Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین، در جشنواره فیلم چفالو که در ایتالیا و با موضوع آزاد برگزار می‌شود، فیلم‌های کوتاه تا 15 دقیقه می‌توانند شرکت کنند و فیلم‌های خارجی زبان باید دارای زیرنویس ایتالیایی باشند.
مسئولان برگزاری این جشنواره جایزه یک هزار یورویی به بهترین فیلم کوتاه که توسط هیات داوری از میان 100 فیلم شرکت کننده انتخاب می‌شود، اهدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دیگر جوایز این جشنواره شامل جایزه ویژه داوری، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر زن، بهترین بازیگر مرد، بهترین فیلم کوتاه خارجی، بهترین فیلم کوتاه انیمیشن، بهترین فیلمنامه و بهترین موسیقی متن است.
جشنواره چفالو در استان پالرمو ایتالیا و در اوایل ماه می سال جاری (اواخر اردیبهشت ماه سال آینده) برگزار می شود.
7388*3013
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۰۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دو اثر از رادیو کیش به مرحله نهایی سومین جشنواره ملی پژواک

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، هیات داوران سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک پس از برگزاری نشست نهایی نامزد‌های دریافت جایزه در موضوعات مختلف بخش ویژه را معرفی کردند.

اثر رادیویی نوایی (موسیقی مقامی ایران) به تهیه‌کنندگی محمد چگنی در بخش پاسداشت زبان پارسی و اثر رادیویی مزرعه ماهی از راحله اکبری در بخش شعار سال به مرحله نهایی سومین جشنواره ملی پژواک راه یافتند.

دیگر خبرها

  • زنانی که در کن رئیس شدند
  • راهیابی دو اثر از رادیو کیش به مرحله نهایی سومین جشنواره ملی پژواک
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • راهیابی ۱۰ پویانمایی کوتاه ایرانی در جشنواره روسیه
  • ۵۰ هنرجوی مهابادی در دوره‌های فیلم‌سازی شرکت کردند
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران