Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا امیرکمالی نماینده تام الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در خصوص ادعای دریافت دوباره حق انشعاب برق در واحدهای مسکن مهر شهر هشتگرد گفت: اگر از مشترکی مطالبه وجهی به عنوان حق انشعاب برق و یا آب شده که این مشترک پیش از این حق انشعاب خود را پرداخت کرده، وی با مراجعه به ادارات توزیع برق و یا ادارات آب و فاضلاب شهر خود، با در دست داشتن فیش واریزی حق انشعاب این موضوع را مطرح کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به هیچ وجه، نه در شهر هشتگرد و نه در هیچ نقطه کشور، مجموعه وزارت نیرو درخواست دریافت پول مجدد برای حق انشعاب را نداشته است؛ بلکه در هر نقطه هر مشترک باید یکبار به طور کامل حق انشعاب آب و حق انشعاب برق خود را پرداخت کند و در صورتی که مشترکی به طور کامل این هزینه را پرداخت کرده باشد و تحت این عنوان از وی دوباره درخواست پول شده با مراجعه به ادارات مربوطه اعلام وضعیت کند.

امیرکمالی در خصوص اینکه برخی از مالکان واحدهای مسکن مهر شهر هشتگرد اعلام کرده اند، پرداخت هزینه ای یک میلیون تومانی بابت حق انشعاب برق از آنها خواسته شده در حالی که حق انشعاب خود را پیش از این پرداخت کرده اند، گفت: وزارت نیرو هیچ اعلامی برای پرداخت هزینه جدید در زمان نقل و انتقال از مشترکان مسکن مهر هشتگرد نداشته، شاید این مبلغ را شرکت عمران هشتگرد از مشترکان مطالبه کرده که در صورتی که مشترک مذکور حق انشعاب خود را پیش از این به طور کامل پرداخت کرده، باید مشخص شود این مبلغ درخواستی برای چه بوده است اما هیچ گزارشی یا مستنداتی تا امروز در این خصوص به شرکت های زیر مجموعه وزارت نیرو ارائه نشده است.

به گزارش تسنیم، پیش از این یکی از متقاضیان مسکن مهر شهر جدید هشتگرد از دردسر تازه‌ای خبر داده بود که در زمان نقل و انتقال واحدهای این طرح از سوی وزارت نیرو ایجاد شده بود. وی مدعی شده بود که وزارت نیرو درخواست هزینه مجدد برای حق انشعاب برق کرده است. (متن این خبر را اینجا بخوانید)

انتهای پیام/

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۴۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد

فیروز شکوری مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: سال گذشته بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و روستاهای فاقد دهیاری استان واریز شد.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ نیز ۱۶ هزار میلیارد ریال از سوی امور مالیاتی به شهرداری ها و دهیاری های استان پرداخت و چهار هزار میلیارد ریال نیز بابت یک درصد بهداشت به خزانه واریز شد.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان درآمد مالیاتی را منبعی پایدار و سالم برای تامین هزینه ها عنوان کرد و افزود: علاوه بر این موارد، مالیات، کارکرد تنظیم‌گری در بازار را نیز دارد.

شکوری با بیان اینکه یکی از سیاست های دولت سیزدهم تمرکز جدی بر مالیات است،‌گفت: در این راستا تلاش دولت ایجاد یک نظام مالیاتی موفق و عادلانه است تا این مهم در رفاه عمومی و عمران و آبادانی کشور تاثیرگذار باشد.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان به لزوم نهادینه کردن فرهنگ مالیاتی تاکید کرد و افزود: وقتی پرداخت مالیات در جامعه نهادینه شود، پاسخگویی نهادهای اجرایی نیز در خصوص هزینه کرد منابع افزایش می یابد.

شکوری اظهار کرد: هزینه کرد مالیات در عمران و آبادانی شهرها و روستاها موجب فرهنگ سازی و تشویق و ترغیب مردم به پرداخت به موقع مالیات می شود.

وی گفت: بیش از ۹۵ درصد از درآمدهای استان از طریق مالیات تامین می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • جنجال در هشتگرد؛ هر ۷ عضو شورای شهر هشتگرد حق ورود به جلسات را ندارند!
  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • درخواست مجدد برای بازگشایی گوگل پلی توسط وزارت ارتباطات
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • سیاست عجیب منچستریونایتد و نیوکاسل در انتقال دن اشورث
  • ۳ هزار کیلومتر از شبکه و خطوط انتقال آب لرستان نیازمند اصلاح و بهسازی است
  • نظارت بر هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان