Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: رییس کمیته ملی المپیک گفت: مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا حرکت خوبی برای ورود به بازی‌های آسیایی خواهد بود.
به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، صالحی امیری بعد از اهدای مدال ماده ۸۰۰ متر زنان در رقابت‌های دومیدانی قهرمانی اسیا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دلیل برگزاری این رقابت‌ها به همه ورزش دوستان و علاقه مندان به رشته دوومیدانی تبریک عرض می‌کنم و همچنین باید از مجید کیهانی رییس این فدارسیون به خاطر برگزاری این مسابقات تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای برگزاری این مسابقات زحمات زیادی کشیده شد و مقدمات زیادی طی کردند تا مسابقات به سرانجام برسد.
او ادامه داد: خوشبتختانه در این مسابقات ۵۲۰ ورزشکار از ۲۱ کشور آسیایی حضور دارند و در مجموع نشاط خوبی دراین مسابقات وجود دارد از دیدگاه من مهم این است که این مسابقات حرکت خوبی برای ورود به بازی‌های جاکارتا خواهد بود. جنب وجوش جدی در وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و تمام فدارسیون‌ها آغاز شده تا همه برای مسابقات آسیایی جاکارتا آماده شوند.
صالحی امیری گفت: بازی‌های آسیایی جاکارتا نقطه اوج ورزش قهرمانی ماست و من وظیفه دارم از تک تک همکارانم در وزارت ورزش و همه کسانی که در برگزاری این رویداد سهم دارند تشکر کنم. آن چیزی که فکر می‌کنم برای ما مهم است این که ایران زمین مهد قهرمانان است.
وی در پاسخ به این سوال که آیا حضور شما در جایگاه کمیته ملی المپیک روح تازه‌ای برای ورزش خواهد بود و سبب اخذ بودجه بیشتر در ورزش خواهد بود گفت: اساسا همه با امید زنده‌ایم و همه تلاش و توانم را در کنار برادر عزیزم سلطانی‌فر خرج خواهم کرد تا تحول و جهش بزرگی را ورزش کشور داشته باشیم و از این جهت آنچه را که شروع کرده‌ایم شروع امید خوبی است و امیدوارم در آینده نزدیک اولین اقدامات کاروان انجام شده و به جدیت پیگیر این مسابقات هستیم و در آینده نزدیک سجادی یک مصاحبه مطبوعاتی با رسانه‌ها را خواهد داشت و گزارش عملکرد خود را خواهد داد. برچسب ها: کمیته ملی المپیک ، صالحی امیری ، ورزش

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۶۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند

کمیته انضباطی خیبر خرم آباد را نقره داغ کرد.

طرفداری | کمیته انضباطی رای دیدار خیبر خرم آباد و نفت و گاز گچساران را صادر کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون،  دیدار خیبر خرم آباد و نفت و گاز گچساران برگزار و تخلفاتی از سوی تماشاگران تیم خیبر خرم آباد مبنی بر فحاشی به داور، پرتاب لیزر به صورت بازیکنان تیم مقامابل، پرتاب بطری آب به زمین و حضور افراد متفرقه در زمین مسابقه رخ داد.

تیم خیبر خرم آباد به یک جلسه از همراهی حضور تماشاگران در مسابقات خانگی که برای مدت 6 ماه معلق می شود، محکوم شد. در صورت تکرار در مسابقات بعدی این رای به اجرا گذاشته می شود.

این تیم به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

این رای قابل تجدید نظر است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم