Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@07:14:58 GMT

با خوردن این دمنوش‌ها لاغر نمی‌شوید

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۶۰۵۲۷

با خوردن این دمنوش‌ها لاغر نمی‌شوید

عبداللهی بیان داشت: تبلیغات فریبنده و کاهش وزن افراد در طول یک هفته، به هیچ عنوان واقعیت ندارد البته دمنوش ها ممکن است به افزایش متابولیسم بدن کمک کنند اما به تنهایی برای کاهش وزن، کافی نیست.

به گزارش مشرق، چندی است در فضای مجازی با افزایش قابل توجهی از تبلیغات دمنوش‌های لاغری مواجه هستیم که روز به روز بیشتر شده و سلامت جامعه را به خطر انداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زهرا عبداللهی، مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت اظهار داشت: متاسفانه شاهدیم که تبلیغات فریبنده ای برای مصرف دمنوش های گیاهی می شود و به مردم گفته می شود که در صورت مصرف یک نوع دمنوش در عرض یک هفته، می توانید 10کیلوگرم وزن خود را کاهش دهید.

بیشتر بخوانید:

تکنیک های جالب برای آب کردن سریع چربی

عبداللهی بیان داشت: تبلیغات فریبنده و کاهش وزن افراد در طول یک هفته، به هیچ عنوان واقعیت ندارد البته دمنوش ها ممکن است به افزایش متابولیسم بدن کمک کنند اما به تنهایی برای کاهش وزن، کافی نیست.

وی تصریح کرد: مردم برای کاهش وزن، حتما باید به رژیم غذایی خود توجه کرده و کالری دریافتی را محدود کنند.

به گزارش وبدا-عبداللهی ضمن تاکید بر اهمیت افزایش تحرک بدنی در کاهش وزن، گفت: در کنار رعایت رژیم غذایی و کاهش کالری دریافتی، انجام 30 تا 40 دقیقه ورزش روزانه، کمک زیادی به کاهش وزن می کند و افراد اگر تغذیه و ورزش را رعایت کنند ممکن است مصرف دمنوش نیز به افزایش متابولیسم بدنشان کمک کند.

مدیر کل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت تصریح کرد: تبلیغات فریبنده برخی دمنوش ها، باعث فریب مردم می شود و اگر شرکت ها می خواهند محصولات خود را تبلیغ کنند می توانند به مردم اعلام کنند که در کنار مصرف این دمنوش ها و با راهنمایی های مشاور تغذیه و انجام تحرک بدنی، می توانید وزن خود را کاهش دهید.

منبع: تسنیم ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۰۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ اشتباه رایج بعد از غذا خوردن

با انجام اشتباهات رایج پس از خوردن غذا لذت غذا خوردن را به طور کامل از بین می‌بریم. به همین دلیل کارشناسان همواره بر این امر تاکید می‌کنند که شناخت این اشتباهات و عدم انجام آن‌ها نقش موثری در ارتقا سلامتی دارد. آیا شما با این اشتباهات آشنایی دارید؟!

دیگر خبرها

  • کدام فلفل‌ها از همه تندتر هستند؟
  • افراد زودجوش این دمنوش را مصرف کنند
  • ترددهای جاده‌ای بین استانی ۱۱درصد افزایش یافت
  • قیمت نفت برای سومین روز کاهش یافت
  • ۶ اشتباه رایج بعد از غذا خوردن
  • جلوگیری از حمله قلبی با خوردن عرق این گیاه
  • درمان کسانی که زود از کوره در می‌روند
  • کسانی که زود عصبانی می‌شوند سراغ این دمنوش بروند
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • ببینید | تعظیم یک گوزن پس از خوردن غذا به سبک ژاپنی‌ها