Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@11:10:25 GMT

مانور مقابله با زلزله ارتشیان در مهاباد

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۵۶۱۹۷

مانور مقابله با زلزله ارتشیان در مهاباد

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،  سرهنگ محرم صادقی،جانشین لشکر 64 پیاده ارومیه گفت: تیپ 364 شهید نصیرزاده در این مانور از تمام ظرفیتها و امکانات استفاده کرد تا در مواقع لزوم بتواند در برابر آسیبهای احتمالی و رخدادهای طبیعی به مردم کمک رسانی کند.

نجات مصدومان از زیر آوار، مقابله با آتش سوزی و رسیدگی به مصدومان در بیمارستان صحرایی بخش هایی از این مانور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ محمودی، فرمانده تیپ 364 شهید نصیرزاده ارتش در مهاباد هم گفت: با توجه به شرایط زمستانی این تمرین را انجام دادیم تا یگانهای ما بیش از پیش برای مقابله با بلایای طبیعی آماده باشند تا در چنین مواقعی به کمک مردم بشتابند.

این دومین مانورتیپ 364 شهید نصیرزاده درسالجاری با محوریت زلزله و راههای کمک رسانی بود و هدف از  آن ارتقاء توانمندی نیروهای نظامی در مواقع بروز بلایای طبیعی عنوان شد.

انتهای پیام/ا

برگزاری مانور مقابله با زلزله و دیگر حوادث غیرمترقبه در مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۶۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور ستاد تسهیلات سفر چابهار برگزارشد

حمیرا ریگی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار با ا شاره به اینکه هر سال خیل ورود مسافران وگردشگران بیشتر می‌شود گفت: باید براساس نیار نسبت به ساخت هتل ومحل‌های اقامتی اقدام نماییم.

وی آماده نمودن ۲۴ واحد اقامتی در قالب هتل، هتل آپارتمان وبوم گردی با ظرفیت ۲۴۷۸نفر و۲۰۰ خانه مسافر ساماندهی شده را یکی دیگر از اقدامات مثبت اداره میراث فرهنگی وگردشگری عنوان کرد.

مدیر عامل منطقه آزاد چابهار ادامه داد:برای اولین بار به صورت ساماندهی شده تفریحات دریایی رابرای مسافران وگردشگران آماده نمودیم.

ریگی در پایان خاطر نشان کرد:ارتمامی ظرفیت‌های منطقه باید به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم تا مسافران وگردشگران روز‌های خاطر ه انگیزی در این دیار داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مانور رسانه‌ای روی «قاچاق» اسم رمز جهش قیمت‌هاست
  • مانور ستاد تسهیلات سفر چابهار برگزارشد
  • انتصاب جدید در باشگاه تراکتور
  • اجرای مانور طرح نظارت بهداشتی ماه مبارک رمضان و عید نوروز دامپزشکی در گیلان
  • دیدار با خانواده معظم شهید عبدالکریم عطاری در آستانه سال نو
  • مانور بزرگ مقیاس کره جنوبی در نزدیکی مرز کره شمالی
  • مانور گشت نامحسوس نوروزی در میبد
  • اجرای مانور مشترک دستگاه‌ها برای استقبال از مهمانان نوروزی
  • آمادگی ۳ تالاب آذربایجان غربی برای میزبانی از مسافران نوروزی 
  • تشکیل کارگروه ویژه مقابله با زمین‌خواری