Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@16:15:19 GMT

قاتل بنیتا در یک قدمی مرگ

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۵۲۴۹۸

پول‌نیوز - حکم قصاص قاتل بنیتای هشت ماهه پس از ارسال پرونده از دادگاه کیفری به اجرای احکام دادسرای جنایی پایتخت اجرا خواهد شد.29 تیر امسال کودک هشت ماهه‌ای به نام بنیتا در حالی که سوار خودروی پدرش بود، از سوی سارقی ربوده شد.

هشت روز از این ماجرا گذشت و جسد او داخل خودرو در حالی که سارقان آن را حوالی مامازند پاکدشت رها کرده بودند، کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در مرحله بعدی تحقیقات یکی از سارقان اعتراف کرد کودک را در داخل خودرو گذاشته که همین باعث شده او به دلیل گرما، تشنگی و گرسنگی فوت کند.

متهمان شهریور امسال در شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شدند. محمد که عامل جنایت بود به خاطر قتل به قصاص و به خاطر آدم‌ربایی، رها کردن طفل در خودرو و مباشرت در سرقت در مجموع به 51 سال حبس و همدستش مهدی به 13 سال حبس و دو سال تبعید محکوم شدند.

با اعتراض متهمان، پرونده به دیوان عالی کشور فرستاده شد که حکم مجازات در شعبه 15 دیوان عالی کشور تائید شد.

محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی تهران دیروز درباره زمان اجرای حکم قصاص قاتل گفت: حکم مجازات متهم اصلی تائید شده، اما هنوز اصل پرونده این قتل به اجرای احکام دادسرای جنایی تهران ارسال نشده است. به محض ارسال این پرونده از دادگاه کیفری به دادسرا، در اسرع وقت حکم عامل جنایت اجرا خواهد شد.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۲۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول مطالبات ۱۱ هزار میلیاردی در پرونده‌های اقتصادی

دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: میزان وصول مطالبات در مرحله تحقیق در دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی طی سال ۱۴۰۲، بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان بود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علی صالحی؛ دادستان عمومی و انقلاب تهران به ارائه گزارشی در رابطه با عملکرد دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در سال 1402 پرداخت و گفت: مجموعاً میزان وصول مطالبات در مرحله تحقیق در دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی طی سال 1402، بیش از 11 هزار میلیارد تومان بود که اکثراً شامل مطالبات برخی بانک‌ها، پرونده‌های مالیاتی و برخی پرونده‌های کثیرالشاکی بود.

دادستان تهران 246 دستگاه کِشنده توقیف شده در گمرک را تعیین تکلیف کرد؛ فرصت 5 روزه مالکان برای ترخیص

وی افزود: میزان وصول جزای نقدی از محکومان در شعب اجرای احکام این دادسرا طی سال گذشته بیش از 184 میلیارد تومان و میزان ردّ مال صورت گرفته نیز بیش از 843 میلیارد تومان بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • رهایی ۶۱۳ نفر از قصاص در سال گذشته
  • وصول مطالبات ۱۱ هزار میلیاردی در پرونده‌های اقتصادی
  • رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه: ۸۵ پرونده قصاص در کشور به سازش انجامید
  • ۸۵ پرونده قصاص در سراسر کشور منجر به سازش شد
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بسته شد
  • جزئیات تازه در پرونده مرگ بازیگر معروف | علت فوت زهره فکور صبور چه بود؟
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران/ قاتل: جسد را زیر تختخواب داخل اتاق گذاشتم        
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز!