Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره ورزش و جوانان کوهرنگ گفت: صبح امروز پنجشنبه 12 بهمن 96 همایش کوهپیمایی خانوادگی در کوهرنگ برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سجاد یوسفی در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر گفت: همایش کوهپیمایی خانوادگی در چلگرد صبح روز پنجشنبه در اولین روز از دهه مبارک فجر با حضور، معاون فرماندار کوهرنگ، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین و کارمندان ادارات و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرپرست اداره ورزش و جوانان کوهرنگ افزود: شرکت کنندگان در این همایش اداره ورزش و جوانان کوهرنگ تا ارتفاعات شهر چلگرد را کوهپیمایی کردند.

وی بیان داشت: در پایان به 20 نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهدا گردید.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۴۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، دهقان افزود: اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای نخستین بار به ورزش و جوانان استان تخصیص یافته است که می‌تواند به ارتقاء و پیشرفت این حوزه کمک شایانی کند.
وی ادامه داد: انعقاد قرارداد با هیات‌های ورزشی استانی و شهرستانی، برگزارش برنامه‌های ورزشی و فرهنگی و همایش‌های کشوری از برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای این اعتبار است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنین از تعیین و تکلیف طرح‌های عمرانی با پیشرفت ۷۰ درصد خبر داد و گفت: وزیر ورزش و جوانان وعده داده امسال با تخصیص اعتبار از محل بودجه ۱۴۰۳ این طرح‌ها را به اتمام برساند.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی محل ملاقات خانوادگی عمومی در شهر آلمانی
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش
  • افزایش دبی آب با حفر گالری چاه در روستای دیزران
  • افزایش ۳ برابری طرد اتباع از استان تهران
  • سرپرست تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان پسر معرفی شدند
  • برگزاری نشست کاگروه برگزاری بازی های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان
  • دیدار وزیر ورزش با کاپیتان‌های تیم‌های ملی/ برگزاری دوره آموزشی در جزیره قشم
  • نمایشگاه توانمندی‌های روستایی مهران رود و میدان چای برگزار می شود
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش استان
  • بازگردانده نشدن ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی