Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام خمینی(ره) با دست خالی و بدون هراس، توده های مردم زجر کشیده از ستم پهلوی را به میدان آورد و طومار ستم را در هم شکست؛ همت مردان حق بلند است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ناب نیوز؛ امروز ۱۲ بهمن مصادف با ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی ایران است؛ وقتی مسیر حق باشد، حرف حق زده شود و بر این مرام پایداری باشد و از سختی ها هراسی به دل نیاید، دست خدا به یاری می آید و همه ی مشکلات و سدهای باطل را در هم می شکند چرا که « یدالله فوق ایدیهم » دست خدا بالاترین دست هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وَقُلْ جَاء الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقاً (81)

و بگو: حقّ آمد و باطل نابود شد، همانا باطل، نابود شدنى است.

 

 

تاریخ ریشه ی عمیق حاکمیت ۲۵۰۰ ساله ی شاهان بی کفایت را احساس می کرد و حمایت استکبار را مغرورانه فریاد می زد اما امام خمینی(ره) با دست خالی و بدون هراس، توده های مردم زجر کشیده از ستم پهلوی را به میدان آورد و طومار ستم را در هم شکست؛ همت مردان حق بلند است.

 

 امام خمینی( ره) در همین حوزه ها درس خوانده بود و تدریس می کرد و لکن فقط نخوانده که خوانده باشد، بلکه به آنچه خدا می خواست عمل کرد. گاه همین حوزه رفته ها اسیر هوای نفس خود می شوند و گاه بعضی را علم شان حجاب می گردد تا مسیر را گم کنند، به دامن گرگ استکبار پناه ببرند و غرب را که مایه بدبختی همه ی عالم بشریت است را قله آمال ببینند.

 

امام خمینی(ره) چه زیبا می فرمود« من در بین شما باشم یا نباشم نگذارید انقلاب به دست نااهلان بیفتد،» و یا در جایی دیگر می فرماید  «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکتتان آسیب نرسد»

حساسیت حضور انقلابی در جشن های دهه ی فجر به خصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن در این ایام که استکبار به رهبری شغال زرد ناله هایی از سر زجر سر می دهد، دو چندان که نه صدچندان شده است؛ نگذاریم در این طوفان بی وفایی بعضی از داخلی ها که گاه از غفلت و ناخواسته و گاه خواسته، آب به آسیاب دشمن می ریزند، ولایت تنها بماند.

حضور ما در ایام الله دهه فجر و فریاد حمایت ما در ۲۲ بهمن چون آب سردی بر آتش کینه ی دشمنان اعم داخلی، منافقین، آمریکا، اسرائیل و مرتجعین عرب منطقه است.

م.زارعی

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۰۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ شوخی گل آقا با امام خمینی با این ولخرجی‌ ورشکست نشوید؟

به مناسبت سالروز وفات طنزنویس معاصر کیومرث صابری فومنی، معروف به گل‌آقا این ویدئو را مشاهده کنید.

دریافت 11 MB

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • علم‌آموزی همواره در آیات و روایات مورد تاکید بوده است
  • اهمیت معلم از نگاه امام خمینی: شغل شما آدم سازی است
  • امام خمینی: باید پینه دست کارگران را بوسید
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • امام خطر اسراییل و استکبار جهانی را به بشریت گوشزد کرد
  • کلام امام خمینی (ره) درباره بی‌اعتمادی به آمریکا
  • فیلم/ شوخی گل آقا با امام خمینی با این ولخرجی‌ ورشکست نشوید؟
  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • پاسخ آیت‌الله فیاضی به سؤالی پیرامون رفع اضطراب