Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل به بهره برداری از بیمارستان امام رضا (ع) در اردبیل اشاره کرد و گفت: این مرکز درمانی با ۱۰۸ تخت و هزینه کرد ۳۷ میلیارد تومان از اسفند ماه آغاز به کار می‌کند. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،، قدرت اخوان اکبری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل ظهر پنج شنبه در نشست مشترک با اصحاب رسانه بیان داشت: به منظور پاسخ به این نیاز احداث بیمارستان هزار تخت خوابی در این استان پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با پیگیری مجوز‌ها این مجموعه از طریق فاینانس و یا مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا احداث خواهد شد که در صورت مشارکت قرارگاه، ۳۰ درصد اعتبار را خود ما تامین کرده و ۷۰ درصد با تهاتر املاک تامین می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان احداث این بیمارستان را مطالبه استانی دانست و متذکر شد: برای احداث مسئولان و مردم باید مشارکت کرده و این مهم را مطالبه کنند.

اخوان اکبری همچنین به بهره برداری از بیمارستان امام رضا (ع) در اردبیل اشاره کرد و افزود: این مرکز درمانی با ۱۰۸ تخت و هزینه کرد ۳۷ میلیارد تومان از اسفند ماه آغاز به کار کرده و در بهار سال آینده با حضور وزیر بهداشت به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

وی با یادآوری بهره برداری از بیمارستان‌های کوثر و نمین در ماه‌های اخیر اشاره و تاکید کرد: همچنان نیازمند افزایش تخت‌های بیمارستانی هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همچنین به بهره برداری از ۳۰ پروژه درمانی بهداشتی با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان اشاره کرد و بیان داشت: احداث خانه‌های بهداشت، مراکز جامع خدمات سلامت، تجهیز برخی مراکز درمانی و بخش دوم دانشکده دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بخشی از پروژه‌ها است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۴۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج

دکتر شهرام صیادی رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز در این آیین گفت: عملیات ساخت این کلینیک با مشارکت بنیادخیریه پورکاشانی از سال ۹۷ با زیر بنای سه هزار متر مربع در چهار طبقه آغاز شد.

وی ادامه داد: بنیاد مذکور ۲ هزارو۷۰۰ میلیارد ریال و دانشگاه علوم پزشکی البرز یک هزارو۵۰۰ میلیارد ریال برای ساخت وتجهیز این مجموعه هزینه کرده اند.

صیادی افزود: این کلینیک درمانی دارای بخش های اطفال، داخلی، عفونی، قلب، دندانپزشکی، ارتوپدی، زنان و تغذیه است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز خاطر نشان کرد: مرکز درمان اعتیاد بیمارستان امام حسین (ع) امروز نیز افتتاح و به بهره برداری رسید.

صیادی حضور و نقش خیرین در بخش سلامت و اعتلا بهداشت و درمان استان را پررنگ و اثرگذار دانست و بر مردمی سازی سلامت در تمام بخش ها تاکید کرد .

محمد شهر با ۱۷۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کرج قرار دارد

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899208

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد