیزیکی گاز را تحویل بگیرند.
 
با وجود این طرح، اما سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگانی مانند آقای اصغر امینی از وجود متقاضی و نقدشدن این گواهی‌های صرفه‌جویی اطمینان ندارند.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در مقابل ساجد کاشفی درخصوص راهکار‌های شرکت ملی گاز برای فروش این گواهی‌ها می‌گوید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

طبق گفته سرپرست مدیریت انرژی شرکت ملی گاز اگر هم این گواهی‌ها در بورس انرژی به فروش نرسد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی در پایان، ضمن بیان اینکه اعتبار حساب‌بهینه‌سازی نیز از طریق منابعی، چون جرایم حاصل از سوزاندن گاز فلر توسط صنایع تامین می‌شود، گفت: طبق ضمانت‌های اجرایی که در بورس انرژی دیده شده اگر شرکت ملی گاز  به هر دلیل نسبت به تحویل گاز صرفه‌جویی شده اقدامی نکند جریمه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • میزان صرفه جویی در حوزه آرد و نان با اجرا طرح هوشمندسازی
  • صرفه جویی ۳۰ هزار یورویی برای دریافت ممیزهای مجازی در پروازهای بین المللی
  • صرفه جویی ۵۴ هزار میلیاردی در حوزه آرد و نان با هوشمندسازی
  • تاکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف آب
  • صرفه جویی ۵۴ هزار میلیارد تومانی در حوزه آرد و نان
  • صرفه جویی ۵۴ هزار میلیارد تومانی در حوزه آرد و نان با هوشمندسازی
  • پاسخ گمرک به انتقاد رانندگان از توقف طولانی در مرز سِرُو
  • صرفه‌جویی ۵۴ همتی در حوزه آرد و نان با هوشمندسازی / در مرحله مردمی‌سازی هستیم
  • صرفه جویی ۵ میلیارد دلاری ارز با توسعه طرح زراعت چوب
  • اولین گواهی صرفه‌جویی، بهار در بورس عرضه می‌شود