Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - يزد - ايرنا - معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري يزد گفت: همزمان با دهه فجر، چهار طرح نيروگاهي و صنعتي با حضور اسحاق جهانگيري معاون اول رئيس جمهوري هفته آينده در اين استان به بهره برداري مي رسد.

علي زيني وند روز پنجشنبه در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار ايرنا، افزود: اين طرح ها شامل نيروگاه تابان و نيروگاه خورشيدي نوآتيه شهرستان اشکذر و نيروگاه سرو اردکان و کارخانه فولاد يک ميليون تني چادرملو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: نيروگاه سيکل ترکيبي تابان با ظرفيت 484 مگاوات با سرمايه‌گذاري بخش خصوصي در محدوده شهرستان اشکذر در سفر معاون اول رئيس جمهوري افتتاح مي شود.
معاون استانداري يزد با اشاره به بهره برداري از نيروگاه خورشيدي نوآتيه که با 500 ميليارد ريال آماده افتتاح است، يادآور شد: اين نيروگاه به‌ صورت خريد تضميني 20 ساله به ميزان 10 مگاوات و ظرفيت توليد 18.5 ميليون کيلووات ساعت در سال در اشکذر احداث شد.
زيني وند، اظهار کرد: در سفر جهانگيري، واحد بخار نيروگاه سيکل ترکيبي 500 مگاواتي سرو (چادرملو اردکان) به بهره‌برداري مي‌رسد که ظرفيت اسمي اين نيروگاه 492 مگاوات برق ساعت است که زمينه اشتغال 100 نفر را ايجاد مي کند.
زيني وند گفت: فولاد چادرملو نيز با ظرفيت توليد 950هزار تن سالانه و سرمايه گذاري 886 ميليارد تومان در اين سفر به بهره برداري مي رسد که زمينه اشتغال 600 نفر فراهم خواهد شد.
وزيران نيرو ، صنعت و معدن و تجارت ، دادگستري، همچنين رئيس سازمان ميراث فرهنگي ، معاون اول رئيس جمهوري را در اين سفر همراهي مي کنند.
در دهه فجر امسال در مجموع 635 پروژه با 22هزار ميليارد ريال در حوزه هاي عمراني، انرژي، مخابراتي، کشاورزي، صنعتي ، گردشگري، فرهنگي، بهداشتي و دامداري در استان يزد به بهره‌ برداري مي رسد که با بهره برداري از اين پروژه ها زمينه اشتغال سه هزار نفر و 192 نفر ايجاد خواهد شد.
معاون اول رئيس جمهوري در سفر يک روزه به استان يزد علاوه بر شرکت در آيين بهره برداري از طرح هاي يادشده، از چند طرح عمراني و توليدي بازديد مي کند و در شوراي اداري استان نيز حضور مي يابد.
1968/2047 خبرنگار: محمودرضا رحماني* * انتشار: عباسقلي اشکورجيري
@irnayazdd
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۴۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور۲۰ واحد تولیدی استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

ایسنا/بوشهر معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: ۲۰ واحد تولیدی و فعال اقتصادی بویژه در حوزه صادرات‌محور از استان بوشهر در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران مشارکت دارند.

علی باستین در حاشیه بازدید از نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز، هشتم اردیبهشت، افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران است که در این نمایشگاه، شرکت‌ها و تولیدکنندگان از ۷۰ کشور جهان شرکت دارند و شرکت‌های بوشهری نیز با کیفیت خوبی حضور پیدا کرده‌اند.

وی افزود: ۲۰ واحد تولیدی و فعال اقتصادی به‌ویژه در حوزه صادرات‌محور از استان بوشهر در این نمایشگاه مشارکت دارند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: از نکات مهم این نمایشگاه، حضور استان در توسعه زنجیره ارزش محصولات راهبردی از جمله آبزیان و خرماست.

باستین تصریح کرد: در دو سال اخیر در تکمیل زنجیره ارزش محصولات راهبردی اقدامات ارزشمندی در استان انجام شده و امیدوارم با تداوم این روند شاهد بهبود تولید و اشتغال باشیم.

وی اضافه کرد: از تجار و بازرگانان استان بوشهر می‌خواهم که ضمن ارائه توانمندی‌های استان بوشهر، از توانمندی‌های سایر کشورها نیز بازدید و از نقاط قوت آن‌ها نهایت بهره را ببرند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر ابراز داشت: برپایی نشست‌های دوجانبه با شرکت‌های داخلی و خارجی از دستاوردهای این نمایشگاه است.

وی یادآور شد: سال گذشته، در حاشیه این نمایشگاه با هیات اقتصادی روسیه نشست هایی برگزار و یک هیات اقتصادی و بازرگانی نیز از بوشهر به روسیه اعزام و در ارتباط با تبادل تولیدات، رایزنی خوبی انجام شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • حضور۲۰ واحد تولیدی استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود