Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بازاریابی سازمان لیگ فوتبال خبر داد وحید شمسایی به تیم ملی فوتسال باز می گردد.

طرفداری- صادق درودگر، در مورد جلسه روز گذشته که با حضور تاج ریاست فدراسیون فوتبال و وحید شمسایی و اینجانب در مورد آخرین وضعیت وحید شمسایی برگزار شد، گفت:

خدا را شکر جلسه خوبی داشتیم تاج ریاست فدراسیون فوتبال در این جلسه گفتند که سلطانی‌فر وزیر ورزش پیگیر این موضوع بودند که آقای گلی جهان باید توسط وحید شمسایی در ایران حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از فارس، وی در ادامه گفت:

در این جلسه تاج عنوان کرد ارزشهای وحید شمسایی به هیچکس پوشیده نیست و زحماتی را که وی برای ما،فوتسال ایران و حتی فوتسال آسیا کشیده فراموش شدنی نیست و ما برای شمسایی برنامه بلند مدت داریم و همه ما باید قدردان قهرمانان باشیم شمسایی افتخار ملی است برای ایران و حتی آسیا و مطمئن باشید هیچ وقت نمی گذاریم عنوان آقای گلی جهان را به سادگی وی از دست بدهد البته ناگفته نماند ما نباید می گذاشتیم این عنوان را حتی برای یک ساعت از دست بدهیم اما دیگر شد و مهم نیست و با تمام وجود فدارسیون فوتبال تا جایی که لازم باشد از وی حمایت می کنیم و طبق هماهنگی‌هایی که با سرمربی تیم ملی فوتسال و ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال و کمیته فنی فوتسال شده است قرار است که ۲ بازی در اسفندماه و ۲ بازی هم قبل از خرداد سال آینده برای تیم ملی داشته باشیم و شمسایی در این بازیها به عنوان کاپیتان حضور پیدا می کند.

رئیس بازاریابی سازمان لیگ فوتبال گفت:

در این جلسه همچنین وحید شمسایی مطالبی را در مورد لیگ برتر فوتسال ایران و مشکلات فوتسال و همچنین حمایت‌های مردم و ورزشکاران از عنوان آقای گلی وی صحبتهای را داشتند البته من هم از تاج رئیس فدراسیون فوتبال درخواست کردم که موضوع فوتسال را باید فدراسیون فوتبال با جدیت بیشتری دنبال کند و در رابطه با انصراف تاسیسات دریایی، که امسال از لیگ برتر انصراف داده و در حال حاضر هم گیتی‌پسند خواهان انصراف از لیگ برتر فوتسال می‌باشد صحبت‌هایی شد در حال حاضر مس سونگون تنها تیم سرمایه گذار مناسب در کنار فرش آرا و حفاری است که در لیگ ما حضور دارد دبیری هم که سال گذشته رفت ، انصراف تیمهای قدیمی می تواند باعث بی انگیزه شدن سایر تیم‌ها در لیگ شود ما باید توجه بیشتری به بخش خصوصی داشته باشیم. شما ببینید فوتبال ساحلی ما جزء سه تیم برتر جهان و تیم ملی فوتسال سوم جهان است  حیف می‌باشد که ما این تیم‌ها را رها کنیم، فدراسیون فوتبال و آقای تاج باید توجه بیشتری به آنها داشته باشند و انشالله امکانات بیشتری در اختیار آنها قرار بدهند.

ریس سابق کمیته فوتسال آسیا گفت :

تاج در این جلسه  همچنین عنوان کرد من روی این مسائل خیلی حساس هستم و تلاش می کنم که فوتسال با هیجان بیشتر به قدرت خودش در سطح آسیا و جهان ادامه دهد و در پایان این جلسه هر ۳ نفر ابراز امیدواری کردیم که تیم ملی فوتسال در بازی‌های آسیایی نتایج خوبی را کسب و این تیم می تواند مجدداً از عنوان قهرمانی خود دفاع کند، بنده نیز اذعان نمودم که چنانچه از این بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتسال حمایت شود کارهای خیلی بزرگی نه در آسیا بلکه در سطح دنیا انجام خواهند داد و ایمان دارم که در این دوره نیز قهرمانی آسیا از آن ماست.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۱۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیا پیشتاز رشد اقتصادی جهان خواهد بود؟

مجمع بوآئو رشد ۴.۵ درصدی اقتصاد آسیا در سال ۲۰۲۴ را پیش‌بینی کرد.

به گزارش ایسنا، مجمع بوآئو برای آسیا (BFA) گزارشی منتشر کرد که در آن ذکر شده است، انتظار می‌رود اقتصاد آسیا در سال ۲۰۲۴ حدود ۴.۵ درصد رشد کند و از رشد خود در سال ۲۰۲۳ پیشی بگیرد و همچنان بزرگترین عامل رشد اقتصادی جهانی باشد.

بر اساس گزارش شاخص چشم‌انداز اقتصادی آسیا و پیشرفت یکپارچگی مجمع، اقتصاد آسیا علیرغم مواجهه با چالش‌های مختلف اقتصادی خارجی، همچنان نرخ رشد نسبتا بالایی را حفظ خواهد کرد که با مصرف نسبتا قوی و سیاست‌های مالی فعالانه حمایت می‌شود.

رشد اقتصادی مناطق مختلف آسیا

این مجمع پیش‌بینی کرد که بر اساس منطقه، نرخ رشد اقتصادی شرق آسیا برابر با نرخ رشد اقتصادی سال ۲۰۲۳ یعنی ۴.۳ درصد پیش‌بینی می‌شود همچنین رشد اقتصادی جنوب آسیا از ۵.۴ درصد در سال ۲۰۲۳ به ۵.۸ درصد افزایش خواهد یافت و جایگاه خود را به‌عنوان سریع‌ترین منطقه در آسیا حفظ خواهد کرد.

در همین حال، رشد اقتصادی آسیای مرکزی احتمالا از ۴.۵ درصد در سال ۲۰۲۳ به ۴.۳ درصد کاهش می‌یابد، در حالی که انتظار می‌رود رشد اقتصادی در غرب آسیا از ۲.۵ درصد در سال ۲۰۲۳ به ۳.۵ درصد افزایش یابد.

این گزارش همچنین به این نکته اشاره کرد که چین همچنان سهم عمده‌ای در رشد اقتصاد جهانی خواهد داشت و اندازه بازار بزرگ آن سودهای زیادی را برای جهان به ارمغان خواهد آورد.

برابری قدرت خرید و تجارت

در این گزارش آمده است: «از نظر برابری قدرت خرید، انتظار می‌رود مجموع اقتصادی آسیا در سال ۲۰۲۴ به میزان ۴۹ درصد از تولید ناخالص داخلی جهان را به خود اختصاص دهد که نسبت به سال ۲۰۲۳ به میزان ۰.۵ واحد درصد افزایش داشته است».

از نظر تجارت و سرمایه‌گذاری، انتظار می‌رود آسیا روند نزولی سال ۲۰۲۳ را با توسعه شتابان تجارت دیجیتال، احیای گردشگری در آسیا، پیشرفت مداوم ترتیبات اقتصادی و تجاری مانند منطقه‌ای معکوس کند.

انتظار می‌رود مشارکت اقتصادی جامع و اثرات مثبت تجدید ساختار زنجیره‌های ارزش آسیایی و زنجیره‌های صنعتی بر یکپارچگی اقتصادی منطقه‌ای به تدریج ظهور کند و انگیزه جدیدی به تجارت و سرمایه گذاری آسیا بیافزاید.

اشتغال

در پیش‌بینی وضعیت اشتغال آمده است که با توجه به ادامه رکود اقتصادی، چشم‌انداز اشتغال جهانی برای سال ۲۰۲۴ چندان خوش‌بینانه نیست و رشد اشتغال نسبتا کندی را در سال ۲۰۲۴ در مناطق پرجمعیت شرق و جنوب آسیا پیش‌بینی می‌کند که ممکن است رشد کلی اشتغال آسیا را کاهش دهد اما انتظار می‌رود نرخ کلی بیکاری در آسیا کمتر از سطح جهانی باقی بماند.

درآمد

از نظر درآمد، رشد درآمد علیرغم افزایش کل ساعات کار هفتگی مشاغل تمام وقت در بیشتر مناطق آسیایی، «تحت فشار قابل توجهی باقی می‌ماند». با توجه به تنوع گسترده درآمد در بخش‌های مختلف، نابرابری درآمد داخلی در اقتصادهای آسیایی می‌تواند بیشتر تشدید شود.

لی بائودونگ، دبیر کل انجمن بوآئو برای آسیا اظهار کرد: نشست سالانه امسال بخش‌های «۴+۱» به نام‌های «اقتصاد جهانی»، «نوآوری علم و فناوری»، «توسعه اجتماعی»، «بررسی چالش‌ها با یکدیگر» و «همکاری بین‌المللی» را تشکیل داده است.

وی گفت: «امیدواریم که از طریق بحث در مورد بخش‌های فوق، بتوانیم این اجماع که تحقق توسعه پایدار منافع مشترک جهان است را بیشتر کنیم.»

دبیر کل انجمن بوآئو برای آسیا تاکید کرد که همبستگی و همکاری مسئولیت مشترک جامعه بین‌المللی است.

سهام

انتظار می‌رود با توجه به رشد اقتصادی پایدار و کاهش شدت سیاست‌های پولی خارجی، شاخص‌های سهام در بیشتر اقتصادهای آسیایی مسیر صعودی خود را حفظ کنند، نرخ ارز افزایش یابد، در حالی که بازده اوراق قرضه ۱۰ ساله خزانه‌داری به کاهش خود ادامه دهد همچنین بخش بانکی شاهد کاهش بیشتر نسبت وام‌های غیرجاری در سال ۲۰۲۴ خواهد بود.

سرمایه‌گذاری

این گزارش همچنین نشان داد که در سال ۲۰۲۲، اقتصادهای آسیایی انعطاف‌پذیری قوی در فعالیت‌های سرمایه‌گذاری نشان دادند و سهم بیشتری از سرمایه‌گذاری را از کشورهایی غیر از آسیا جذب کردند. جریان سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی به اقتصادهای آسیا-اقیانوسیه بالغ بر ۸۰۹.۴ میلیارد دلار بوده که نسبت به سال قبل ۶.۷۶ درصد رشد داشته و ۶۲ درصد از جریان ورودی سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی بین‌المللی را تشکیل می‌دهد.

بانک توسعه آسیایی

با استناد به داده‌های ارائه شده توسط بانک توسعه آسیایی، بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۳۰، منطقه آسیا-اقیانوسیه سالانه نیازمند حدود ۵۶۹ میلیارد دلار برای سرمایه‌گذاری در انرژی‌های تجدیدپذیر از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۳۰ است و علیرغم رسیدن به اوج سرمایه‌گذاری ۲۵۵ میلیارد دلاری بین سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۲۲، کسری سالانه قابل توجهی به میزان ۳۱۳ میلیارد دلار در بودجه وجود دارد.

موانع اصلی سرمایه‌گذاری سبز و تامین مالی در بخش انرژی شامل سیاست‌ها و ناهماهنگی‌های نظارتی است که بر قیمت‌گذاری تاثیر می‌گذارد، دسترسی به مسائل مالی به دلیل هزینه‌های بالای مبادله و ظرفیت ناکافی آماده‌سازی پروژه همچنین کاهش پتانسیل درآمد ناشی از ریسک‌های بالا و هزینه‌های تامین مالی از دیگر موانع است.

تورم

این گزارش همچنین پیش‌بینی کرد که به‌طور کلی، انتظار می‌رود فشار تورم در بیشتر اقتصادهای آسیایی در سال ۲۰۲۴ کاهش بیشتری ثبت کند و اشاره کرد، اقتصادهایی که در حال حاضر تورم کمتری را تجربه می‌کنند شاهد افزایش باشند.

مجمع بوآئو برای آسیا

مجمع بوآئو برای آسیا (BFA) با هدف پایه‌گذاری برای ترویج یکپارچگی اقتصادی در آسیا، جمع‌آوری انرژی مثبت برای توسعه آسیا و جهان است و کنفرانس سالانه سال ۲۰۲۴ از ۲۶ تا ۲۹ مارس در شهر تفریحی در استان هاینان در جنوب چین برگزار می‌شود.

به نقل از چاینا، مجمع بوآئو برای آسیا ۲۳ سال پیش تشکیل شد و همه ساله نشست‌هایی با حضور مقامات بخش‌های خصوصی، دولتی و دانشگاهی آسیایی و جهانی برگزار می‌کند. موضوع مجمع بوآئو امسال «چالش‌ها ومسئولیت‌های مشترک آسیا و جهان» اعلام شده است و نزدیک به ۲۰۰۰ نماینده از بیش از ۶۰ کشور و منطقه در این رویداد شرکت می‌کنند و بیش از ۱۱۰۰ خبرنگار از حدود ۴۰ کشور و منطقه نیز این رویداد را پوشش می‌دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ فروردین
  • شکست تیم وحید شمسایی مقابل مراکش
  • شکست تیم ملی فوتسال ایران برابر مراکش/ شمسایی نگران دفاع باشد
  • جهش چشم‌گیر استقلال در آسیا
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • سفال‌منش:۳ لژیونر فوتسال مصدوم شدند؛چه کسی مسئولیت می‌پذیرد؟
  • آسیا پیشتاز رشد اقتصادی جهان خواهد بود؟
  • از کارمندی بانک تا بالا بردن جام قهرمانی لیگ‌ برتر فوتسال
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۷ فروردین
  • چالش‌های سرمربی تیم ملی پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا