Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛  فوتبال 120 مورخ 12 بهمن 96، مصاحبه‌ای از آبیدال را پخش کرد که توضیحات جالبی از دوران مبارزه با بیماری‌اش داده است. در ادامه این بخش را مشاهده می‌کنید.

 

 

 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دوران مبارزه آبیدال با بیماری سرطان +فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۰۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارتی از بیماری «زنگ زرد» در مزارع لرستان گزارش نشد

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: هیچ‌گونه خسارتی از بیماری زنگ زرد در گندمزارهای این استان تاکنون گزارش نشده‌است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، کامران پیرزادی، عصر امروز، در حاشیۀ بازدید از مزارع روستاهای سراب نیلوفر و مدبه، تأکید کرد: عوامل خسارت‌زا 40 درصد به محصولات تولیدی آسیب می‌زنند و 69 شبکۀ مراقبت با 418 نفر کار پایش مزارع لرستان را انجام می‌دهند.

او اضافه کرد: تشخیص به‌موقع بیماری‌ها، آفات، علف‌های هرز، توسعۀ سم‌پاشی و معرفی نوع سمومی که باید در زمان مشخص استفاده شود را اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

مبارزه با بیماری «زنگ زرد» در 400 هکتار از اراضی لرستان

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه مبارزه با علف‌های هرز در سطح 145هزار هکتار گندم و 60هزار هکتار جو انجام شده‌است، بیان کرد: 18هزار هکتار از اراضی از آفت سن و 1450 هکتار از زنگ زرد پاک‌سازی شده‌است.

پیرزادی یادآور شد: بیماری قارچی زنگ زرد یک بیماری سرمادوست است که در اثر رطوبت و دمای پایین مزارع گندم را مورد حمله قرار می‌دهد.

او اعلام کرد: هیچ‌گونه خسارتی از بیماری زنگ زرد در گندمزارهای لرستان به‌دلیل توصیه‌های کارشناسان تاکنون گزارش نشده‌است.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • کتاب آینه‌ دلیل من در کرمانشاه منتشر شد
  • درمان رایگان انواع سرطان‌ها در دست برنامه‌ریزی است
  • روایت شهادت شهید فرهمند در جبهه غرب کشور
  • درمان تخصصی انواع بیماری های پوستی در شیراز
  • حواستان به افسردگی دوران سالمندی باشد
  • از اول هم با سلبریتی‌ها مشکل نداشتیم
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (29 فروردین)
  • نبردهای نیروهای ورماخت در جنگ جهانی دوم / چالش ترجمه در ارتباطات بین فرهنگی / عاداتی که باعث طول عمر می‌شود / آیا با استفاده از موبایل سرطان می‌گیریم؟
  • چند باور رایج و غلط درباره ویتامین‌ها
  • خسارتی از بیماری «زنگ زرد» در مزارع لرستان گزارش نشد