Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-23@16:11:05 GMT

دفاع هیلی از شهرک‌سازی‌های اسرائیل

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۵۰۸۰۳

به دنبال انتشار گزارش دفتر حقوق بشر سازمان ملل درباره ۲۰۶ شرکت تجاری مرتبط با شهرک سازی های غیرقانونی رژیم صهیونیستی، نماینده آمریکا در سازمان ملل اعلام کرد: این اقدام اتلاف زمان ومنابع است.

به گزارش صدای ایران، به نقل از استاندارد، «نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل به گزارش دفتر حقوق بشر این سازمان درباره شناسایی ۲۰۶ شرکت فعال تجاری مرتبط با شهرک سازی های غیرقانونی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده آمریکا در سازمان ملل در این باره اعلام کرد: این موضوع خارج از حوزه دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل بوده و اتلاف زمان و منابع به شمار می رود.

وی ادامه داد: چنین اقدامی نشان از عقده ضد اسرائیلی دارد.

مهر در ادامه نوشت: لازم به ذکر است، دفتر حقوق بشر سازمان ملل متحد روز گذشته اعلام کرد که ۲۰۶ شرکتی را که به فعالیتهای تجاری مرتبط با شهرک سازی های غیرقانونی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری اشتغال دارند، شناسایی کرده است و از این شرکتها خواست تا از هرگونه همدستی در نقضِ «فراگیر» [حقوق] مردم فلسطین بپرهیزند.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی بیم آن دارد شرکتهای ذکر شده در «فهرست سیاه» سازمان ملل، تحت تحریم هایی قرار گیرند تا از این طریق، فشارها [برای توقف] شهرک سازیهای غیرقانونی این رژیم افزایش یابد؛ شهرک سازیهایی که از دیدگاه بسیاری از کشورهای جهان و سازمان ملل غیرقانونی است.

در گزارش دفتر حقوق بشر سازمان ملل آمده بود: روابط تجاری [این شرکتها] در پیشبرد روند استقرار، حفظ و توسعه شهرک سازیهای اسرائیل نقش محوری ایفا می کند.

در ادامه این گزارش آمده بود: این شرکتها در مصادره اراضی توسط اسرائیل، تسهیل [فرآیند] انتقال جمعیت اسرائیل به اراضی اشغالی فلسطین همکاری می کنند و در سوء استفاده از منابع طبیعی فلسطین دخالت دارند.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۰۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، دکتر سعید شهند مدیر کل حفاظت محیط زیست استان با حضور در استانداری آذربایجان غربی با دکتر منصور میرزایی مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی دیدار و گفتگو کرد.   در این دیدار دکتر شهند ضمن گزارش آخرین وضعیت محیط زیست استان با بیان توفیقات حاصله در این امر خطیر به حمایت‌های همه جانبه مقامات و مسئولین ارشد سازمان و استان اشاره کرد و بیان داشت ارتقاء شاخص‌های محیط زیستی استان در قریب به ۳ سال گذشته حاصل تلاش‌ها و فعالیت‌های شبانه روزی محیط بانان و کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست استان و حمایت‌های همه جانبه مقامات و مسئولین ارشد سازمان و استان است و این حمایت‌ها شایسته تقدیر است و مسئولیت سربازان حافظ محیط زیست استان را بیشتر و سنگین‌تر می‌کند. در خاتمه این جلسه دکتر منصور میرزایی مدیرکل بازرسی و ارزیابی عملکرد استانداری آذربایجان غربی نیز از تلاش‌های جهادی مجموعه حفاظت محیط زیست استان در راستای حفاظت و صیانت از انفال و نعمات خدادادی قدردانی نمود.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) حملات پهپادی گسترده حزب‌الله به مقرهای نظامی اسرائیل
  • آمار وحشتناک از ۲۰۰ روز وحشی‌گری صهیونیست‌ها در غزه
  • دفاع غرورآفرین جمهوری اسلامی در برابر اسرائیل ابهت پوشالی و مصنوعی آنان را شکست
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی
  • سازمان ملل: اسرائیل مانع از رسیدن سوخت به بیمارستان‌های نوار غزه می‌شود
  • تغییر رقم افزایش حقوق بازنشستگان کلید خورد/ سورپرایز ویژه سازمان بازرسی برای بازنشستگان
  • احتمال «تحریم یک گردان ارتش اسرائيل» توسط آمریکا به دلیل «نقض حقوق بشر»
  • بیگی، نماینده مجلس: اگر ایران پاسخی به اسرائیل نمی‌داد، نظام سلطه ما را رها نمی‌کرد/ من در راستای استیفای حقوق مردم اظهارنظر کردم، شورای نگهبان مرا رد کرد؛ گفتند اظهارات، توییت‌ها و مواضع شما مطلوب ما نبوده/ از نظر احمدی‌نژاد اظهارنظر نمی‌تواند موثر باشد
  • عملیات وعده صادق دفاع در مقابل تجاوز اسرائیل بود