Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اردبیل گفت: با مشارکت قرارگاه خاتم‌الانبیاء بیمارستان یک هزار تختخوابی در شهر اردبیل احداث و راه‌اندازی می‌شود. ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اکبر بهنام‌جو عصر امروز در آئین افتتاح طرح‌های سرمایه‌گذاری، عمرانی و بهداشتی و درمانی در اردبیل اظهار داشت: باتوجه به مشکل کمبود تخت بیمارستان در شهر اردبیل تلاش داریم تا با مشارکت قرارگاه خاتم‌الانبیاء بیمارستان یک هزار تختخوابی در این شهر را راه‌اندازی کنیم که هم‌اکنون بسیاری از کارهای اولیه راه‌اندازی این مجتمع انجام شده که در این زمینه مشاور این طرح انتخاب شده و این طرح در حال طی مراحل نهایی در سازمان برنامه و بودجه استان می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه با احداث این بیمارستان علاوه بر ارائه خدمات بهینه مشکل کمبود تخت بیمارستان در استان نیز برطرف خواهد شد، افزود: در راستای برطرف‌سازی مشکل کمبود تخت بیمارستان در سطح استان اردبیل و به ویژه مرکز استان سعی بر این بوده تا با مشارکت دانشگاه‌های علوم پزشکی اردبیل و آزاد طرح‌های درمانی و بهداشتی را راه‌اندازی و اجرا کنیم که خوشبختانه در همین رابطه بیمارستان امام رضا(ع) اردبیل که مرکز آموزشی و درمانی می باشد با مشارکت علوم پزشکی اردبیل آماده بهره‌برداری است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: ایجاد رشته پزشکی آب‌درمانی با توجه به وجود آبهای معدنی بی‌شمار در استان می‌تواند کمک شایانی به رونق بخش درمانی و پزشکی استان داشته باشند که در این زمینه مطالعات گسترده‌ای صورت گرفته تا با این اقدام هم بخش خدمات درمانی اردبیل متحول شده و هم بخش گردشگری استان را رونق بخشیم که این مهم به تبع حضور گسترده گردشگران و توریست‌ها از کشورهای همسایه را به دنبال خواهد داشت.

بهنام‌جو از پیگیری باجدیت راه‌اندازی رشته پزشکی آب‌درمانی در استان گفت: متاسفانه هم‌اکنون جای این رشته در اردبیل خالی است اما در مقابل در هیئت امنای دانشگاه ایجاد این رشته مصوب شده و از سال آینده این رشته به مجموع رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی اضافه خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه راه‌اندازی این رشته علاوه بر بحث درمانی موجب رونق گردشگری و توریسم درمانی در استان می‌شود، اظهار کرد: هم‌اکنون بخش اعظمی از حضور توریستهای آذری در اردبیل و ورود آنها از مرز بیله‌سوار به دلیل توریسم‌درمانی می‌باشد که در این راستا با راه‌اندازی این رشته و آموزش آن به دانشجویان می‌توان گام مهمی در حوزه گردشگری سلامت در منطقه برداشت.

استاندار اردبیل با اشاره به افتتاح طرح‌های دهه فجر در اردبیل اظهار کرد: امروز در نخستین روز از دهه فجر شاهد افتتاح طرح‌های بسیاری در سطح استان بودیم که در این زمینه بیش از 30 پروژه درمانی نیز در منطقه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۷۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر رشید: ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد

آفتاب‌‌نیوز :

سرلشکر رشید، فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) گفت: آمریکا و ناتو و سنتکام و رژیم صهیونیستی با ۲۴۰ فروند هواپیمای جنگنده و سامانه‌های متعدد ضد موشکی برای مقابله با پهپاد‌ها و موشک‌های ایران به اسرائیل کمک کردند. 

وی در ادامه تاکید کرد: رژیم صهیونیستی جرأت نکرد تصاویری از دو پایگاه نظامی نواتیم و شلاخیم را به دنیا نشان بدهد؛ اگر آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها و فرانسوی‌ها و سنتکام به کمک رژیم صهیونیستی نمی‌آمدند، قطعاً ۸۰ درصد از پرتابه‌های ایران، پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی را درهم می‌کوبیدند.

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص)، گفت: نیروی هوافضای سپاه با ۸۰ درصد توان تهاجمی خود آماده بود تا بنابه‌دستور موج‌های بعدی حمله را آغاز کند؛ اما فرماندهان ایران تشخیص دادند که تنبیه رژیم صهیونیستی در همین حد کفایت می‌کند.

منبع: خبرگزاری میزان

دیگر خبرها

  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال
  • سرلشکر رشید: ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • نظام درمانی را به کجا می‌برند؟
  • بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن