Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر - استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم امیدآفرینی در سطح جامعه گفت: تاکید ما بر این است که تا پروژه ای ۱۰۰ درصد کامل نشده آن را افتتاح نکنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند پنجشنبه‌شب در حاشیه برنامه‌های دهه فجر در جمع خبرنگاران با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تسلیت ایام فاطمیه، انقلاب اسلامی را نقطه عطفی در تاریخ معاصر دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر لزوم تقویت همدلی و وحدت ملی برای حفظ دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد و دستاوردهای نظام اسلامی را علی‌رغم ترفندهای مختلف دشمنان چشمگیر خواند و گفت: این نظام با ایثار و ازجان‌گذشتگی و هزینه‌های زیاد به‌دست آمده است و لذا باید همه ما قدر این نعمت را بدانیم.

استاندار بوشهر، امید آفرینی و تلاش در راستای رضایت مردم را وظیفه همه متولیان دانست و بیان داشت: محصول بذرهای یاس و نا امیدی را دشمنان مردم ایران درو خواهند کرد.

وی تصریح کرد: ما نباید به جای امیدآفرینی، تخم یاس بپاشیم زیرا محصول بذرهای یاس و نا امیدی را دشمنان مردم ایران درو خواهند کرد.

گراوند با اشاره به کارهای بزرگ دولت تدبیر و امید در ابعاد مختلف، یادآور شد: باید با تمام ابزارهای موجود در راستای خدمت به مردم و رضایت عمومی تلاش کنیم و همه دستگاه‌ها تسهیل‌گر کار مردم به‌ویژه سرمایه‌گذاران و کارآفرینان باشند.

وی با تاکید بر نقش انسجام ملی و وحدت در امنیت کشور، گفت: نباید اجازه دهیم به وحدت و همدلی جامعه خدشه‌ای وارد شود.

استاندار بوشهر، بهره‌برداری از ۳۰۵ پروژه عمرانی در دهه فجر را هدیه نظام اسلامی و دولت تدبیر و امید به مردم استان بوشهر خواند و افزود: چند پروژه شاخص نیز با اعتبار پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تا پایان سال و با حضور مقامات کشوری به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه دنبال افتتاح پروژه‌های کامل‌شده هستیم، تصریح کرد: تاکید ما بر این است که تا پروژه ای ۱۰۰ درصد کامل نشده آن را افتتاح نکنیم.

گراوند، رویکرد مدیریت عالی استان را تلاش در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی دانست و از همه متولیان خواست شرایط را برای تحقق هر چه بیشتر طرح های اقتصاد مقاومتی هموار کنند و برای خروج از بن‌بست‌ها چاره اندیشی کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۹۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم نظارت بر تولید نان از مزرعه تا سفره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    حجت الاسلام بهنام دلریش در همایش روز ملی گندم و نان در ارومیه با بیان اینکه تامین نان و آب در راس معیشت جامعه قرار دارد، افزود :سلامت جامعه و مردم در گرو تغذیه سالم به ویژه نان است که اگر توجه ویژه ای به آن نشود سلامت جامعه دچار تهدید خواهد شد.

حجت الاسلام دلریش تصریح کرد: نیاز است در جلسات و کارگروه های مختلف که در حوزه آرد و نان برگزار می شود، جایگاه و نقش اساسی این محصول استراتژیک در زندگی مردم بررسی و تبیین شود.

وی در ادامه از همه کسانی که در امر تهیه و تولید نان در استان وظایفی دارند تقدیر و بر لزوم  توجه به تولید و خرید گندم با کیفیت تاکید کرد.

 

 

دیگر خبرها

  • باید برای جهش تولید به رفع موانع پرداخت/ لزوم توجه به موضوع عفاف و حجاب در جامعه
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • تاکید وزیر علوم بر لزوم همکاری دانشگاه‌ها با اجرای نظام ایده‌ها
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • لزوم تحلیل استراتژیک مسئله حجاب و عفاف برای مقابله با بدحجابی/استاد قانون‌گریز راه به‌جایی نمی‌برد
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • لزوم نظارت بر تولید نان از مزرعه تا سفره
  • لزوم حمایت هلدینگ خلیج فارس از ورزش در محیط پیرامونی
  • طعنه سنگین روزنامه جمهوری اسلامی به رئیسی و پرونده چای دبش: در کشوری که یک فسادبزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟