Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام - ایرنا - سرپرست بهزیستی شهرستان ایوان گفت: همزمان با ایام دهه فجر هفت واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی به مددجویان بهزیستی این شهرستان واگذار می شود.

حجت اله بابایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ساخت و کمک هزینه این واحدها با اعتبار 896 میلیون ریال از محل طرح برکت تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این تعداد واحد مسکونی در اختیار خانواده هایی قرار گرفته که سرپرست خانوار یا دارای چند فرزند معلول هستند، افزود: سال گذشته نیز تعداد 18 واحد مسکونی با اختصاص 725 میلیون ریال به 18 خانواده مددجو واگذار شد.
بابایی یادآور شد: همزمان با سالروز پیروزی انقلاب این اداره نیز برنامه های خود را با نواختن زنگ انقلاب در همه مهد های کودک تحت نظارت سازمان بهزیستی در شهرستان ایوان آغاز می کند.
وی ارائه خدمات تخصصی بصورت رایگان، بازدید از خانواده های شهدا و ایثارگران، حضور در نماز جمعه و راه پیمایی 22 بهمن را از دیگر برنامه های دهه فجر اعلام کرد.
ایوان با جمعیت 55 هزار نفر دارای 403 مددجوی مستمر، 141 مددجوی پشت نوبت و 569 مددجوی غیرمستمر در بخش توانبخشی و 511 مددجوی اصلی و 910 اعضای خانوار مستمر و 22 مددجوی پشت نوبت با 45 اعضا در بخش اجتماعی است.
خبرنگار: لیلی خاکی**انتشاردهنده: حسن کهزادیان
7180/6119

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۰۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی با حضور وزیر راه و شهرسازی هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی شهری و روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان آذربایجان شرقی افتتاح شد.

گفتنی است با حضور بذرپاش عملیات ساخت پروژه ۴۶۸ واحدی نصر در شهر جدید سهند آغاز شد.

 

دیگر خبرها

  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • بهره‌مندی ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی در مازندران ‌
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • تسهیلات خاص برای خانواده‌های دارای فرزند چندقلو
  • بهزیستی چه خدماتی به «خانواده‌های دارای فرزند چندقلو» می دهد؟
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • انتظار جامعه از روانشناسان و مشاوران تشخیص درست مسائل هویتی است
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند