Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ، نصیر ملازهی در حاشیه افتتاح نخستین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در نگارخانه جنوب شرق در زاهدان اظهار داشت: 50 اثر از 10 هنرمند شاخص و پیشکسوت استان در رشته‌های خوش نویسی، عکاسی، نقاشی و گرافیک پذیرفته شده که بخشی از آنها در نگارخانه موزه جنوب شرق استان به نمایش درآمده است.

معاون امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: از هر هنرمند 5 اثر جدا شده است که با توجه به ظرفیت‌نگارخانه 32 مورد آن به نمایش عمومی گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این نمایشگاه همه روزه از 9 صبح تا ساعت 20 پذیرای حضور بازدیدکنندگان است، افزود: بازدید برای عموم رایگان است.

ملازهی در بخش دیگری تصریح کرد: اثر هنرمند سیستانی علی راشکی نیز در دهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر به عنوان سفیر سیستان و بلوچستان پذیرفته شده و در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

معاون امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: در پایان جشنواره نیز از اساتید و هنرمندان پیشکسوت استان در رشته های مختلف نظیر خوش نویسی، عکاسی، نقاشی و گرافیک تقدیر خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۳۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین تصاویر تبادل آتش در زاهدان

بازدید 934 از ساعتی پیش تصاویری از تبادل آتش در زاهدان منتشر شده است. نخستین تصاویر این درگیری که توسط محلی‌ها ثبت و منتشر شده را می‌بینید. بر اساس این تصاویر پهپاد شناسایی سپاه در حال پوشش هوایی منطقه درگیری است. آن گونه که فارس گزارش کرده طی درگیری و اختلاف شخصی چند تن در خیابان کوثر زاهدان، ۳ نفر زخمی و یک نفر کشته شد. نیروهای امنیتی برای برقراری آرامش به این منطقه اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • معرفی رییس شورای سیاستگذاری دوازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران
  • پیشرفت‌های خیره کننده ایران در حوزه سلامت مادران
  • برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند
  • افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • قطار جشنواره هنرهای نمایش کانون همدان در ایستگاه آخر
  • نخستین تصاویر تبادل آتش در زاهدان