Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضور مهدی طارمی در الغرافه باعث شد تا مدیران این باشگاه لوئیز خیمینز را کنار بگذارند. مهاجمی که آنچنان که انتظار می‌رفت نتوانست در ترکیب الغرافه بدرخشد. او که با جذب یک مهاجم ایرانی از فهرست الغرافه خارج شده بود، این اتفاق را با حضور در قطر اس سی جبران کرد. با جذب او، قطر اس سی مهاجم ایرانی‌اش را کنار گذاشت تا خیمینز خیلی زود انتقام طارمی را از شهباززاده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آرزوهای سجاد شهباززاده در قطر نقش بر آب شد. سجاد که دوشنبه شب به تهران آمده بود، دیگر به قطر باز نمی‌گردد تا بدشانسی‌های ستاره سابق استقلال ادامه داشته باشد. او که پس از خروج از فهرست استقلال، به پیشنهاد بازی در تراکتورسازی و ذوب آهن پاسخ منفی داده بود بخت خود را در لیگ ستارگان قطر آزمایش کرد اما به هدف خود نرسید. او روی هم ۱۲۶ دقیقه بازی کرد و نتوانست انتظارات شیخ‌های کم طاقت قطری را جلب کند. او حالا پس از جدایی از قطر اس سی، تا پایان فصل باید بدون تیم بماند، چون طبق قوانین یک بازیکن نمی‌تواند یک فصل برای ۳ تیم بازی کند.

سجاد شهباززاده تنها ۲ بازی در قطر اس سی دوام آورد و از این تیم جدا شد. آن هم در آخرین روز نقل و انتقالات تا یک بازیکن اهل شیلی جانشین او شود. در ابتدا برخی از رسانه‌های ایرانی آسیب دیدگی شهباززاده را دلیل این جدایی عنوان کردند. مصدومیتی که در بازی هفته پانزدهم قطر اس سی مقابل العربی سراغ سجاد آمد و باعث خروج او از زمین شد. این آسیب‌دیدگی البته چندان جدی نیست و به همین دلیل جدایی شهباززاده را باید در موارد دیگری بررسی کرد.

گویا عملکرد فنی سجاد شهباززاده که مقابل المریخیه ۵۷ دقیقه و برابر العربی ۶۹ دقیقه برای قطر اس سی بازی کرد رضایت سرمربی و مدیران باشگاه قطری را به همراه نداشته و همین مساله دلیل جدایی عجیب این بازیکن ایرانی از لیگ ستارگان قطر است.

علی راشد العتیق با اعلام جذب قرضی لوئیز خیمینز از تیم الغرافه و قرار گرفتن نامش به جای سجاد شهباززاده، مهاجم ایرانی در فهرست بازیکنان خارجی تیم قطر اس سی گفت:

« سجاد شهباززاده در ۲ بازی برابر العربی و المریخیه رضایت عبدا… مبارک، سرمربی تیم قطر اس سی را برآورده نکرد. ضمن اینکه قرارداد سجاد شهباززاده با باشگاه قطر اس سی با تفاهم طرفین لغو شد.»

این البته تنها مصاحبه ارکان باشگاه قطر اس سی درباره شهباززاده نیست. آنها طی یکی دو روز اخیر با تایید کنار گذاشتن سجاد، از عملکرد ضعیف او صحبت کرده‌اند. عملکردی که باعث شد عبدا… مبارک، سرمربی قطر اس سی نیز درباره‌اش حرف بزند. عبدا… مبارک در نشست خبری پیش از بازی هفته پانزدهم لیگ ستارگان قطر مقابل السد دوحه درباره جدایی سجاد شهباززاده گفت:

«ما هنوز آمادگی مطلوب را نداریم و باید در مسیر بهتر شدن حرکت کنیم. به همین خاطر سجاد شهباززاده را از فهرست بازیکنان لژیونر خارج کردیم. البته ارزش‌های او را نادیده نمی‌گیریم اما تیم قطر اس سی به دنبال بازیکنان آماده‌تر بود. در همین راستا لوئیز خیمینز را از تیم الغرافه به صورت قرضی جذب کردیم.»

حضور مهدی طارمی در الغرافه باعث شد تا مدیران این باشگاه لوئیز خیمینز را کنار بگذارند. مهاجمی که آنچنان که انتظار می‌رفت نتوانست در ترکیب الغرافه بدرخشد. او که با جذب یک مهاجم ایرانی از فهرست الغرافه خارج شده بود، این اتفاق را با حضور در قطر اس سی جبران کرد. با جذب او، قطر اس سی مهاجم ایرانی‌اش را کنار گذاشت تا خیمینز خیلی زود انتقام طارمی را از شهباززاده بگیرد.

سجاد از ۱۳ ماه قبل تا کنون، تنها ۲ گل به ثمر رسانده. یکی برای آلانیا اسپور مقابل گالاتاسرای و دومی در ترکیب نفت تهران برابر تراکتورسازی در فینال جام حذفی. شهباززاده ۱۴۲ دقیقه برای آلانیا اسپور بازی کرد و یک گل به ثمر رساند. سپس با توجه به محرومیت تراکتورسازی و استقلال از نقل و انتقالات پیراهن نفت تهران را پوشید و در ۸ بازی از لیگ برتر نتوانست گلی برای این تیم به ثمر برساند.

سجاد در لیگ هفدهم و با پیراهن استقلال ۸ بازی انجام داد و روی هم ۴۷۰ دقیقه در زمین حضور داشت اما موفق نشد دروازه حریفان را باز کند. او حالا پس از جدایی از قطر اس سی، تا پایان فصل باید بدون تیم بماند و تمرینات انفرادی خود را انجام بدهد چون طبق قوانین، یک بازیکن نمی‌تواند یک فصل برای ۳ تیم بازی کند.

شهباززاده که زمانی در ترکیب سایپا و استقلال می‌درخشید و مشتری‌های پر و پا قرصی داشت برای فصل بعد با مشکلات عدیده‌ای مواجه خواهد شد. او حدود نیم فصل دور از بازی‌های رسمی خواهد بود و به همین دلیل شاید پیشنهادی چرب و نرم از تیمی مطرح به دستش نرسد. او البته می‌تواند در این مدت با یکی از تیم‌های لیگ برتری تمرین کند تا آمادگی‌اش را از دست ندهد. برای سجاد، ۲ سال اخیر تلخ و پرماجرا سپری شده اما شاید او بتواند از ابتدای فصل آینده اتفاقات شیرینی را برای خودش رقم بزند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۶۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی الفتی ملی‌پوش تیم ژیمناستیک کشورمان که اخیرا موفق به کسب سهمیه المپیک پاریس شد امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با کیومرث هاشمی دیدار و گفتگو کرد.

کیومرث هاشمی در این دیدار با ابراز خوشحالی از موفقیت اخیر ژیمناستیک کشور اظهار کرد: این موفقیت و کسب سهمیه می‌تواند شروعی باشد برای رشته‌هایی که شاید تا پیش از این هیچکس به موفقیت آن فکر نمی‌کرد و اینکه بتوانیم در رویداد‌های مهم کسب مدال کنیم. با استعداد‌هایی که وجود دارد و زحماتی که مجموعه فدراسیون انجام داد توانستیم به این موفقیت برسیم.

وی افزود: مهدی الفتی با سهمیه‌ای که به دست آورد و مدالی که در بازی‌های آسیایی کسب کرد نشان داد که اگر به این رشته‌ها توجه شود این استعداد‌ها قطعا به افتخارات بزرگی دست پیدا خواهند کرد. حضور در المپیک یک افتخار برای کشور‌ها و ورزشکار محسوب می‌شود و بهترین‌های دنیا در این رویداد بزرگ حضور پیدا می‌کنند.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه حضور در المپیک یک اتفاق بزرگ برای هر ورزشکار است اظهار کرد: آن چیزی که در ابتدا مهم است حضور این ورزشکاران به عنوان سفیران کشور در این رویداد است و در مرحله بعدی گرفتن نتیجه از این مسابقات مهم است. تا همین جا که این سهمیه به دست آمده یعنی ورزشکار توانسته شایستگی‌های خود را نشان دهد. از همه دوستانی که برای این رشته مادر تلاش می‌کنند تقدیر و تشکر می‌کنم و همدلی همه دوستان منجر به کسب موفقیت می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان درباره وضعیت ژیمناستیک اظهار کرد: از ابتدا یک سیاست را سعی کردیم به فدراسیون‌ها انتقال دهیم و آن هم ایجاد آرامش در جامعه ورزش است. در شرایط آرامش است که ورزشکار و کادر فنی و مجموعه فدراسیون می‌توانند فعالیت کنند.

وی افزود: موفقیت ورزشکار باعث خوشحالی مردم می‌شود و خوشحالی مردم نیز یکی از سیاست‌های اصلی دولت سیزدهم است. سلایق و رفتار‌های مختلف همیشه وجود دارد و اختلاف سلایق‌ها نباید منجر به ایجاد حواشی و لطمه خوردن به تیم ملی شود.

کیومرث هاشمی اظهار کرد: آن چیزی که خواست جامعه ژیمناستیک و پیشکسوتان این رشته است که در سایه همدلی و ثبات این رشته بتواند به موفقیت‌های دوچندان دست پیدا کند. باید همگی به فضای آرامش کمک کنیم و حیف است که این موفقیت‌ها به هدر برود.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما حمایت از فدراسیون‌ها است و پیش‌بینی کرده‌ایم که ناوگان تجهیزات فدراسیون‌ها به روز شود. به فدراسیون‌ها اعلام کردیم که نیاز‌های اولیه را برای تجهیز کمپ‌های تیم ملی به ما اعلام کنند.

زهرا اینچه درگاهی  نیز در این دیدار با تقدیر از حمایت‌های وزیر ورزش از رشته ژیمناستیک اظهار داشت: ممنونیم که این فرصت به رشته ژیمناستیک داده شد. دوستان زیادی در مجموعه فدراسیون در کسب این موفقیت سهم دارند و با تلاش گروهی فدراسیون و کادر فنی امروز شاهد این اتفاق تاریخی و کسب سهمیه هستیم.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک در ادامه افزود: در این چند سال توفیقات بسیار خوبی برای ژیمناستیک ایران به دست آمد و همه هدف ما ایجاد همدلی و موفقیت این رشته مادر است که استعداد‌های بیشماری در آن وجود دارند. همه این موفقیت‌ها باعث سرافرازی ژیمناستیک است و خوشحالیم که در اعتلای ورزش کشور سهیم بوده‌ایم.

وی ادامه داد: حضور آقای هاشمی در موفقیت ژیمناستیک بسیار تاثیرگذار بوده است و خوشحالیم که با حضور ایشان حال ورزش عوض شد، چون دغدغه ورزشکاران را داشتند. وزیر ورزش پیگیر وضعیت ژیمناستیک بود و این پیگیری باعث شد که الان شاهد این افتخار بزرگ برای ژیمناستیک باشیم.

مهدی الفتی ملی‌پوش تیم ژیمناستیک کشورمان در این جلسه با تقدیر از حمایت‌های وزارت ورزش اظهار کرد: خیلی خوشحالم که وزارتخانه و شخص وزیر توجه ویژه‌ای به رشته ژیمناستیک دارد و با این حمایت موفق شدم برای کشورم افتخار بزرگی را به دست آورم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش، مدیرکل حوزه وزارتی، سلیمانی دبیر فدراسیون ژیمناستیک و رضا خیرخواه سرمریی تیم ژیمناستیک هنری نیز در این جلسه حضور داشتند.

در پایان این دیدار وزیر ورزش از مهدی الفتی به دلیل افتخاری که برای کشور به دست آورد تجلیل کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمجید ویژه از طارمی؛ حضور او برای اینتر یک گام به جلو است
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • اخبار ورزشی دوازدهم اردیبهشت استان قزوین
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند