Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج- به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر دیدار چهره به چهره مردم با مسئولان بخش آسارا و با عنوان میز خدمت برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، این نشست که صبح امروز پنج شنبه با حضور امام جمعه آسارا برگزار شد جمعی از مسئولان این بخش وبرخی مدیران ادارات خدمات رسان حضور داشتند.

در این نشست مردمی، روستاییان وساکنان جاده چالوس مطالبات و درخواست های خود را با مسئولان بخش آسارا در میان گذاشتند و مسئولان حاضر نیز اقدام وپیگیری لازم برای حل مشکلات و درخواست های مردم را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به سه نفر از مراجعین به قید قرعه جوایزی اهداشد.

این برنامه با هدف پاسخگویی هر چه بهتر به مطالبات مردمی به میزبانی حوزه مقاومت بسیج۱۵۳ شهیدان نژادفلاح و با همکاری شورای اسلامی و شهرداری آسارا برگزار شد.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۲۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن واگذاری زمین جوانی جمعیت در سمنان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری به میزبانی استانداری سمنان ضمن تشریح برنامه‌های سفر استانی دوم هیأت دولت سیزدهم به استان بیان کرد: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری سفر دوم حجت الاسلام رئیسی و هیأت دولت به استان اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه استان سمنان آماده حضور رئیس جمهور و هیأت دولت است، افزود: از هفته‌ها قبل کارشناسان نهاد ریاست جمهوری در استان حضور داشته و طرح‌ها و پروژه‌ها را اولویت بندی کرده‌اند همچنین نشست‌های مکرری با هدف طرح‌ها و برنامه‌های سفر استانی دوم به سمنان نیز برگزار شده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه افتتاح چند طرح مهم در زمره برنامه‌های سفر حجت الاسلام رئیسی و هیأت دولت سیزدهم به استان است، تاکید کرد: فردا با حضور مسؤولان ارشد کشوری، شاهد افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی در سمنان خواهیم بود.

هاشمی با بیان اینکه جشن احیای ۲۰۰ واحد راکد استان سمنان از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون دیگر برنامه‌ای است که با حضور رئیس جمهور در شهرک صنعتی سمنان برگزار می‌شود، افزود: یکی از برنامه‌های محوری با حضور حجت الاسلام رئیسی جشن واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت و خانواده است.

وی با بیان اینکه در این مراسم به صورت نمادین به چند نفر از مشمولان طرح زمین رایگان در قالب جوانی جمعیت با حضور رئیس جمهور، سند زمین اعطا می‌شود، افزود: قواره زمین‌های اعطایی ۲۰۰ متری، ویلایی و برای کسانی است که فرزند سوم یا بیشتر آنها بعد از سال ۱۴۰۰ به دنیا آمده باشد.

استاندار سمنان نشست «حل مساله» با محوریت تأمین آب با حضور مسئولان و نخبگان استان سمنان را دیگر برنامه سفر رئیس جمهور به استان دانست و ابراز کرد: نشست شورای اداری با حضور رئیس جمهور در مرکز استان سمنان برگزار خواهد شد.

هاشمی با بیان اینکه رئیس جمهور دو دیدار مردمی هم خواهد داشت، تاکید کرد: دیدار مردمی اول ساعت ۹ صبح در مسجد امام خمینی (ره) سمنان و دیدار دوم ساعت ۱۶ در استادیوم تختی شاهرود خواهد بود.

کد خبر 6081383

دیگر خبرها

  • دستور اژه‌ای به مسئولان قضایی کشور درباره امنیتِ روان مردم
  • هشدار استاندار گیلان به مسئولان مانع تراش در مسیر سرمایه گذاری
  • دستور رئیس دستگاه قضا برای تحکیم آرامش و امنیت مردم
  • اژه ای خطاب به مسئولان قضائی : تلاش خود را در جهت امنیت روان ، جان و مال مردم معطوف دارید
  • دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش و امنیت مردم
  • مسئولان قضایی در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم تدابیر مقتضی را اتخاذ کنند
  • جشن واگذاری زمین جوانی جمعیت در سمنان برگزار می‌شود
  • مردم رکن قوی و کارآمد نظارتی دیوان محاسبات هستند
  • نشست مسئولان وزارت جهاد کشاورزی به منظور ارتقای بخش کشاورزی مازندران
  • دیدار استاندار یزد با جمعی از خانواده‌های شهدای ارتش