Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سید موسی خادمی عصر پنجشنبه در آیین تجلیل از خدمات امدادگران جمعیت هلال احمر در مناطق زلزله زده کرمانشاه افزود: لرستان با توجه به نزدیکی به حادثه تمام امکانات و تلاش خود را برای یاری رساندن به آسیب دیدگان زلزله به کار گرفت.
وی اضافه کرد: خدمات شایان استان لرستان در زلزله کرمانشاه در حالی بود که ما استان غنی از امکانات نیستیم اما همه مسئولان ملی و خود مسئولان استان کرمانشاه خدمات استان و جمعیت هلال احمر لرستان را تحسین کردند و از این خدمات ابراز رضایت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خادمی با اشاره به حادثه اشترانکوه و گرفتار شدن کوهنوردان مشهدی در برف و بهمن گفت: امدادگران لرستان در این حادثه عملکرد خوبی داشتند و هیچ قصوری مشاهده نشد.
وی از مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان به خاطر فعالیت های انجام شده در بحث ساماندهی حوادث تقدیر کرد و افزود: وجه مشترک خدمات با اهمیت جمعیت هلال احمر، انسانیت است زیرا خدمات آن طبقه بندی نمی شوند و به همه انسانها به یک شکل خدمات بشر ‌دوستانه ارائه می دهد.
استاندار لرستان بیان کرد: اینکه انسان ها جان خود را در کف قرار دهند کار ارزشمند و قابل تقدیری بوده و اوج ایثارگری است.
وی با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: یکی از شعارهای محوری حضرت امام (ره) وحدت بود که رمز پیروزی انقلاب اسلامی نیز بود.
استاندار لرستان بیان کرد: یکی از هنرهای امام خمینی(ره) هماهنگ کردن سلائق مختلف بود بطوریکه تمام مردم شعار وحدت آمیز استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را سر می دادند.
9872/3022
خبرنگار: اله یار محمودی فر ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۸۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۵۷ عنوان برنامه امدادی ، درمانی و بشردوستانه در فارس

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس هم‌زمان با فرا رسیدن گرامیداشت هفته هلال‌احمر از اجرای برنامه‌های متنوع امدادی، درمانی، حمایتی و فرهنگی در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، حسین درویشی از اجرای ۵۷ برنامه امدادی، درمانی، حمایتی و فرهنگی هم‌زمان با گرامیداشت هفته هلال احمر خبر داد و اظهار کرد: هجدهم تا بیست‌وچهارم اردیبهشت به عنوان گرامیداشت هفته هلال نام‌گذاری شده است که هلال احمر استان فارس در جهت ارائه خدمات ویژه به هم‌استانی‌ها اقدام به اجرای طرح‌های مختلف بشردوستانه و حمایتی کرده است.

وی افزود: این جمعیت با اجرای طرح‌های حمایتی در دو حوزه درمان و توان‌بخشی و داوطلبان نظیر افتتاح طرح‌های آبرسانی در فارس و هرمزگان، ارائه خدمات فیزیوتراپی، کاردرمانی، بینایی‌سنجی و گفتار درمانی به مددجویان با ۵۰ درصد تخفیف فرانشیز در یک روز، خدمات ارتوز، پروتز، دندانپزشکی و دندان سازی به نیازمندان با تخفیف و همچنین حضور تیم‌های خدمات بهداشتی و درمانی توسط تیم‌های اضطراری و کاروان سلامت در مناطق کم‌برخوردار ارائه خدمت خواهد داشت.

برگزاری دوره‌های آموزشی همگانی مبتنی بر نیاز در خانه‌های هلال، پارک‌های محله‌ای و مساجد، کلاس‌های آموزشی امداد و کمک‌های اولیه و طرح آموزشی جمعه و ایمنی از جمله فعالیت آموزشی این جمعیت در هفته هلال احمر است که مدیرعامل این جمعیت به آن اشاره کرد.

درویشی در ادامه با اشاره به اجرای فعالیت‌های امدادی تصریح کرد: برگزاری مانورهای مختلف امدادونجات با رویکردهای تخصصی همچون امداد کوهستان، امدادونجات جاده‌ای و اسکان اضطراری و همچنین اجرای برنامه توان‌افزایی نجات‌گران تخصصی با صعود سراسری به قله بل بلندترین قله استان در شهرستان اقلید صورت می‌پذیرد.

وی در پایان به افتتاح برنامه مدیریت اضطراری روابط عمومی در حوادث توسط این جمعیت پرداخت و اضافه کرد: با توجه به نقش و جایگاه رسانه و اهمیت آن در اطلاع‌رسانی و انتشار به موقع اخبار و اطلاعیه‌های رویدادها به ویژه حوادث این جمعیت اقدام به اجرای طرح برنامه مدیریت اضطراری روابط عمومی کرده است.

کد خبر 751448

دیگر خبرها

  • ۲ فوتی و ۲ مصدوم در تصادف محور بروجرد - اراک
  • ۵پایگاه جدید هلال احمر در استان سمنان احداث می‌شود
  • توزیع ۱۰۰۰ قلم دارو در داروخانۀ هلال‌احمر لرستان
  • آمادگی هلال‌احمر کرمانشاه برای برگزاری یادواره شهدای «بازی‌دراز»
  • اجرای ۵۷ عنوان برنامه امدادی ، درمانی و بشردوستانه در فارس
  • کمک جمعیت هلال احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب دیدگان سیلاب و آبگرفتگی‌
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی کرمانشاه
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم