Web Analytics Made Easy - Statcounter

با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی در دنیا روزنامه قطری در گزارشی از عملکرد باشگاه های این کشور ادعای جالبی پیرامون ستاره ایرانی باشگاه القطر مطرح کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی در دنیا روزنامه قطری در گزارشی از عملکرد باشگاه های این کشور ادعای جالبی پیرامون شهباززاده ستاره استقلالی باشگاه القطر مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه الرایه امروز در گزارشی مفصل از عملکرد باشگاه های حاضر در لیگ ستارگان در پنجره زمستانی ۲۰۱۸ مدعی شد نام سجاد شهباززاده در فهرست باشگاه القطر به عنوان یکی از خریدهای جدید گنجانده شده و تنها نام او در فهرست نفرات رد نشده است.

بنا به ادعای این روزنامه باشگاه القطر در زمستان چهار خرید جدید انجام داد که در بین آنها سجاد شهباززاده نیز دیده می شود که قراردادش ثبت شده است و باشگاه باید طبق توافقات و تعهدات مالی به بندهای قرارداد او عمل کند. فابیانو برزیلی، اسامه اومری سوریه ای، خیمینز فلسطینی به همراه شهباززاده از ایران چهار بازیکنی هستند که نام آنها به عنوان خریدهای جدید در فدراسیون فوتبال قطر ثبت شده است.

به این ترتیب با خارج کردن نام شهباززاده از فهرست نفرات القطر برای ادامه فصل باشگاه باید تمام هزینه های او را طبق قرارداد پرداخت کند درست مثل اتفاقی که برای اشکان دژاگه در العربی و پژمان منتظری در الاهلی رخ داد و آنها را برای نیم فصل از جریان مسابقات دور نگه داشت. روزنامه الرایه با انتقاد از سیاست نقل و انتقالاتی باشگاه القطر نوشت:

« چطور ممکن است باشگاهی تنها برای ۱۳ روز به یک خرید جدید خود اطمینان داشته باشد و سپس قید او را بزند و زمینه ورود بازیکن دیگری را فراهم کند! شاید به همین خاطر هست که بحران های مالی زیادی در این سال ها گریبانگیر باشگاه ها شده است».

نکته جالب توجه در این گزارش به ادعای الرایه پیرامون بهترین عملکرد از سوی باشگاه الغرافه برمی گشت جایی که زردهای دوحه با جذب وسلی اسنایدر هلندی و مهدی طارمی از ایران بالاترین نمره را در بین باشگاه های لیگ ستارگان در راه تقویت خود دریافت کرده و در صدر ایستادند.

خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۰۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوکراین ناتوان در پرداخت بدهی خارجی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، روزنامه آمریکایی وال‌استریت ژورنال گزارش داد که اگر اوکراین نتواند با دارندگان اوراق قرضه خارجی به توافقی برای پرداخت سود اوراق قرضه و رد بخشی از بدهی دست یابد، ممکن است تا ماه اوت نتواند پرداخت کند.

این روزنامه توضیح داد که صندوق‌های سرمایه‌گذاری غربی قبلاً به اوکراین پیشنهاد داده بودند که کی‌یف پرداخت سود بدهی‌ها را از سر بگیرد و این صندوق‌ها بخشی از بدهی اوراق قرضه را که حدود ۲۰ میلیارد دلار است، پرداخت می‌کنند.

پیش از آن، همین روزنامه به نقل از منابع آگاه گزارش داد که گروهی از دارندگان اوراق قرضه خارجی قصد دارند اوکراین را تحت‌فشار قرار دهند تا حداکثر تا سال ۲۰۲۵ پرداخت سود تعهدات خود را آغاز کند.

به گفته این روزنامه، این گروه از رژیم کی‌یف می‌خواهد تا توافقی را منعقد کند که بر اساس آن پرداخت‌ها در ازای بخشش بخش قابل توجهی از بدهی‌های معوق اوکراین از سر گرفته می‌شود.

واحد پول اوکراین گریونی یا گریونا (هریونا) Hryvnia با کد ایزوی UAH می باشد که از ۲ سپتامبر ۱۹۹۶ جایگزین کاربوانت شده است. همچنین 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوکراین ناتوان در پرداخت بدهی خارجی
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • ادعای جنجالی علیه شهردار تهران؛ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومانی کمک هزینه مسکن؟ +تصویر
  • هزینه تحصیل رایگان ۴ دهک اول در مدارس سمپاد پرداخت نشده است
  • رئال مادرید به دنبال تمدید قرارداد فرلاند مندی
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی: چک‌های بی محل و پرداخت‌های خارج از ضوابط در دانشگاه آزاد وجود ندارد
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • سیمونه اینزاگی: به باشگاه گفتم نمی خواهم هیچ بازیکنی از جمع ما خارج شود؛ به همه آنها نیاز دارم