Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@07:56:13 GMT

برگزاری گردهمایی رزمندگان گردان مقداد

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۵۸۹۳۰

برگزاری گردهمایی رزمندگان گردان مقداد

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛امروز جمعی از رزمندگان گردان مقداد آبادان ،  به رسم هر ساله در باغ موزه دفاع مقدس گرد هم آمدند و با یاد شهدای تیپ زرهی 72 محرم و گرامیداشت یاد فرماندهان و همرزمان شهید خود،خاطرات دوران جنگ تحمیلی را مرور و با شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس میثاقی دوباره کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این مراسم مشاورعالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به لزوم دشمن شناسی و بصیرت افزایی در مقابل هجمه های فرهنگی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت:ارائه مستندات علمی و ارائه مباحث کارشناسی شده بهترین و اساسی ترین راه خنثی کردن دسیسه های دشمنان ایران و اسلتم است.

سردار خسرو عروج،  ولایتمداری،اتحاد،اخلاص،و روحیه ایثارگری شهدای جنگ تحمیلی را الگویی ارزشمند برای مردم و مسئولان دانست و گفت: همه دنیا بداندجمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا هر روز مقتدرتر و پیشرفته تر خواهد شد.

گردان مقداد آبادان در زمان جنگ تحمیلی یکی از زیرمجموعه های تیپ هفتاد و دوی زرهی محرم بود که نقش بسزایی در پیروزی رزمندگان در عملیات های مهم دفاع مقدس داشت.

انتهای پیام/د

بیستمین گردهمایی رزمندگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۸۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره شهدای استان تهران تاثیرات خوبی در جامعه خواهد داشت

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس جوهری در همایش دست اندرکاران کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزارشهید استان تهران با اشاره به اهمیت پیگیری قبل و بعد اجرای برنامه‌های مفهومی با تراز انقلاب اسلامی گفت: با تاسی از ظرفیت‌های کنگره ملی شهدای پایتخت انشالله کنگره ملی شهدای شهرستانهای استان تهران اثر گذاری خوب و مثبتی در جامعه خواهد داشت و تبیین شهدا و شناساندن آنها به نسل‌های آینده یاد و خاطره آنها را زنده نگه داشته و ادامه راه الهی آنها خواهد بود.

وی با اشاره به اهمیت پیگیری برنامه‌های تبیینی شهرستان‌ها بیان کرد: انعکاس درست رسانه‌ی از چند منظر و بهره گیری چندگانه، ابتکارات، سناریو چینی برای ایجاد برنامه‌های پرمفهوم دیگر و خلق آثار فرهنگ ساز و ترویج کننده فرهنگ ناب اسلامی و تبیین برای خلق برنامه‌های فاخر با برنامه ریزی هایی که شده نتیجه بخش خواهد بود. و همه این موارد لازم و ملزوم جامعه امروز است.

معاون استاندار تهران شهدا را الگوهای ایثار، فداکاری و غیرت برشمرد و گفت: استان تهران ۱۲ هزار شهید را تقدیم نظام و ملت کرده است.

جوهری کار در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را فراتر از وظایف اداری دانست و تصریح کرد: همه ما باید به عنوان یک مسئولیت ملی و مذهبی در این حوزه عمل کنیم.

در پایان این مراسم حکم کمیته‌های کنگره شهدای استان تهران به مسئولان تحویل داده شد.

کد خبر 6056881

دیگر خبرها

  • همایش «مردان بی‌ادعا و زنان تاریخ‌ساز» در شیراز برگزار شد
  • ۵۵ خادم شهدا از چهارمحال وبختیاری به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند
  • برگزاری یادواره شهدای دوران دفاع مقدس و شهیدان گمنام در شهرستان تالش
  • برگزاری آئین تحویل سال نو در جوار یادمان‌های شهدای گمنام مازندران
  • برگزاری یادواره شهدای یخدان
  • برگزاری کنگره شهدای استان تهران تاثیرات خوبی در جامعه خواهد داشت
  • اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • اجلاسیه شهدای ارتش استان در گچساران
  • هرچه برای بزرگداشت شهدا کار کنیم، باز هم کم است ‌
  • هم اندیشی برای برگزاری کنگره شهدای چهارمحال وبختیاری