Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-19@07:38:32 GMT

توسعه و خودباوری ثمره انقلاب اسلامی است

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۵۹۰۳۸

توسعه و خودباوری ثمره انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر مونا جهانگیر در این مراسم که در شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر واقع در شهرک صنعتی شماره یک خرم آباد برگزار شد،افزود: حفظ آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش هرچه بیشتر برای تحقق توسعه و اقتصاد پویاتر همواره در دستور کار جامعه کارگری استان بوده است.

وی ادامه داد: تلاش کارگران، کارفرمایان و مدیران و مسولان این حوزه سبب پیشبرد روزافزون اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان نیز در این آئین گفت: جامعه کارگری، کارفرمایی و فعالان اقتصادی نقش موثری در شکل گیری پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.

علی آشتاب، وجود 176 شهید کارگر را بیانگر کارنامه درخشان جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: نقش جامعه کارگری، کارفرمایی و فعالان اقتصادی به ویژه با طرح مباحث اقتصادی غیرقابل انکار است.

وی کارگران و فعالان اقتصادی و فناوران را موثرترین و اساسی ترین عامل در تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار کرد: امروز باید وارد عرصه کار تولیدی و کیفی و بازار رقابتی شویم چراکه جنگ امروز وارد این عرصه شده است و برای غلبه بر دشمن باید بتوان در این عرصه همواره نوآوری و حرکت رو به جلو داشت.

وی افزود: مجموعه مدیریت استان بطور جدی در راستای حمایت از تولید و اشتغال و تثبیت اشتغال تلاش می کند و با توجه به اینکه یکی از مهمترین چالش های استان بیکاری جوانان است باید نگاه به کار را تغییر داد و در عین حال باید کار جمعی و گروهی و روحیه تعاون را تقویت کرد.

محمد رضا صفی خانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان نیز در این مراسم گفت: تقویت روحیه خودباوری و استقلال یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که نمونه های آن را در عرصه های مختلف به ویژه در حوزه های اقتصادی می توان مشاهده کرد.

وی نمونه بارز خودباوری را اعتقاد به نقش و حضور زنان در عرصه های مختلف دانست و افزود: انقلاب اسلامی موجودیت جدیدی به اقشار مختلف جامعه داده است.

صفی خانی یادآور شد: حرکت هایی خوبی با تکیه بر مردم و بخش خصوصی در لرستان آغاز شده است که باید بتوان با تلاش، مشارکت و تقویت حوزه تولید، امید به اشتغال و بهبود وضعیت معیشت مردم را ایجاد کرد.

وی گفت: در حوزه تولید باید بتوان واحدهای بزرگ تولیدی و در کنار آن واحدهای کوچک را راه اندازی کرد تا بتوان به وضعیت اشتغال پایدار در استان دست یافت.

صفی خانی افزود: تحقق این هدف مستلزم اراده جمعی و استفاده از توان بخش حصوصی است تا بتوان استان لرستان را به جایگاه واقعی خود در عرصه اقتصاد ملی رساند.

 

46

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۹۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه کرمانشاه: عرصه فرهنگ نیازمند تلاش جهادگونه است

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام جبیب الله غفوری بعد از ظهر یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی، با اشاره به اهمیت جایگاه زن در اسلام و نظام اسلامی، اظهار کرد: آنچه که برای تعالی و پیشرفت جایگاه زن از جهات مختلف در نظام مقدس جمهوری اسلامی اتفاق افتاده، در دنیا نظیر ندارد.

وی عرصه فرهنگ را نیازمند تلاش جهادگونه دانست و بیان کرد: در عرصه فرهنگی باید با عزم و اراده جهادی وارد شویم؛ زیرا دشمن به عرصه فرهنگی دل بسته است و اگر خدایی ناکرده در این عرصه پیروز شود، تمام داشته‌های ما را خواهد برد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه فضای مجازی را ابزار دشمن برای آسیب‌رساندن به فرهنگ جامعه خواند و تصریح کرد: دشمن به‌وسیله همین گوشی‌هایی که در دست فرزندان ما است، نفربه‌نفر افراد جامعه را مورد هدف قرار داده است. رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) از حدود ۳۰ سال قبل بحث تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و غارتگری فرهنگی را مطرح کردند و اخطار دادند که دشمن در این عرصه پیش‌آمده و وظیفه ما است که نفربه‌نفر فتح شده را از دشمن پس بگیریم، همان‌طور که سرزمین‌های اشغال‌شده را پس گرفتیم.

وی بیان اینکه اگر برنامه داشته باشیم و باهم همدل باشیم می‌توانیم در عرصه فرهنگی نیز همانند عرصه‌های نظامی و اقتصادی بر دشمن پیروز شویم، عنوان کرد: از خداوند متعال درخواست می‌کنیم سال جدید، بانابودی غده سرطانی رژیم صهیونیستی، سال پیروزی قاطع و همه‌جانبه مستضعفان بر مستکبران عالم، ظهور وجود مقدس حضرت ولی‌عصر (ارواحنافداه) و سال پیروزی جمهوری اسلامی در عرصه‌های اقتصادی و خصوصاً فرهنگی باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مردم قهرمان اصلی میدان سیاست در کشور هستند
  • امام جمعه کرمانشاه: عرصه فرهنگ نیازمند تلاش جهادگونه است
  • عرصه فرهنگ نیازمند تلاش جهادگونه است
  • هاشمی: موفقیت ورزش ما در المپیک، مدیون مربیان ایرانی است/ خودباوری در میان مربیان ایرانی باید تقویت شود
  • در کنگره شهدا باید بتوان پیام شهیدان را به دل‌ها منتقل کرد
  • پیوند اشک و لبخند ثمره جشن گلریزان سنندج
  • زیرساخت‌های ورزش با اجرای طرح آمایش سرزمینی میسر می‌شود
  • لزوم بهره‌گیری از جوانان برای تولیدات فرهنگی و هنری تراز انقلاب
  • ۵۶۰ اثر به جشنواره داستانک ملی فلسطین در لرستان ارسال شد
  • تبیین شخصیت پروین اعتصامی نباید صرفا به یک روز در سال خلاصه شود