Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:27:16 GMT

جان باختن 231 نفر براثر شیوع آنفلوانزا در انگلیس

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۵۷۴۵۲

جان باختن 231 نفر براثر شیوع آنفلوانزا در انگلیس

لندن - ایرنا - نشریه دیلی میل روز پنجشنبه گزارش داد براثر شیوع ویروس آنفلوانزا در انگلیس تاکنون 231 نفر جان‌باخته‌اند.

به گزارش ایرنا، این نشریه افزود: بر اساس گزارش‌ منابع رسمی 193 نفر در انگلیس، 26 نفر در اسکاتلند و 12 نفر در ایرلند شمالی جان خود را براثر ابتلا به این بیماری ازدست‌داده‌اند.
براثر شیوع ویروس آنفلوانزا از ابتدای زمستان جاری، هزاران نفر تاکنون در بیمارستان‌های انگلیس بستری و آمار بیمارانی که علائم مشابهی را به مراکز پزشکی گزارش داده‌اند به‌شدت رو به افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مساله سبب شده تا آمار مصرف واکسن آنفلوانزا در این کشور افزایش و اخیراً نایاب شود.
«ریچارد پی بادی» از سازمان سلامت انگلیس به دیلی میل گفته است: از ابتدای فصل زمستان بیش از یک‌میلیون و 500 هزار نفر بیشتر از سال‌های گذشته واکسن تزریق کرده‌اند.
در همین حال سازمان خدمات بهداشت ملی انگلیس اخیراً به پزشکان دستور داده تا انجام بررسی کامل واکسن‌های آنفلوانزا، این روش درمانی را تجویز نکنند.
این سازمان انگلیسی، زمستان سال جاری را به لحاظ شیوع ویروس آنفلوانزا بدترین زمستان در 8 سال گذشته پس از شیوع آنفلوانزای مرغی در سال 2008 توصیف کرده است.
سازمان یادشده به بیماران توصیه کرده که برای جلوگیری از سرایت این بیماری به مراکز درمانی مراجعه نکرده و با اشاره به اینکه استراحت بهترین شیوه درمان این بیماری است، توصیه کرده در خانه‌های خود بمانند.
بااین‌حال منابع انگلیسی از ازدحام بیماران در بخش اورژانس بیمارستان‌ها و کمبود منابع انسانی برای رسیدگی به این معضل خبر می‌دهند.
این اخبار در حالی منتشر می‌شود که تازه‌ترین گزارش عملکرد سازمان بهداشت ملی انگلیس نشان می‌دهد که دست‌کم 100 هزار بیمار در زمستان سال جاری برای انتقال به بخش اورژانس بیمارستان، ساعت‌ها در آمبولانس انتظار کشیده‌اند.
این گزارش می‌افزاید که در جریان ازدحام ایام کریسمس گذشته 20 تن در اثر انتظار بسیار طولانی در آمبولانس و عدم ارائه خدمات پزشکی از سوی پزشکان بیمارستان جان باختند.
پیشتر گزارش‌شده بود که سازمان بهداشت ملی انگلیس برای کاهش ازدحام و افزایش سرعت رسیدگی به بیماران از دانشجویان رشته پزشکی درخواست مساعدت کرده بود.
اروپام ** هـ ن **3404**انتشار: محسن اسماعیلی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۷۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودنمایی زمستان در بهار سمیرم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ بخش وردشت در ۳۰ کیلومتری شمال شهر سمیرم واقع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وقوع حادثه دریایی جدید در جنوب غرب عدن
  • جان باختن مرد ۷۰ ساله براثر برخورد با قطار در فردیس
  • حادثه دریایی جدید در جنوب غرب عدن
  • خودنمایی زمستان در بهار سمیرم
  • هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)
  • جان باختن ۵ پناهجو در دریای مانش