Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی القاصی‌مهر رئیس کل دادگستری استان فارس در مراسم تودیع و معارفه فرمانده یگان حفاظت دادگستری با اشاره به ماموریت ویژه دستگاه قضایی بیان کرد: باید تردد‌ها در محیط قضایی به نحو صحیح کنترل و نظارت شود تا از سوء استفاده افراد غیر مرتبط و کارچاق‌کن در این محیط‌ها جلوگیری بعمل آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: امنیت جامعه در همه بخش‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و همه ابعاد امنیت زمانی محقق می‌شود که بستر اجرای عدالت و احقاق حق و اجرای احکام و حدود اسلامی به درستی انجام شود.

رئیس کل دادگستری استان فارس تصریح کرد: ضمانت اجرای صحیح قوانین در همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها در دستگاه قضایی است تصریح کرد: تضمین‌کننده اجرای عدالت و احقاق حقوق عامه مردم و اجرای قانون در گرو عملکرد دستگاه قضایی است.

القاصی مهر با تاکید بر حفظ و صیانت از دستگاه قضایی ادامه داد: دستگاه قضایی که وظیفه نظم و ثبات عملکرد سایر دستگاه‌ها به آن وابسته است از چنان اهمیتی برخودار بوده و اگر به درستی از آن حفاظت و صیانت نشود درتمامی بخش‌ها با مشکل مواجه می‌شود.

القاصی به حجم وظایف و فعالیت‌ها در دادگستری اشاره کرد و گفت: شرایط اولیه صحت فعالیت و کارکردن در دادگستری این است که باید امنیت قضات و کارمندان به صورت کامل تأمین باشد و نیاز‌ها و امکانات آن‌ها تأمین و از ابزار، وسایل، فضای فیزیکی و اسناد نیز هم به نحو دقیق حفاظت و صیانت شود.

وی با اشاره به اینکه حفاظت در سایر دستگاه‌ها قابل مقایسه با دستگاه قضایی نیست اضافه کرد: تمام دستگاه‌ها و نهاد‌ها زمانی می‌توانند به وظایف خود عمل کنند که در سایه امنیت و عدالت اجرا شده توسط دستگاه قضایی فعالیت کنند.
انتهای پیام/ت

صحبت‌های رئیس کل دادگستری استان فارس در خصوص نظارت بر افراد غیر مرتبط و کارچاق کن

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۱۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت غذایی برای هر کشور در اولویت است / پلمب ۱۱ مرکز متخلف با اجرای طرح تشدید نظارت‎‌ها

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره‌کل دامپزشکی استان اصفهان با بیان اینکه امنیت غذایی برای هر کشور صدر اولویت است، گفت: پلمب ۱۱ مرکز متخلف و ارجاع ۲۷ پرونده به مقام قضائی از دستاوردهای طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه ایام ماه مبارک رمضان و نوروز سال جاری به شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، وحیدرضا خامسی‌پور امروز _دوشنبه بیست‌وهشتم اسفند_ در نشست خبری اداره‌کل دامپزشکی استان اصفهان اظهار کرد: ایجاد امنیت غذایی برای هر کشور صدر اولویت است و در این راستا حفظ و حراست از این سرمایه ملی با نظارت‌ها انجام می‌شود، ۵۶۰ نفر نیروی متخصص دامپزشک و رده‌های پایین‌تر در مراکز مختلف از جمله مراکز عرضه، کارخانجات، کشتارگاه و میادین دام و سردخانه‌های نگهداری فرآورده‌های خام دامی فعالیت می‌کنند و این فعالیت‌ها به صورت ۲۴ ساعته در حال انجام است.

وی افزود: طی سال گذشته ۲ میلیون و ۹۹۴ هزار و ۷۲۷ رأس دام و در سال جاری، ۲ میلیون و ۱۱۰ هزار و ۵۶۱ رأس دام ذبح شده است که این میزان کاهشی حدود ۳۰ درصدی دارد، همچنین در سال جاری ۱۶۸ تن لاشه یا گوشت غیرقابل مصرف ضبط شده است؛ همچنین بازدیدهای انجام شده در سطح عرضه طی سال ۱۴۰۱ برابر با ۵۸ هزار و ۵۰۰ مورد و در سال جاری برابر با ۵۱ هزار و ۱۷۹ مورد بوده است.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره‌کل دامپزشکی استان اصفهان تصریح کرد: طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه ایام ماه مبارک رمضان و نوروز سال جاری با شعار «یک قرن است در کنار سفره‌های شماییم» کلید خورده شده است و ۹۰ نفر کارشناس در قالب ۶۸ اکیپ ثابت و سیار در این طرح فعالیت خواهند کرد، از نوزدهم اسفند که این طرح آغاز شده تا روز گذشته بیست‌وهفتم اسفند، ۲۹۰۸ بازدید در سطح استان انجام شده که از این تعداد ۴۴۱ مورد غیربهداشتی شناسایی شده است، همچنین ضبط چهار تن فرآورده‌های خام دامی، معدوم شدن ۱۶۹۸ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی، پلمب ۱۱ مرکز متخلف و ارجاع ۲۷ پرونده به مقام قضائی از دستاوردهای این طرح به شمار می‌رود.

خامسی‌پور گفت: خدمت‌رسانی در قالب محرومیت‌زدایی کلید خورده و از همین رو خدمت‌رسانی به ۳۸۰ روستای کمتر برخوردار استان با هدف واکسیناسیون، برگزاری کلاس آموزشی، ویزیت رایگان دام‌های بیمار و مشاوره درمان و سم‌پاشی دام و جایگاه دام به صورت رایگان انجام شده است؛ ۲۲۰ اکیپ عملیاتی در این برنامه حضور داشتند و ۲۸ اردوی جهادی استانی و دو اردوی جهادی ملی برگزار شده است.

وی اضافه کرد: واکسیناسیون ۲۶۳۵ قلاده سگ، واکسیناسیون ۱۴۱ هزار قطعه طیور خانگی، واکسیناسیون ۶۹۳ هزار رأس دام، سم‌ پاشی بدن ۲۲۰ هزار رأس دام، آموزش چهره به چهره ۴۴۰۰ دامدار و معاینه و درمان بیش از ۱۴ هزار رأس دام از دستاوردهای اردوهای جهادی برگزار شده به شمار می‌رود.

کد خبر 737270

دیگر خبرها

  • بن‌بست شکنی دستگاه قضایی گلستان در سال ۱۴۰۲
  • سنددار شدن بیش از ۷ هزار خانه روستایی در خوزستان
  • امنیت غذایی برای هر کشور در اولویت است / پلمب ۱۱ مرکز متخلف با اجرای طرح تشدید نظارت‎‌ها
  • سارقان زندانی به مرخصی نمی‌روند
  • ۵ اتهام پر تکرار در تهران
  • نقشه ناکام کارچاق کن طماع با هوشیاری حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری گلستان
  • عاملان درگیری با بازیکنان تیم تراکتور به دستگاه قضایی معرفی شدند
  • دستگیری یک کارچاق کن هنگام دریافت ۳۰ سکه بهار آزادی در گلستان
  • دستگیری کارچاق‌کن در هنگام دریافت ۳۰ سکه بهار آزادی
  • اعمال نفوذ کارچاق‌کن‌ها با ظاهر قانونی