Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی و جمع کثیری از کارکنان دستگاه‌های اجرایی شهرستان دامغان در نخستین روز از دهه مبارک فجر با گلباران مزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ ۱۲ شهید انقلاب این شهرستان یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند. ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دامغان، در این مراسم که به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان دامغان در محل گلزار شهدا فردوس رضا(ع) با حضور امام جمعه، فرماندار و معاونان، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی و رؤسا و کارکنان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، حاضران ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه با ذکر فاتحه و تقدیم شاخه‌های گل با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا تجدید بیعت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عکاس: جواد رمضانیان

انتهای پیام/ح

گلباران مزار شهدا دهه فجر دامغان//۱۲گلباران مزار شهدا دهه فجر دامغان//۱۲رئیس بنیاد شهید دامغان//۱۲فرماندار دامغان//۱۲گلباران مزار شهدا دهه فجر دامغان//۱۲گلباران مزار شهدا دهه فجر دامغان//۱۲گلباران مزار شهدا دهه فجر دامغان//۱۲امام جمعه دامغان//۱۲گلباران مزار شهدا دهه فجر دامغان//۱۲فرمانده نیروی انتظامی دامغان//۱۲امام جمعه دامغان//۱۲گلباران مزار شهدا دهه فجر دامغان//۱۲سمنان| گلباران مزار شهدای شهرستان دامغان به روایت تصویرگلباران مزار شهدا دهه فجر دامغان//۱۲ R41366/P1357/S6,64/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۰۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی

در مراسمی با حضور جمعی از مسئولین و اهالی، کلنگ احداث المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی در آرامستان زادگاه این شهید واقع در روستای علی آباد دشتابی بر زمین زده شد.

شهید انتظامی احسان بابائی به همراه ۱۰ نفر از همرزمانش بامداد روز جمعه (۲۴ آذر ماه ۱۴۰۲) در عملیات تروریستی جیش الظلم به مقر انتظامی شهرستان راسک سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۱۰۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • ️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد