Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

نسخه‌ای گیاهی برای درمان عفونت گوش
دمنوش گل همیشه بهار خاصیت ضدعفونی‌ کنندگی دارد و برای رفع عفونت گوش مفید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صعود ۴۷ پله‌ای درشاخص امید به زندگی پس از انقلاب اسلامی/ تشکیل پرونده الکترونیکی سلامت برای ۷۷ میلیون ایرانی
قائم مقام وزیر بهداشت به بیان توضیحاتی درباره تحولات حوزه بهداشت و درمان بعد از پیروزی انقلاب و دستاوردهای چهار دهه گذشته پرداخت.

وزیر آموزش و پرورش «زنگ انقلاب» را در مدرسه دخترانه رفاه به صدا درآورد
همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور، وزیر آموزش و پرورش زنگ انقلاب را به صورت نمادین در مدرسه دخترانه رفاه به صدا درآورد.

مهم‌ترین علتى که سرطان را به جانتان مى‌اندازد/ هزینه میلیونى درمان سرطان سینه در مراکز خصوصى
رئیس پژوهشکده سرطان سينه جهاد دانشگاهى مهم‌ترين علت ابتلا به سرطان را نام برد.

ارتقای معنویت و سلامت‌روان در دانشجویان حیاتی است
مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم بهزیستی ارتقای معنویت و سلامت روان در دانشجویان را امری ضروری دانست.

اعجاز شگفت انگیز روغن بادام در زیبایی و سلامت بانوان
روغن بادام سرشار از ویتامین و مواد معدنی است و به همین دلیل برای زیبایی و سلامتی بانوان مفید است.

ثبت نام بیش از ۹۴۶ هزار داوطلب در کنکور ۹۷
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: بیش از ۹۴۶ هزار داوطلب در آزمون سراسری سال ۹۷ ثبت نام کرده اند.

پیش بینی ترسناک دانشمندان از آینده دنیا
دختر با پسر فرقی ندارد و هر 2 عزیز والدین هستند، اما برای بقای نسل بشر نیاز است تا نوزادان پسر و دختر هر ۲ به دنیا بیایند و کم شدن به دنیا آمدن یک گروه می‌تواند آینده زندگی انسان‌ها را به خطر بیاندازد.

جدیدترین راهکار درمانی برای مبارزه با افسردگی زمستانی
اگر به دلیل روز‌های ابری و تیره زمستانی دچار افسردگی و بی حوصلگی شده اید با اضافه کردن برخی مواد غذایی به خوراک روزانه می‌توانید روز‌های آفتابی را به اعصابتان هدیه کنید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۷۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟

به نظر می‌رسد پاسخ این پرسش که «از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟» در حال تغییر است، زیرا عمر مردم طولانی‌تر شده است، دیرتر بازنشسته می‌شوند و تا سنین بالاتری همچنان از سلامت جسمی و روحی برخوردارند.

به گزارش جام جم، طبق پژوهشی که نتیجه آن در مجله انجمن سالمندی آمریکا منتشر شد، افراد در اواسط دهه۶۰سالگی معتقدند پیری از ۷۵سالگی شروع می‌شود در حالی که افراد مسن‌تر فکر می‌کنند سن پیری دیرتر از این شروع می‌شود.  افرادی که احساس جوانی می‌کنند، معتقدند پیری دیرتر شروع می‌شود. شرک

تحقیقات قبلی نیز نشان داده بود باورهای منفی درباره افزایش سن با افزایش سطح استرس مرتبط است که به نوبه خود می‌تواند خطر حمله قلبی وسکته راافزایش دهد.برعکس افرادی که به پیری نگرشی مثبت دارند، احتمالا کمتر درمعرض ابتلا به زوال عقل‌ هستند ودرمقایسه با افرادی که نگرش منفی درباره افزایش سن دارند، طولانی‌تر عمرمی‌کنند. 

بی‌نظمی‌ها در فضای زندگی در تمرکز وتصمیم‌گیری‌فرد نیز اختلال ایجاد می‌کند و خلاقیت،سطح بهره‌وری و انرژی‌فرد راکاهش می‌دهد. ازنظرکارشناسان، رابطه معکوس میان بی‌نظمی وسلامت روان وجود دارد؛ به این معنی که هرچه زندگی شما به‌هم‌ریخته‌تر باشد، سلامت روان شما نیز آسیب‌پذیرتر خواهد بود.

به همین دلیل ازبین بردن بی‌نظمی‌ها،وضعیت سلامت روان شما را بهبود می‌بخشد.  شاید مشکل درهم و برهم بودن وسایل زندگی شما درمقایسه بامشکلاتی همچون تغییرات آب وهوایی، کوویدـــ۱۹ یا تشدید خشونت‌های جهانی ناچیز به نظر برسد اما کارشناسان تاکید دارند نباید از تأثیرات منفی به‌هم ریختگی درفضای زندگی غافل بود و اصلاح این رفتار یک تخلیه صد درصدی برای سلامت روان محسوب می‌شود.

عواقب بی‌نظمی برسلامت روان، بسیار زیاد و قابل توجه است.از جمله این‌که حافظه را مختل می‌کند و منجر به تثبیت عادات غذایی نادرست می‌شود. فراموش نکنید رفع بی‌نظمی‌ها بیش از آنچه تصور کنید بر سلامت روان شما تأثیرات مثبت و قدرتمندی دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟
  • صندوق نوآوری و شکوفایی حامی پیشگیری از سرطان شد 
  • صندوق نوآوری حامی زیست‌بوم پیشگیری و درمان سرطان
  • از روان تا درمان
  • صندوق نوآوری و شکوفایی حامی پیشگیری از سرطان شد
  • صندوق نوآوری حامی پیشگیری از سرطان شد
  • زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • استرس یکی از مهمترین عوامل از بین رفتن آرامش در کانون خانواده است
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب