Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- کارکنان گروهان مرزی حصارچه در خراسان شمالی موفق به کشف یک دستگاه فلزیاب پیشرفته در حوزه استحفاظی این گروهان شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، کارکنان گروهان حصارچه پس از کسب اطلاعات در خصوص حمل دستگاه فلزیاب توسط پنج نفر از مرزنشینان در مناطق مرزی جهت جست وجوی اشیای عتیقه، کارکنان اطلاعات گروهان با همکاری پاسگاه مرزی آیرقایه وارد عمل شدند و چتر اطلاعاتی خود را به منظور شناسایی افراد مظنون گسترش دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این مأموریت، مرزبانان خراسان شمالی موفق به ردگیری دقیق افراد مظنون شدند و با ایجاد ایست و بازرسی در مسیر تردد آنان، خودرو مظنون متوقف و در بازرسی از آن تعداد یک دستگاه فلزیاب پیشرفته همراه با وسایل حفاری کشف که همراه با متهمان به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حصارچه، روستایی از توابع شهرستان راز و جرگلان در خراسان شمالی است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۹۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باز باران، با طراوت بهاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ بارش‌های وسط فصل بهار، طراوتی دلچسب به طبیعت بخشید. هرچند برخی محور‌های مواصلاتی روستایی برای ساعاتی قطع شد، بازگشایی آنها در کنار خوشحالی کشاورزان، این روز بهاری را به یادماندنی کرد.

اداره کل هواشناسی خراسان شمالی از فردا جوی پایدار و افزایش شش تا هشت درجه ای را برای استان پیش بینی کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سهم ناچیز سدهای خراسان شمالی از بارش‌ها/ آب ذخیره کمتر شد
  • افزایش ۸۱ درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج «ارز دیجیتال» در استان خراسان شمالی
  • بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز در خراسان‌شمالی
  • کشف بزرگترین مزرعه رمز ارز در خراسان شمالی
  • بیش از ۷۳۶ هزار مسافر از پایانه مرزی سرو تردد کرده اند
  • باز باران، با طراوت بهاری
  • (تصاویر) خسارت تگرگ به منازل و خودرو‌ها در شهر مرزی درح _سربیشه خراسان جنوبی