Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@05:08:13 GMT

دستگیری سارق انباری‌ های شمال تهران

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۵۲۱۴۴

رئیس کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد، از دستگیری سارق حرفه‌ای انباری مجتمع‌های مسکونی منطقه یوسف آباد خبر داد. ناطقان: سرهنگ احمد ناصری رئیس کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد اظهار کرد: در پی چندین فقره سرقت انباری‌های مجتمع‌های مسکونی در محدوده‌های یوسف آباد و جهان آرا، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران این کلانتری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: با تحقیقات گسترده و انجام اقدامات اطلاعاتی، مشخص شد که یک سارق حرفه‌ای با استفاده از غفلت شهروندان و اهالی مجتمع‌های مسکونی در بستن در مجتمع یا پارکینگ، وارد مجتمع شده و پس از تخریب قفل در‌های انباری‌های واقع در پارکینگ اقدام به سرقت می‌کند.

سرهنگ ناصری، عنوان داشت: جزییات پرونده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و دستور بازداشت متهم و شناسایی و بازرسی از مخفیگاه وی صادر شد و تیم‌های عملیاتی ضمن انجام تعقیب و مراقبت‌های مکرر در پی دستگیری سارق برآمدند.

کلانتر ۱۲۵ یوسف آباد، تصریح کرد: چند ساعت بعد طی تعقیب و مراقبت‌های انجام شده مخفیگاه این متهم در همان محدوده شناسایی شده و طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

وی افزود: متهم در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت از انباری مجتمع‌های مسکونی اعتراف کرد و طی آن به ۲۵ فقره سرقت از انباری و منازل شهروندان اقرار کرد و پس از تکمیل پرونده به پایگاه سوم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شد.

گفتنی است، در بازرسی از مخفیگاه این متهم تعدادی لوازم و اموال مسروقه کشف و ضبط که پس از شناسایی مالکانشان به آن‌ها بازپس داده شد. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: سارق ، انباری ، شمال تهران

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۲۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ داوود آقازاده صبح سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی گرمسار ضمن بیان اینکه در پی وقوع چندین سرقت موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: با هوشیاری مأموران انتظامی کردوان هویت سارقان و مخفیگاه آنها شناسایی شد.

وی ضمن بیان اینکه طی عملیات غافلگیرانه سه متهم پرونده دستگیر شدند، افزود: همگی این سارقان سابقه دار به انجام سه فقره سرقت در شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی گرمسار ضمن بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه این افراد پنجاه قبضه چاقو و قمه کشف شد، ابراز داشت: انواع مواد مخدر، مشروبات الکلی و یک دستگاه گنج یابی دیگر کشفیات این پرونده بود.

موقوفه‌ای بابیان اینکه متهمان روانه زندان شدند، در ادامه تصریح کرد: دوچرخه، دینام، کپسول گاز، کف کش، دستگاه جوش، ترانس برق از اقلام سرقتی کشف شده این پرونده بودند.

وی افزود: با توجه به کشف اموال مسروقه مال‌باختگان می‌توانند برای شناسایی اموال خود در ساعات اداری به پاسگاه انتظامی کردوان مراجعه کنند.

کد خبر 6086252

دیگر خبرها

  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه