Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، رئیس اتاق اصناف شهرستان مهاباد گفت:به مناسبت فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از 12 تا 22  بهمن پروانه کسب واحدهای صنفی  با 50 درصد تخفیف صادر خواهد شد.

لاجانی افزود:این تخفیف شامل تمامی واحدهای صنفی شهری و روستایی است و صاحبان کسب و کار با مراجعه به سامانه ایرانیان اصناف و طی مراحل ثبت نام می توانند برای دریافت پروانه کسب اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالیت 9 هزار و 300 واحد صنفی در شهرستان مهاباد

در همین زمینه مسئول امور اصناف در اداره صنعت ،معدن و تجارت مهاباد گفت: از ابتدای سال تا کنون 1 هزار و 480 پروانه کسب در این شهرستان صادر شده  است.

بهار اضافه کرد: متقاضیان دریافت پروانه کسب با مراجعه به اتاق اصناف شهرستان مهاباد می توانند با تکمیل مدارک ،ثبت نام خود را در سامانه جامع انجام دهند.

وی همچنین  ضمن اشاره به اینکه از همشهریان انتظار می رود در مدت محدود نسبت به ثبت حرفه خود اقدام کنند ادامه داد: بر اساس اخرین آمار تا امروز نزدیک به 6 هزار و 800 واحد صنفی شهرستان مهاباد  دارای پروانه کسب و بیش از 2 هزار و 500 واحد بدون پروانه مشغول فعالیت هستند.

از ابتدای قاونی کردن صدور پروانه کسب در نظام جمهوری اسلامی تا کنون نزدیک به  6 هزار و 777 نفر در مهاباد پروانه کسب دریافت کرده اند که بسیاری از آنها نیاز به تمدید و بازنگری دارند.

انتهای پیام/خ

 

صدور پروانه کسب  واحدهای صنفی مهاباد با تخفیف در هزینه

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۱۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد

فرزاد سردارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از هشتم تا ۱۴ اردیبهشت ماه سال جاری، ۵۹۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح بازار استان صورت گرفت که منجر به تشکیل ۶۳ پرونده به ارزش ریالی ۷.۳ میلیارد شد.

وی از انجام ۵۹۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی طی یک هفته گذشته در سطح بازار استان خبر داد و گفت: ۷۱ مورد تخلف در بازرسی‌های صورت گرفته در سطح بازار کشف شده است.

سردارزاده افزود: در همین راستا برای این تعداد تخلف کشف شده، ۶۳ مورد پرونده برای متخلفین به ارزش ریالی ۷ میلیارد و ۳۵۴ میلیون تشکیل شده است.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان اظهار کرد: در مدت یاد شده ۶۹ مورد گزارش مردمی ثبت شده که تخلفات احراز و ۹ پرونده برای این واحدها تشکیل شده است.

سردارزاده ادامه داد: نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی می‌تواند انواع تخلفات مانند گرانفروشی، کم فروشی و غیره را کنترل و رفاه و آرامش را برای شهروندان در سطح بازار فراهم کند.

وی یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف، اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و غیره واحدهای متخلف صنفی را با شماره تلفن ۱۲۴ معرفی کرده و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به اداره کل صنعت، معدن و تجارت موارد تخلف را گزارش کنند.

کد خبر 6098237

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در بادرود
  • بیش‌ترین تخلفات صنوف کاشان چیست؟
  • اسناد مالکیت تمام واحدهای صنعتی گرمسار صادر شد
  • بخشنامه جدید وزارت صمت برای طلافروشان
  • مهر وموم واحد‌های صنفی در خیابان قلمستان
  • نرخ جدید نان «آزادپز» در کردستان اعلام شد
  • ۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • جزیره هرمز پیشتاز در صدور مجوز الکترونیکی/اعلام آخرین مهلت دریافت مجوز‌های الکترونیکی صنفی