Web Analytics Made Easy - Statcounter



به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت الاسلام دکتر ابراهیم کلانتری در برنامه پایانی گردهمایی اعضای هیات علمی و مدیران گروه معارف دانشگاه آزاد این گردهمایی را زمینه حرکت و پیشرفت دانست و افزود: بخشی از مسائل مهم کلان فرهنگی دانشگاه ها همین پاسخگویی به شبهات، پرسش ها و گره های ذهنی است که در فضای دانشگاه ها مطرح می شود، این گونه نیست که در فضای دانشگاه ها صرفا موضوع کارآمدی و مشکلات صنفی مطرح باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: سئوالات و شبهات فکری و اندیشه ای برای خیلی ها حل نشده و با اولین شبهه متوقف شده و گرفتار یاس و ناامیدی می شوند، در دانشگاه های کشور از جمله دانشگاه آزاد اسلامی دروس معارف اسلامی نقش بزرگی در حل مشکلات فکری دانشگاه دارد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به دروس معارف در دانشگاه ها گفت: بعضی وقت ها ما احساس می کنیم وقتی سر کلاس درس می رویم کار دیگری را انجام می دهیم و نیاز دانشجو در حوزه دیگری است.

وی ادامه داد: عدم ارتباط کار اساتید معارف و نیاز دانشجو بعضی وقت ها مشکل ساز می شود

کلانتری با اشاره به، عدم آگاهی کافی برخی اساتید در برابر شبهات روز تصریح کرد: ابزارها به وفور در اختیار ماست، امروز کمبود امکانات و ابزار نیست، اگر نقصی هست باید بررسی کنیم نقص از کجاست.

وی افزود: ما باید به خودمان برگردیم، امروز فضا، نیازها و پرسش ها تغییر کرده و پیچیده تر از گذشته شده است، ما باید سرعت عمل و تلاش بیشتری داشته باشیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد تصریح کرد: استاد معارف به عنوان نقش پیامبران الهی در دانشگاه های امروز را بازی می کنند چرا که با نخبگان و اندیشمندان روبرو هستند.مدیران گروه می توانند در این حوزه نقش داشته باشند.

وی ادامه داد: مدیر گروه معارف هم در حوزه ارتقای علمی و اندیشه ای اعضای گروه، هم در جذب استادان توانا و سامان دادن به امکانات گروه می تواند نقش داشته باشد.

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۰۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی

عکاس: علیرضا میرزایی

دیگر خبرها

  • پیگیری مسائل اساسی لرستان با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در حمایت از خیرش اساتید و دانشجویان آمریکایی و اروپایی
  • اثرگذاری فرهنگی اساتید در دانشگاه آزاد بیشتر می‌شود
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟