Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@21:04:13 GMT

احداث ۳۵ مسجد در کهگیلویه وبویراحمد

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۵۶۴۱۹

احداث ۳۵ مسجد در کهگیلویه وبویراحمد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ مدیر عامل موسسه خیریه الزهرای اصفهان در بازدید از مسجد روستای موردراز سفلی شهرستان بویراحمد که به همت این موسسه در حال ساخت است گفت: این مسجد با ۳۰۰ متر مربع زیربنا و اعتبار ۷۰ میلیون تومان در حال تکمیل شدن است و پیش بینی میشود تا ماه مبارک رمضان در آینده به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن داوری با اشاره به اینکه تاکنون در ۷ استان از جمله اصفهان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه وبویراحمد، ایلام، کرمان، هرمزگان وسیستان و بلوچستان در حال اجرای طرح‌های مسجد سازی هستیم افزود: ۲۰۵ طرح در این مناطق در حال اجرا است که تاکنون ۱۵۰ مورد از این طرح‌ها به بهره برداری رسیده است.

حجت الاسلام میر محمدی مدیر کل امور اجتماعی استانداری نیز با اشاره به حمایت بنیاد برکت برای احداث ۲۰ مسجد در استان گفت: امروز ۲ مسجد در مارگون و بویراحمد به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/د

احداث مسجد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۶۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد

 حمیدرضا پیمانجو افزود: طی این مدت ۴۴۳ وسیله نقلیه از استان خارج شده است که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز ۸ درصد کاهش داشته است.

وی اضافه کرد: طی این مدت به طور میانگین هر ساعت یک هزار و۴۵۲ وسیله نقلیه وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شده و هم‌چنین به طور متوسط هر ساعت یک هزار و ۳۰۸ خودرو از این استان خارج شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این مدت محور گچساران به بابامیدان با متوسط ۱۴ هزار تردد روزانه پرترددترین محور استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • احداث چمن مصنوعی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم با کلنگ زنی ۱۰ چمن ورزشی
  • ۴۲۴ پروژه آموزشی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید
  • ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد
  • آبگیری همه طرح‌های آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در بارش‌های اخیر
  • جایگاه عرضه سوخت مشهدی منصوری در منطقه زاهدان به بهره برداری رسید
  • بازدید حدود ۱۶۰ هزار نفر از اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت بیش از ۴۰۰ هزار تردد در ورودی‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت سیل به ۳ هزار کیلومتر راه عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • امیرآباد بابکان، رکورددار میزان بارش‌ ها در کهگیلویه و بویراحمد
  • شهردار سی سخت منصوب شد