Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه اخلاص ، شجاعت، کاردانی و آرمانگرایی رمز پیروزی امام خمینی(ره) بود، گفت: شخصیت و منش رفتاری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دوری از منیت بود. ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶ استانها همدان نظرات

به گزارش خبر‌گزاری تسنیم از همدان، حجت الاسلام سید حسن فاضلیان شامگاه پنج‌شنبه در گردهمایی مداحان بسیجی شهر همدان با بیان اینکه مداحی یک عبادت است،اظهار داشت : رمز پیروزی شعرا و مداحان اهل بیت(ص) در دنیا و آخرت اخلاص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اخلاص با زحمت، ممارست و تهذیب نفس حاصل می‌‌شود تصریح کرد: خداوند اخلاص را به بندگان صالح که مورد تقرب هستند، اعطاء می‌کند.

سید حسن فاضلیان ضمن اشاره به فرموده امام خمینی(ره) که نگذارید انقلاب دست نا اهلان بیافتد گفت: رساله امام(ره) یک میدان مین برای حفاظت از انقلاب ایجاد کرد که باعث شد،توطئه‌های دشمن شناسایی و خنثی شود.

وی اخلاص والا، شجاعت، کاردانی و آرمانگرایی را رمز پیروزی امام(ره) برشمرد و اذعان داشت: حتی زمانی که ایشان روزگار زندگی در تبعید را سپری می‌کرد به این قضایا نیز با دیدگاه الهی برخورد می‌کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه امام (ره) همیشه نصیحت مراجع را با گوش جان پذیرا بود،گفت: علی‌رغم اینکه علامه طباطبایی به سبب بیم از خطر احتمالی ایشان را از ادامه مبارزه علیه رژیم طاغوت منع کرده بود، اما امام (ره) با پشتوانه مردمی انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

وی شخصیت و منش رفتاری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را به دور از منیت توصیف کرد و عنوان داشت: ایشان زمانی که خرمشهر آزاد شد این مهم را جز الطاف خداوند برشمرد و یا هنگامی که می‌گفت ملت ایران در دهان استکبار می‌زند.

سید حسن فاضلیان شهدایی همچون احمد شوهانی و سید رضا حسینی را عاشق ابا عبدالله و خاندان عصمت و طهارت(ص) برشمرد و تاکید کرد: قطعه به قطعه وجود این عزیزان مملو از معرفت، مردانگی و صفا بود .

وی اخلاص راوسیله تقرب و توفیق کسب رضایت خدا، عنوان کرد و گفت: اگر بخواهیم از صد معیار انسان کامل 99 مورد را قلم بگیریم و تنها اخلاص را مد نظر قرار دهیم، همین
یک مورد نیز برای سعادت در عالم فانی و باقی کافی است.

وی مداحی در رثای خاندان عصمت و طهارت(ص) را توفیق الهی برشمرد و تصریح کرد: لطف و موهبت بی بی دو عالم فاطمه زهرا(ص) شامل حال همگی ما شده است تا اکنون
بتوانیم به عنوان یکی از مداحین اهل بیت(ص) در این جمع حضور پیدا کنیم و مطمئن باشید اگر تا آخر راه همراه اسلام و اهل بیت باشید، خود خانم فاطمه زهرا گره از کارتان باز خواهد کرد.

انتهای پیام/

R41405/P1336/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۱۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روش تربیتی امام خمینی(ره) و نقطه اوج حکومت مهدوی

دریافت 76 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جواد زارع مسئول مجموعه فرهنگی شهدای گمنام بندرعباس به تبیین راز موفقیت امام خمینی رحمه الله علیه در تربیت نسلی الگو پیش‌رو و اوج حکومت امام زمان ارواحنا له الفدا پرداخت.

کد خبر 6098888

دیگر خبرها

  • حضور ۵ هزار نفری کرمانشاهیان در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)
  • روش تربیتی امام خمینی(ره) و نقطه اوج حکومت مهدوی
  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • طنین نوای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی(ره)
  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • قدیمی ترین متن مبارزاتی امام خمینی و انتشار دست‌نوشته‌ رهبری در دفتر کتابخانه وزیری برای نخستین بار + عکس
  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند