Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ صبح امروز پنج شنبه ۱۲ بهمن ۹۶، بیست و چهارمین کنفرانس اپتیک و فوتونیک ایران و دهمین کنفرانس مهندسی و فناوری فوتونیک ایران در دانشگاه شهرکرد با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

۲۵۰ مؤسسه صنعتی، دانشگاهی، مجامع علمی و تحقیقاتی کشور در این کنفرانس سه روزه شرکت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اپتیک غیر خطی، اپتیک کوانتمی، اپتیک هندسی، اپتیک جو و سنجش از دور، افزاره‌های بلور فوتونی، افزاره‌های پلاسمونی، افزاره‌های فراماده، افزاره‌های فیبر نوری، افزاره‌های نوری آلی و پلیمری، افزاره‌های نوری گرافنی، افزاره‌های نوری نیمرسانا، افزاره‌های تراهرتز، انبرک‌های نوری، اندازه گیری بر پایه نور، بیوفوتونیک، پلاسما، تصویربرداری، سامانه‌های اپتوالکترو مکانیکی میکرونی، سلول‌های خورشیدی، طیف نگاری، فناوری لایه‌های نازک، لیزر‌های حالت جامد، لیزر‌های نیمرسانا، مگنتو فوتونیک، مهندسی اپتیک، نانوساختار‌ها و نانو ذرات نوری از محور‌های این کنفرانس بود.

در پایان از مقالات و پوستر‌های برتر با اهدای لوح و جوایز تقدیر و مقالات برگزیده در مجله بین‌المللی اپتیک و فتونیک چاپ خواهند شد.

دانشگاه شهرکرد در غرب مرکز استان چهارمحال و بختیاری (شهرکرد) و کیلومتر ۲ جاده سامان، در ابتدای بلوار رهبر قرار دارد.

انتهای پیام/ف

بیست و چهارمین کنفرانس اپتیک و فوتونیک ایران پایان یافت

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۹۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراغه میزبان نهمین کنفرانس زئولیت انجمن شیمی ایران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مهدی اسرافیلی دیزجی افزود: این کنفرانس با هدف ارائه آخرین دستاورد‌های علمی ماده معدنی زئولیت و آشنایی پژوهشگران جوان با این سنگ معدنی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: فراخوان مقاله این کنفرانس در محور‌های، زئولیت‌های طبیعی، مواد منفذدار پروس و سلسه مراتبی، شیمی میزبان،کاتالیست، بیوکاتالیست، الکتروکاتالیست، پتروشیمی و پالایش، فرآیند‌های جداسازی، مدل سازی و شبیه سازی
جذب، محیط زیست، نانوتکنولوژی و کامپوزیت‌ها و نانوکامپوزیت ها است

اسرافیلی اضافه کرد: نهمین کنفرانس زئولیت انجمن شیمی ایران ۱۷ و ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ با حضور پژوهشگران، استادان و دانشجویان از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

دبیر نهمین کنفرانس زئولیت ادامه داد: همه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و مهلت ثبت نام در کنفرانس زئولیت تا ۲۰ تیر ۱۴۰۳ است.

 

دیگر خبرها

  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| استقلال به دنبال حفظ صدر، شمس اذر در تدارک غول کشی دوباره
  • اولین کنفرانس ملی مهارت ایران برگزار می‌شود
  • مراغه میزبان نهمین کنفرانس زئولیت انجمن شیمی ایران
  • انتشار پایان‌نامه‌های برتر تقاضا محور برای مهار تورم و رشد تولید از دانشگاه شهرکرد
  • آمارضعیف مورایس نسبت به فصل قبل/ روزهای تلخ مرد پرتغالی در اصفهان
  • دومین طلای روز دوم و چهارمین طلای ایران را ساروی گرفت
  • شورای شهر شاکی؛ «های‌وب» در کرمان چه می‌کند؟
  • پایان داوری چهارمین مسابقه سراسری عکس حوادث و سوانح  با محوریت خشکسالی
  • برگزاری اولین کنفرانس ملی مهارت ایران در دانشگاه فنی و حرفه ای
  • بسکتبال NBA | پایان فصل عادی و آماده برای جنگ پلی آف