Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوشهر - ایرنا - مسابقات قهرمانی کاراته کشور سبک ایچی گکی کیوکوشین کانچو ماتسویی به مناسبت دهه مبارک فجر و جام تالاب ها روز پنجشنبه در رده بزرگسالان در سالن مجتمع فرهنگی و ورزشی شهید چمران رامسر برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.

نماینده سازمان جهانی کیوکوشین و رئیس این سبک در کشور پنجشنبه شب در گفت وگو با ایرنا گفت: در این مسابقات 50 ورزشکار از 12 استان در یک روز به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید داود محمدی افزوذ : این مسابقات در رده سنی بزرگسالان و اوزان منفی 65 و 75 با حضور ورزشکارانی از استان های تهران، البرز، خراسان رضوی، گیلان، خوزستان، آذربایجان شرقی و غربی، لرستان، همدان، اردبیل، اصفهان و مازندران برگزار شد.
وی گفت : در رقابت های وزن منهای 75 کیلوگرم علی منصوری کوهپایی و احمدرضا آزاد از اصفهان، پویا صیاح از مازندران و سینا رضایی از البرز به ترتیب نفرات اول تا چهارم شدند.
نماینده سازمان جهانی کیوکوشین اظهار داشت : در رقابت های منهای 65 کیلوگرم نیز عقیل صوفی از خوزستان، مهدی نوروزی از مازندران، علی فرامرزی از لرستان و شهاب شعبانزاده از خراسان رضوی به ترتیب به مقام اول و چهارم دست یافتند.
وی افزود : در این رقابت ها به نفر اول 10 میلیون ریال، نفر دوم 6 میلیون ریال، نفر سوم چهار میلیون ریال پاداش نقدی به همراه مدال و حکم قهرمانی داده شد.
او ادامه داد : نفرات برتر این دوره به مسابقات اردیبهشت ماه در وارنا بلغارستان اعزام خواهند شد.
رئیس فراکسیون ورزش مجلس به همراه مسئولان استانی و شهرستانی برای دیدن این دوره از رقابت ها در سالن مجتمع فرهنگی و ورزشی شهید چمران رامسر حضور داشتند.
کیوکوشین یکی از سبک‌های کاراته غیرکنترلی است. این رشته توسط ماسوتاتسو اویاما (۱۹۹۴–۱۹۲۳۰) استاد ژاپنی (کره‌ای تبار) هنرهای رزمی بنیان نهاده شد و این رشته یکی از موثرترین هنرهای رزمی جهان محسوب می‌شود.
خبرنگار: سیدمحمد اکبرموسوی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
1295/ 1602//1654

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۸۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند

نفرات راه یافته به نیمه نهایی مشخص شدند.

طرفداری | مسابقات پنج وزن دوم چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها به شرح زیر است:

۶۰ کیلوگرم: علی احمدی وفا _ سجاد عباسپور 
پویا ناصر پور _ علی نوربخش 

۶۷ کیلوگرم: امید احمدی _ امیرمحمد یارمحمدزهی
حجت رضایی _ آرمین محب ثابت 

۷۷ کیلوگرم: عارف حبیب الهی _ علیرضا عبدولی 
محمدرضا حجامی _ غلامرضا فرخی 

۸۷ کیلوگرم: محمد حسین محمودی _ محمد هادی صیدی 
بهروز هدایت _ ابوالفضل پایدار 

۱۳۰ کیلوگرم: رازمیک کردیان _ سید ابوالفضل میرزاده
امیرحسین کریمی _ محمد سروش رنجبر

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور
  • نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند
  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان
  • سارا پاداش برای قم تاریخ ساز شد
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان