Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - يزد - ايرنا - فرماندار مهريز گفت: 32 طرح عمراني، توليدي، اقتصادي و خدماتي با 355 ميليارد ريال هزينه در دهه فجر انقلاب اسلامي در اين شهرستان به بهره برداري مي رسد.

سيد محمد رستگاري پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين طرح ها در شهر مهريز و مناطق روستايي در بخش هاي آبرساني ، برقرساني ، گازرساني ، گردشگري ، کشاورزي ، مخابراتي ،توليدي و صنعتي اجرا و آماده افتتاح است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: از مجموع طرح ها، 26 مورد با 138 ميليارد و 910 ميليون ريال از محل اعتبارهاي دولتي و 6 طرح نيز با صرف 217 ميليارد ريال توسط بخش خصوصي آماده افتتاح شده است .
فرماندار مهريز اظهار کرد: 18 طرح در مناطق روستايي بخش مرکزي و 14 طرح ديگر نيز در حوزه شهري در يکي از روزهاي ايام الله دهه فجر انقلاب اسلامي با حضور مسوولان و مردم منطقه به بهره برداري مي رسد.
به گفته رستگاري با افتتاح طرح ها در مجموع زمينه اشتغال افزون بر 100 نفر در شهر و مناطق روستايي شهرستان مهريز فراهم مي شود.
اين مسوول همچنين به اجراي بيش از 200 برنامه در بخش هاي مختلف با همکاري خوب مردم در شهر و مناطق روستايي در طول دهه فجر انقلاب اسلامي در اين شهرستان خبر داد.
رستگاري يادآور شد: اوج مراسم هاي دهه فجر ، برگزاري راهپيمايي با شکوه يوم الله 22 بهمن است که با مشارکت گسترده مردم ولايي و انقلابي مهريز در شهر و نيز تعدادي از روستاها برگزار مي شود.
برنامه هاي دهه فجر انقلاب اسلامي از ديروز 12بهمن شروع شد و تا 22 بهمن ماه ادامه دارد.
مرکز شهرستان 50 هزار نفري مهريز در 30 کيلومتري جنوب شهر يزد قرار دارد.
7536/ 2047 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلي اشکورجيري
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۰۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عملیات اجرایی ساخت سردرب دانشگاه یاسوج سال ۱۳۹۶ آغاز شد.
این سردرب ۱۸ متر ارتفاع و ۲۸ متر طول دارد، استفاده از معماری ایرانی- اسلامی در این طرح مورد توجه است.

طرح کلی سردرب دانشگاه یاسوج دارای ویژگی های خاصی و در جنوب کشور منحصر به فرد است و می تواند معرف استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

دیگر خبرها

  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان