Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-05-05@02:07:53 GMT

تساوی بدون گل گسترش فولاد و سیاه جامگان

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۵۳۹۳۸

تساوی بدون گل گسترش فولاد و سیاه جامگان

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - گسترش فولاد و سیاه جامگان در پایان 90 دقیقه تلاش به نتیجه تساوی بدون گل رضایت دادند. 

به گزارش وبسایت نود، تیم های گسترش فولاد تبریز و سیاه جامگان مشهد در سری رقابت های هفته بیست و دوم لیگ برتر از ساعت 14:30 امروز در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد به مصاف یک دیگر رفته بودند که این دیدار بدون گل به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه 201 نفر اعلام شده بود. 

داور این دیدار به سید محمد خرم‌الحسینی (دقیقه 23)، سامان نریمان‌جهان(دقیقه 64) ومسیح زاهدی(دقیقه 66) از گسترش فولاد و حسین زامهران(دقیقه 66) و میرهانی هاشمی(82) از سیاه جامگان کارت زرد نشان داد. 

ترکیب گسترش فولاد: فرناندو دخسوس، سید احمد موسوی (از دقیقه 2+45- مصطفی سالاری)، ادسون هنریکه، عزیز معبودی، مسیح زاهدی، احمدرضا زنده‌روح، آندرانیک تیموریان، سید محمد خرم‌الحسینی (از دقیقه 41- نیما مختاری)، سامان نریمان‌جهان، امید جهانبخش (از دقیقه 57- میلاد زنیدپور)و پیمان بابایی

ترکیب سیاه جامگان: محمدحسین عین‌افشار، وحید عسگری، محسن آقایی، میرهانی هاشمی، محمدعلی فرامرزی، مصطفی احمدی، حسین بهرامی (از دقیقه 46- محمدمهدی عسگری)، حسین زامهران (از دقیقه 69- سهیل صالحی)، پیام ملکیان، یونس شاکری و نیکولوزی سابانادزه

دقایق حساس: 

امید جهانبخش در دقیقه 25 این دیدار به توپ ضربه زد که شوت این بازیکن به دست آقایی از تیم سیاه جامگان برخورد کرده ولی داور این دیدار اعتقادی به اعلام خطای پنالتی نداشت که فیروز کریمی اعتراض هایی نسبت به این موضوع انجام داد.

آندرانیک تیموریان در دقیقه 32 این دیدار از فاصله 30 متری توپ را شوت سرکشی به سمت دروازه تیم میهمان ارسال کرد که توپ با اختلاف زیادی از بالای دروازه راهی اوت شد.

خرم الحسینی در دقیقه 33 این دیدار شوت کم قدرتی را به سمت دروازه سیاه جامگان ارسال کرد که توپ توسط عین افشار مهار شد.

سابانادزه در دقیقه  34 این دیدار قصد داشت تا با قیچی برگردان، دروازه تیم میزبان را باز کند که توپ خط عرض زمین را طی کرد. 

مسیح زاهدی در دقیقه 43 این دیدار نفوذ سریعی از سمت راست به داخل محوطه جریمه تیم میهمان انجام داد که تکل دروازه بان سیاه جامگان اجازه حرکت را به وی نداده و در ادامه وحید عسگری توپ را به کرنر ارسال کرد. تیم گسترش فولاد در این صحنه اعتقاد به خطای پنالتی داشت. 

یونس شاکری دردقیقه 2+45 به توپ ضربه زد که شوت این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

گفتنی است، گسترش فولاد و سیاه جامگان با این نتیجه در جدول رده بندی به ترتیب 30 و 15 امتیازی شدند. 

20441

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۳۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمدمهدی لطفی پس از اینکه در دیدار حساس مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس نمایش درخشانی داشت و توانست پاس گل سوم آلومینیوم را با ارسال دیدنی از روی کرنر به شروین بزرگ بدهد و زمینه‌ساز کامبک تیمش در وقت‌های اضافه شود، برابر فولاد خوزستان نیز عملکرد موفقی ارائه داد.

این هافبک ریزنقش در دیدار مقابل فولاد خوزستان پس از حملات متوالی از سمت چپ زمین توانست تاثیر خود را بگذارد و پاس رو به جلوی او با ارسال یونس اکبرپور و ضربه سر محمدامین کاظمیان تبدیل به گل مساوی آلومینیوم اراک شود.

لطفی که پیش از دیدار مقابل فولاد خوزستان توانسته بود چهار پاس گل برای نتیجه‌گیری آلومینیوم اراک بدهد، در بازی اخیرشان هم عملکرد خوبی داشت تا بتوانند با کسب امتیاز به استقبال دیدارهای آینده بروند.

آلومینیوم اراک دو روز دیگر باید به مصاف پیکان برود که برخی بازیکنان این تیم از جمله محمدمهدی لطفی تجربه حضور در جمع خودروسازان را دارند و به دنبال درخشش و کسب پیروزی برابر تیم سابق خود هستند.

دیگر خبرها

  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)
  • چین: روابط با افغانستان را گسترش می‌دهیم
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن
  • آزمون و رم در خانه مغلوب بایرلورکوزن شدند؛ مارسی و آتالانتا به تساوی رسیدند
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن در حضور کوتاه آزمون
  • لیگ یک/ پنالتی جنجالی و ناراحتی پیروز قربانی!
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • آمارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر| دروازه‌بان تراکتور به کاپیتان استقلال رسید/ هفته تساوی ها