Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قدرت اخوان اکبری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: اردبیل جزو استان‌های محروم در رابطه با تعداد تخت بیمارستانی است و در استان اردبیل با کمبود تخت بیمارستانی روبه‌رو هستیم و در همین راستا ۳۰ پروژه حوزه بهداشت و درمان در استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر٬ آیین افتتاح همزمان پروژه‌های بهداشت و درمان استان اردبیل امروز برگزار می‌شود که در مجموع 30 پروژه با اعتبار حدود 50 میلیارد تومان در اردبیل افتتاح می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل اظهار داشت: از جمله مهم‌ترین این پروژه‌ها٬ بیمارستان 108 تختخوابی امام رضا(ع) اردبیل است که حدود 37 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و از اوایل اسفندماه به صورت رسمی آغاز به کار می‌کند.

اخوان اکبری با اشاره به اینکه بیمارستان شهرستان پارس‌آباد بهار سال 97 به بهره‌برداری می‌رسد٬ بیان کرد: استان اردبیل جزو استان‌های محروم در رابطه با تعداد تخت بیمارستانی است و در استان اردبیل با کمبود تخت بیمارستانی روبه‌رو هستیم.

وی گفت: احداث بیمارستان هزار تختخوابی در اردبیل با جدیت پیگیری می‌شود چرا که این موضوع یک مطالبه استانی بوده و تمامی مسئولان استان اردبیل پیگیر تأمین اعتبارات و احداث این بیمارستان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت که از سال 93 شروع شده اقدامات مناسبی در حوزه بهداشت و درمان استان اردبیل صورت گرفته که بهره‌برداری از طرح‌های افتتاح بیمارستان کوثر و توسعه بیمارستان نمین از جمله این اقدامات است.

اخوان اکبری گفت: مرکز رادیوتراپی و شیمی درمانی نیز در اردبیل به بهره‌برداری رسید که این مرکز برای بیماران سرطانی به تعرفه دولتی خدمات ارائه می‌کند و در مجموع 37 پروژه با اعتبار 57 میلیارد تومان در راستای اجرای این طرح افتتاح شده است.

وی با اشاره به آمار زایمان طبیعی با اجرای طرح تحول نظام سلامت٬ افزود: از ابتدای شروع طرح تحول نظام سلامت از سال 93 تا 8 ماهه امسال٬ 40 هزار زایمان طبیعی در استان اردبیل انجام شده است.

انتهای پیام/ح

احداث بیمارستان هزار تختخوابی در اردبیل با جدیت پیگیری می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۰۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودکان بیمه شده زیر هفت سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ از هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ کلیه بیمارستان‌های دولتی و واحد‌های تابعه دانشگاه مکلف هستند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی – درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده را به صورت رایگان انجام دهند.

رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال به ویژه درمناطق محروم و روستایی در شورای عالی بیمه، مصوب شده است.   مردم در صورت مشاهده تخلف از اجرای این طرح در بیمارستان‌های دولتی با شماره ۱۹۰ یا ۱۰۰۰۲۵۳۵ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی لنج در هرمز سه فوتی بر جای گذاشت
  • درمان رایگان کودکان بیمه شده زیر هفت سال
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • بانوی ۶۱ ساله اردبیلی نجات بخش جان همنوعانش شد
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان مفید
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • وعدۀ افتتاح بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود