Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، ندا فرازبخت، دبیر جشنواره خیریه غذا «مدرسه مهربانی»، امروز پنج‌شنبه، ۱۲ بهمن در جمع خبرنگاران از برگزاری جشنواره خیریه غدا با عنوان «مدرسه مهربانی» خبرداد و گفت: این جشنواره، امروز پنج‌شنبه از ساعت ۱۵ تا ۲۰ در سالن ورزشی مجتمع آموزشی پارس‌اندیش، جنب سپاه ناحیه خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هدف از برگزاری جشنواره خیریه غذا مدرسه مهربانی، کمک به دانش‌آموزان نیازمند خرم‌آباد، مناطق روستایی و بیماران خاص این شهرستان است.
فرازبخت تصریح کرد: طی روزهای گذشته، در هم‌اندیشی با حمید رشیدی، مؤسس و مدیر مجتمع آموزشی پارس‌اندیش، اولیای دانش‌آموزان و کارکنان این مجموعه آموزشی، به این نتیجه رسیدیم تا با برپایی یک دوره جشنواره خیریه غذا، منابع مالی جهت کمک به دانش‌آموزان نیازمند خرم‌آباد جذب کنیم، از این رو تصمیم بر این شد تا در قالب جشنواره خیریه غذا مدرسه مهربانی، کمک‌های مردمی را جذب و به نیازمندان اهدا کنیم.
وی گفت: تقاضای من از عموم مردم استان لرستان و خرم‌آباد، به‌ویژه خیرین، سرمایه‌داران و سرمایه‌گذاران این است تا با حضور خود در این جشنواره خیریه، لبخند شادی را بر لب دانش‌آموزان نیازمند نشانده و شادی و امید را به آنان هدیه کنند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۱۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتابخانه سیار، روشی خلاق برای ترویج کتابخوانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در استان همدان هم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سال ۱۳۴۴ اقدام به راه اندازی کتابخانه‌ سیار کرده که اکنون به ۳ اکیپ رسیده است.

با یک گروه کتابخانه‌ سیار همراه شدیم و به روستای طاس تپه‌ کبودراهنگ رفتیم و برنامه‌ها را از نزدیک دیدیم.

میلاد عربی، مدیر مدرسه بویاقچی گفت: این مدرسه‌ ابتدایی دارای ۴۲ دانش آموز دختر و پسر در ۶ پایه است و دانش آموزان برای دبیرستان به روستا‌های اطراف یا کبودراهنگ می‌روند، روستا کتابخانه یا مرکز فرهنگی ندارد و تنها یک کتابخانه‌ کوچک در مدرسه ایجاد کرده ایم.

احمد عسگری، مربی سیار روستایی کانون هم که برنامه‌های آموزشی و سرگرم کننده مانند اجرای شعر و سرود، نمایش، استفاده از گل سفال برای بچه‌ها اجرا می‌کند، گفت: نزدیک به ۳۰ سال است این فعالیت را انجام می‌دهم و در تمام مناطق استان که بدون کتابخانه و مرکز کانون هستند با هدف مهارت افزایی، و ترویج فرهنگ کتابخوانی برای بچه‌ها برنامه اجرا می‌کنم.

محمدرضا کرمی، مربی نجوم کانون که یک تلسکوپ را با خود به این مدرسه آورده بود هم گفت: با استفاده از فیلتر مخصوص اجازه می‌دهیم بچه‌ها خورشید را نگاه کنند و توضیحاتی درباره‌ آسمان، مختصات ستارگان و زمین، موقعیت ما در جهان و اطلاعات عمومی به دانش آموزان می‌دهیم به این ترتیب تشویق می‌شوند پرسش‌هایی که در ذهنشان ایجاد می‌شود مطرح کنند.

دانش آموزان خوشحال و راضی از سپری کردن یک روز به یاد ماندنی ماشین را بدرقه کردند.

دیگر خبرها

  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • کتابخانه سیار، روشی خلاق برای ترویج کتابخوانی
  • برپایی نمایشگاه دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارودانش کیش
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • برپایی نمایشگاهی از دست سازه‌های دانش آموزان آباده ای
  • برپایی آئین جشن تکلیف دختران سرفاریاب
  • پاکسازی محدوده شهر قم از زباله‌های پلاستیکی توسط دانش آموزان