Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج رباط کریم؛ پایوران ناحیه مقاومت بسیج رباط کریم در اولین روز از سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر، در حرم امام خمینی(ره) حضور یافته و با آرمان های بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

 در این آئین، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی خمینی، کوچکترین فرزند سید احمد خمینی و نوه گرامی حضرت امام خمینی (ره) سخنانی ایراد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۶۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج‌ سازندگی در عرصه‌های مورد نیاز کشور خوش درخشیده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمینی‌شهر گفت: کارنامه مجاهدت‌های بسیج سازندگی با بهره‌گیری از مکتب دفاع مقدس و شهید حاج قاسم سلیمانی درخشان و موفق است.

جواد فصیحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان ضمن تبریک هفته بسیج سازندگی و تقدیر از خدمات عام‌المنفعه گروه‌های جهادی شهرستان خمینی شهر اظهار کرد: تاکنون بیش از ۸۰ گروه جهادی در سطح شهرستان خمینی شهر تشکیل شده و فعالیت مستمر دارند.

وی افزود: کارنامه مجاهدت‌های بسیج سازندگی این نیروی عظیم مردمی و عملیاتی در همه ادوار به ویژه در یک سال گذشته در بخش‌های مختلف از جمله عمران، آبادانی، بهداشت و محرومیت زدایی از مناطق روستایی و شهری با بهره‌گیری از مکتب دفاع مقدس و شهید حاج قاسم سلیمانی بسیار درخشان و موفق است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهر فعالیت بسیج سازندگی در کنار ارگان‌هایی مثل جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، کمیته امداد، بهداشت و درمان و امثال آن را سبب همگرایی و هم‌افزایی در محرومیت‌زدایی و اقدامات جهادی بسیار ثمربخش دانست و خاطرنشان کرد: این مجموعه در رفع خلاءها و کاستی‌ها ورود کرده و در عرصه‌های مورد نیاز کشور بسیار خوش درخشیده است و بر همین مبنا جهادگران بسیجی باید به مسائل فرهنگی نیز توجه کنند و اخلاق، شرع و مسائل معرفتی را در مناطق محروم توسعه دهند.

فصیحی با اشاره به عملکرد بسیج سازندگی، اضافه کرد: اعطای تعداد ۲۵ فقره تسهیلات اشتغالزایی به مبلغ ۴۶ میلیارد ریال به افراد بدون شغل جامعه، مرمت ۲۰ باب مسکن محرومان در منطقه جوی آباد، ۱۱ نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس برای خانوارهای نیازمند راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: برگزاری ۱۷ عنوان دوره آموزشی اقتصاد مقاومتی همراه با اعطای گواهی مهارت، راه اندازی تعداد ۵۷ صندوق قرض‌الحسنه مردم‌یار و اشتغال‌زا با ۳۵۰۰ نفر عضو، توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال میان خانوارهای نیازمند، ۱۴ سری جهیزیه به ارزش ۱۴ میلیارد ریال از جمله یخچال، اجاق گاز، لباسشویی، تلویزیون و جاروبرقی میان نوعروسان نیازمند توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمینی‌شهر گفت: برپایی ۱۰ نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی، راه اندازی تعداد ۱۶ کارگاه اشتغال، کمک به آزادسازی سه نفر از زندانیان جرایم غیرعمد، برپایی تعداد ۲۰ میز خدمت جهادی، جمع آوری کمک‌های مردمی جهت مردم مظلوم غزه به مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تنها گوشه‌ای از اهم اقدامات بسیج سازندگی خمینی شهر در سال ۱۴۰۲ است.

کد خبر 750812

دیگر خبرها

  • بسیج‌ سازندگی در عرصه‌های مورد نیاز کشور خوش درخشیده است
  • آئین تجدید میثاق با شهید والامقام «مرتضی غلامی» درگناوه
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • اجاره خانه در رباط کریم چند؟
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • جهان شاهد صدور انقلاب امام خمینی(ره) است
  • تحقق سند تحول آموزش و پرورش جدی گرفته شود
  • بسیج پربرکت‌ترین نهاد انقلاب است