Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با 12 بهمن ماه سالروز ورود امام خمینی به میهن اسلامی، ویژه برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان مهدیشهر با تجدید میثاق مسئولین با امام راحل و شهدا به ویژه 2 شهید انقلاب این شهرستان آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیزوا، مسئولین شهرستان مهدیشهر در اولین روز از سی و نهمین فجر انقلاب اسلامی با حضور در گلزار شهدای 2 شهید انقلاب مهدیشهر، شهیدان علی همتیان و محمود بلوری در جوار امامزاده قاسم، ضمن قرائت فاتحه، قبور مطهرشان را گلباران کرده و یاد خاطره شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس و مدافع حرم را که برای اعتلای اسلام از جان خود گذشتند، گرامی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهیدان علی همتیان 11 ساله و محمود بلوری 8 ساله، 2 شهید نوجوان مهدیشهری هستند که در جریان روزهای پرتلاطم انقلاب، در 13 بهمن ماه 57 در سمنان و با گلوله سربازان رژیم شاهنشاهی به شهادت رسیدند.

در مراسم گلباران این 2 شهید انقلاب و تجدید میثاق با شهدا، حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه و رئیس ستاد دهه فجر شهرستان مهدیشهر، حسن ارگی فرماندار و جانشین ستاد دهه فجر، فرماندهان نظامی و انتظامی، بخشدار، شهردار، اعضای شورای شهر و مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان مهدیشهر حضور داشتند.

حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه مهدیشهر در این مراسم، در سخنانی سه عامل ایمان، رهبری امام خمینی و مردم را باعث پیروزی انقلاب اسلامی دانست که همه تحلیلگران به آن اذعان دارند. 

وی اظهار کرد: انقلاب با نماز و مسجد و شعار "الله اکبر" شروع شد مردم در برابر تانک ها صف های نماز می بستند، نخست وزیر وقت هم از شعار های الله اکبری که مردم سر می دادند می ترسید که این فضای معنوی در جبهه ها هم وجود داشت و الآن نیز وجود دارد.

فرماندار مهدیشهرنیز در این مراسم گفت: امروز خدمت کردن به مردم وهمراه مردم بودن باعث دفاع از ارزش های انقلاب می شود بنابراین نباید کاری کنیم که مردم به این انقلاب و حاکمیت بدبین شوند.

حسن ارگی با تاکید بر نحوه درست خدمت رسانی ادارات و نهادها به مردم، افزود: تمام بازوان نظام همین ادارات هستند که باید بهترین بازدهی را داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۱۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹ فروردین روز افتخار، ایثار و حماسه خوروبیابانک


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ امام جمعه خوروبیابانک در مراسم گرامیداشت روز حماسه و ایثار شهرستان خوروبیابانک با اشاره به اینکه یکی از افتخارات این شهرستان تقدیم هشت شهید والامقام در روز ۲۹ فروردین است گفت: درتقویم خوروبیابانک به عنوان روز حماسه ایثار نام گرفته است.
حجت الاسلام محمد حسین رمضانی افزود: شهدا و ایثارگران مایه عظمت و اقتدار نظام هستند و همه در قبال خون شهدا مسئول هستیم چرا که شهدا برای عزت ما نظام و انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند.
شهرستان خوروبیابانک؛ روز ۲۹ فروردین سال ۶۷ در منطقه فاو؛ هشت شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که از این تعداد، ۶ شهید از روستای چاهملک هستند.
همچنین از مجموع ۱۲۰ شهید تقدیمی شهرستان خوروبیابانک به انقلاب اسلامی، ۹ شهید از شهدای والامقام ارتش هستند.

دیگر خبرها

  • ۲۹ فروردین روز افتخار، ایثار و حماسه خوروبیابانک
  • تجدید میثاق با آرمان های شهدادر سلماس
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • دیدار کارکنان تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش با امام جمعه اردبیل
  • معرفی چهره‌های هنرمند شهرستان آباده
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • نواختن زنگ حماسه و ایثار در مدرسه ای در روستای چاه ملک خوروبیابانک
  • ارتش امروز با حفظ آمادگی و اقتدار در کنار مردم است
  • تجدید میثاق معاون تربیت بدنى و سلامت وزیر آموزش و پرورش با آرمان هاى شهداء
  • «وعده صادق» آغاز و طلیعه‌ راهبرد جدید جمهوری اسلامی ایران است